Data: 2009-08-11 14:28:43 | |
Autor: Marcin Bugajski | |
gwarancja międzynarodowa | |
Może inaczej - laptok zakupie u nas a... użytkowany ma być w Finlandii...
Pytanie nr za 1000 punktów - co jest najmniej awaryjne? jakaś rzetelna strona rankingowa? Bo ja myślę o Toshibie lub Lenovo... Widziałem co robił Dell w Limerick .... nie wiem jak w Łodzi ale Della nie kce:-) pozdrawiam Marcin |
|
Data: 2009-08-11 14:17:55 | |
Autor: Szymon von Ulezalka | |
gwarancja międzynarodowa | |
Bo ja myślę o Toshibie lub Lenovo... ja to bym bral (z tych dwoch) jakiegos thinkpada T badz R... zadnego SL czy czegos innego Widziałem co robił Dell w Limerick .... nie wiem jak w Łodzi ale Della nie a dlaczego nie della? albo hp? mowie oczywiscie o wersjach biznesowych, nie tych domowych; zreszta- od 3 miesiecy towarzyszka zycia cieszy sie dellowym studio 15 (nie ja wybieralem) - i nie narzeka na jakosc wykonania. tylko oczywiscie bloatware zainstalowany przez della nadaje sie do wywalenia (w sensie: triale antywirusow etc) pozdrawiam szymon |
|
Data: 2009-08-12 05:54:33 | |
Autor: januszek | |
gwarancja międzynarodowa | |
Szymon von Ulezalka napisał(a):
a dlaczego nie della? albo hp? mowie oczywiscie o wersjach W przypadku Della trzeba pamietac o tym, ze kupno laptopa to jedno a kupno odpowiedniej umowy serwisowej to drugie. Za to plusem sa jasne zasady przenoszenia zasad umow serwisowej pomiedzy krajami w ktorych Dell ma oddzialy. j. |
|
Data: 2009-08-12 09:28:50 | |
Autor: Marcin | |
gwarancja międzynarodowa | |
Witam
Użytkownik "Marcin Bugajski" <mbug_wytnij_@lu.mofnet.gov.pl> napisał w wiadomości news:h5ro39$ndr$1news.onet.pl... Widziałem co robił Dell w Limerick .... nie wiem jak w Łodzi ale Della nie kce:-) Tzn. co robil? W robocie mamy mnostwo Delli z IRL i uchodza za dobre oraz solidne. Do tego serwis dziala szybko. Prywatnie mam monitor Della ktory sie popsul i po 24 godzinach od zgloszenia do Della mialem nowy, sprawny egzemplarz. Pozdrawiam, Marcin |
|
Data: 2009-08-12 11:56:39 | |
Autor: Marcin Bugajski | |
gwarancja międzynarodowa | |
Użytkownik "Marcin" <unknow@unknown.eu> napisał w wiadomości news:h5tqvi$sco$1inews.gazeta.pl... WitamTo tylko sie cieszyc. Polacy jak przyjechali do IRL to standardy szybkości montowania poszły w górę (czytaj krótszy czas montażu)... niestety co za tym idzie - często laptoki montowane były na szybkiego czyli - aby przeszedł testy/ aby przeszedł sprawdzanie (wyrobić normę iluś tam sekund na egzemplarz)... a wewnątrz - połowa elementów nie poskręcana tak jak trzeba itd... być może tak i żółtki robią - ale ogólnie moje oczekiwania co do produkcji laptoków bardzo sie różniły od stanu zastanego:-) pozdrowka Marcin |
|