gwarancja międzynarodowa

Data: 2009-08-11 13:17:05
Autor: Doxent
gwarancja międzynarodowa
Jako, że sprawy hardwarowo/serwisowe mam 4 lata do tyłu - może ktoś mi podpowie...

Jakie (jeśli jakiekolwiek) notebooki sprzedawane w Polsce maja gwarancję międzynarodową (za moich czasów cos tam sie asus reklamował ... teraz nie wiem)? i...czy to jest respektowane... np w innych krajach Unii?

z reguły jest chociaż różnie z tym bywa. W Unii nie obowiązuje termin na dokonanie naprawy jak u nas 14 dni więc niektóre sprawy ciągną się miesiącami. Znajomy ostatnio wysyłał Acera do Czech do naprawy z hałasującym wentylatorkiem to na naprawę czekał 3 miesiące. Krajowa gwarancja jest jednak bardziej korzystna dla klienta jeżeli nie planujemy wyjazdów za granicę. Jeszcze lepiej jak serwis znajduje się w okolicy zamieszkania. Ostatnio serwisowałem padniętą Toshibę i otrzymałem ją z powrotem po 7 dniach w idealnym stanie. Serwis mam tylko 60km od miejsca zamieszkania.

Data: 2009-08-11 11:19:18
Autor: januszek
gwarancja międzynarodowa
Doxent napisał(a):

z reguły jest chociaż różnie z tym bywa. W Unii nie obowiązuje termin na dokonanie naprawy jak u nas 14 dni więc niektóre sprawy ciągną się miesiącami.

U nas ten nie obowiazuje. Nie wprowadzaj ludzi w blad.

j.

Data: 2009-08-11 13:26:24
Autor: Doxent
gwarancja międzynarodowa
dokonanie naprawy jak u nas 14 dni więc niektóre sprawy ciągną się
miesiącami.

U nas ten nie obowiazuje. Nie wprowadzaj ludzi w blad.

chodzi mi o to, że większość krajowych kart gwarancyjnych ma ten termin i wtedy on obowiązuje.

Data: 2009-08-11 11:29:52
Autor: januszek
gwarancja międzynarodowa
Doxent napisał(a):

U nas ten nie obowiazuje. Nie wprowadzaj ludzi w blad.

chodzi mi o to, że większość krajowych kart gwarancyjnych ma ten termin i wtedy on obowiązuje.

Nie jestes w stanie, fizycznie, znac aktualnych tresci warunkow wiekszosci udzielanych w Polsce gwarancji wiec domyslam sie, ze nadal zgadujesz ;) j.

gwarancja międzynarodowa