Data: 2009-08-11 13:17:05 | |
Autor: Doxent | |
gwarancja międzynarodowa | |
Jako, że sprawy hardwarowo/serwisowe mam 4 lata do tyłu - może ktoś mi podpowie... z reguły jest chociaż różnie z tym bywa. W Unii nie obowiązuje termin na dokonanie naprawy jak u nas 14 dni więc niektóre sprawy ciągną się miesiącami. Znajomy ostatnio wysyłał Acera do Czech do naprawy z hałasującym wentylatorkiem to na naprawę czekał 3 miesiące. Krajowa gwarancja jest jednak bardziej korzystna dla klienta jeżeli nie planujemy wyjazdów za granicę. Jeszcze lepiej jak serwis znajduje się w okolicy zamieszkania. Ostatnio serwisowałem padniętą Toshibę i otrzymałem ją z powrotem po 7 dniach w idealnym stanie. Serwis mam tylko 60km od miejsca zamieszkania. |
|
Data: 2009-08-11 11:19:18 | |
Autor: januszek | |
gwarancja międzynarodowa | |
Doxent napisał(a):
z reguły jest chociaż różnie z tym bywa. W Unii nie obowiązuje termin na dokonanie naprawy jak u nas 14 dni więc niektóre sprawy ciągną się miesiącami. U nas ten nie obowiazuje. Nie wprowadzaj ludzi w blad. j. |
|
Data: 2009-08-11 13:26:24 | |
Autor: Doxent | |
gwarancja międzynarodowa | |
dokonanie naprawy jak u nas 14 dni więc niektóre sprawy ciągną się chodzi mi o to, że większość krajowych kart gwarancyjnych ma ten termin i wtedy on obowiązuje. |
|
Data: 2009-08-11 11:29:52 | |
Autor: januszek | |
gwarancja międzynarodowa | |
Doxent napisał(a):
U nas ten nie obowiazuje. Nie wprowadzaj ludzi w blad. chodzi mi o to, że większość krajowych kart gwarancyjnych ma ten termin i wtedy on obowiązuje. Nie jestes w stanie, fizycznie, znac aktualnych tresci warunkow wiekszosci udzielanych w Polsce gwarancji wiec domyslam sie, ze nadal zgadujesz ;) j. |
|