gwarancja a mechaniczne uszkodzenie...

Data: 2010-04-22 12:16:27
Autor: qwerty
gwarancja a mechaniczne uszkodzenie...
Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hqp6aq$3mh$1@inews.gazeta.pl...
Witajcie,
w moim złomku (jak pieszczotliwie nazywam swoją E51) zepsuł się prawdopodobnie głośnik bo nie 'daje głosu', telefon jest teoretycznie na gwarancji a praktycznie nie wiem, podczas jazdy na nartach i dość efektownego upadku doznał mechanicznego uszkodzenia obudowy - przy zakończeniu klapki baterii wewnętrzna plastikowa obudowa jest pęknięta i nieco "wybulona" - pytanie czy to wyłącza gwarancję na telefon i serwis wyśle mnie na przysłowiowe drzewo?

pójdź i się spytaj.

gwarancja a mechaniczne uszkodzenie...