gwarancja, a kolejna sprzedaż

Data: 2009-07-11 13:33:37
Autor: Gotfryd Smolik news
gwarancja, a kolejna sprzedaż
On Thu, 9 Jul 2009, Rafał Jeżak wrote:

cześć,

Załóżmy sytuacje, że kupuje np. monitor na firmę. Dostaję FV i np. w
przypadku monitorów ASUS to wystarcza do gwarancji. Gwarancja jest na 3
lata od daty zakupu, która jest na FV. Po 2,5 roku sprzedaje kolejnej
firmie ten monitor wystawiając oczywiście FV, czy gwarancja może
obowiązywać od dnia sprzedaży? W końcu data na FV będzie 2,5 roku do
przodu.

  I oczywiście będzie na niej informacja, że FV dotyczy *używanego*
monitora takiego a takiego...
  Co warunki stwierdzają na ten temat?
  Żadnego "nowy" ani limitu od daty produkcji?

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-07-11 18:18:46
Autor: Rafał Jeżak
Gotfryd Smolik news pisze:
 I oczywiście będzie na niej informacja, że FV dotyczy *używanego*
monitora takiego a takiego...

Nie, nie będzie napisane czy nowy czy używany, po prostu Monitor Asus
Blablabla

 Co warunki stwierdzają na ten temat?
 Żadnego "nowy" ani limitu od daty produkcji?

Pisałem na początku, że nie dostał karty gwarancyjnej, więc warunków nie
ma. Pan czy Pani w serwisie powiedzieli, że do naprawy gwarancyjnej
wystarczy dowód zakupu.

--
Rafał Jeżak
rjezak.(at).gmail.(dot).com

Data: 2009-07-11 18:51:54
Autor: Animka
Rafał Jeżak pisze:

Pisałem na początku, że nie dostał karty gwarancyjnej, więc warunków nie
ma. Pan czy Pani w serwisie powiedzieli, że do naprawy gwarancyjnej
wystarczy dowód zakupu.

Wymagana jest faktura z datą zakupu. Gwarancji nie musisz przedstawiać - jak nie masz.

--
animka

gwarancja, a kolejna sprzedaż