gwarancja na aku centra futura

Data: 2012-02-09 20:33:17
Autor: RoMan Mandziejewicz
gwarancja na aku centra futura
Hello uciu,

Przerabiał ktoś podobny temat bo nie wiem czy jest sens coś działać:

Zapewne wielu...

akumulator centra futra, kupiny w marcu zeszłego roku
jak jade autem dziennie rano, czasem przeciąga rozrusznik (- kilkanaście
stopni) ale auto odpali
ale jak auto postoi ze dwa dni (dłużej nie stało na razie) akumulator siada
i trzeba odpalac na kable

Znaczy coś Ci prąd zżera...

Uznają to jako wada/awaria w ramach gwarancji? Bo nie wiem czy w ogole
szukac gwarancji i paragonu:)
Przerabiał ktoś gwaracje z Centry - dają aku zastępcze? Ile trwa itp?

Dobre żarty dzisiaj opowiadasz...

Czy to raczej zalezy to od widzimisie sklepu?

Dawno nie słyszałem, żeby Centra uznała gwarancję.

--
Best regards,

Data: 2012-02-10 10:35:13
Autor: kkk
On 9 Lut, 20:33, RoMan Mandziejewicz <ro...@pik-net.pl> wrote:

> Czy to raczej zalezy to od widzimisie sklepu?

Dawno nie słyszałem, żeby Centra uznała gwarancję.

Jeśli tylko wystąpi 100% wada akumulatora to w odpowiednim miejscu
wymieniają od ręki na nowy.

Data: 2012-02-10 20:02:50
Autor: szufla
gwarancja na aku centra futura
Jeśli tylko wystąpi 100% wada akumulatora to w odpowiednim miejscu
wymieniają od ręki na nowy.

Ta jasne, z pewnoscia :)

sz.

Data: 2012-02-11 05:24:22
Autor: kkk
On 10 Lut, 20:02, "szufla" <b...@emaila.pl> wrote:
>Jeśli tylko wystąpi 100% wada akumulatora to w odpowiednim miejscu
>wymieniają od ręki na nowy.

Ta jasne, z pewnoscia :)

sz.

Nie, na poważnie jestem szefem marketingu Centry i wszystko zmyśliłem,
chodzi tylko o to aby Cię naciąć na naszego bubla bez żadnej
gwarancji, dziękuję - dobranoc.

Data: 2012-02-11 15:00:23
Autor: Irokez
Użytkownik "kkk" <maromk23@gmail.com> napisał w wiadomości news:6440fe35-52b4-45d8-bffb-aeb32ab783b5n12g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

No i się wszystko wyjaśniło.

--
Irokez

Data: 2012-02-11 15:35:01
Autor: RoMan Mandziejewicz
gwarancja na aku centra futura
Hello kkk,

Saturday, February 11, 2012, 2:24:22 PM, you wrote:

>Jeśli tylko wystąpi 100% wada akumulatora to w odpowiednim miejscu
>wymieniają od ręki na nowy.
Ta jasne, z pewnoscia :)
Nie, na poważnie jestem szefem marketingu Centry i wszystko zmyśliłem,

Tak podejrzewałem właśnie... Dobrze, że sam się przyznałeś.

[...]

--
Best regards,

Data: 2012-02-11 07:50:41
Autor: kkk
On 11 Lut, 15:35, RoMan Mandziejewicz <ro...@pik-net.pl> wrote:

Tak podejrzewałem właśnie... Dobrze, że sam się przyznałeś.

Liczę, że obędzie się bez konsekwencji, bo jak moderator forum by sam
odkrył ten podstęp to podobno przenosi bez ostrzeżenia wszystkie posty
do kosza...

Data: 2012-02-11 13:15:36
Autor: Irokez
Użytkownik "kkk" <maromk23@gmail.com> napisał w wiadomości news:be39a879-f19d-4c27-9cf0-

Dawno nie słyszałem, żeby Centra uznała gwarancję.
Jeśli tylko wystąpi 100% wada akumulatora to w odpowiednim miejscu
wymieniają od ręki na nowy.

Na 100% to dostaje się raczej odpowiedź "uszkodziłeś".
Tylko dobre argumenty, negocjacja i zaparcie mogą pomóc. Mogą. ale nie muszą.
Tak więc usłyszałem że uszkodziłem. Po konkretach, .moje auto pod kątem prądu rozruchu, ładowania itp dobrze gość przetrzepał zanim zdecydował się w ogóle wziąść ode mnie akumulator Centry i rzucił tylko że "zobaczy co się da zrobić". Dobrze, że nie oddałem starego 7-letniego Boscha, bo półtorej miesiąca to trwało (zresztą Bosch leży do dziś i daje rady spokojnie z benzynami).
Oczywiście co do "trzepania" auta elektrycznie nie miałem oporów bo sprzęt taki konkretniejszy a i za darmo diagnostyka była ;)

Ponieważ nie miałem z innymi akumulatorami przyjemności lub nie reklamowania, nie wypowiem się.
Ale mając już doświadczenie z aku Centry, postanowiłem szukać szczęścia z innymi akumulatorami i na razie wszystko działa ładnie i nie mam potrzeby testować gwarancji.
Hasło popierajmy polskich pracodawców - hmm. przy takim komunistycznym podejściu jakie wobec mnie zaserwował sprzedawca przeszło mi.

Pozdro.

--
Irokez

Data: 2012-02-11 05:21:25
Autor: kkk
On 11 Lut, 13:15, "Irokez" <no.em...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "kkk" <marom...@gmail.com> napisał w wiadomości

> [...]

prądu rozruchu, ładowania itp dobrze gość przetrzepał zanim zdecydował się w
ogóle wziąść ode mnie akumulator Centry i rzucił tylko że "zobaczy co się dax
zrobić".

No widzisz, dlatego przeczytaj jeszcze raz to co napisałem - chodzi o
spełnienie 2 warunków.
W moim przypadku proces reklamacji (tj zarazem wymiany na nowy) trwał
jakieś 10 minut, przyjechałem na rezerwowym, uszkodzony wytaszczyłem z
bagażnika. O testowaniu auta nie było nawet mowy.
To, że w zdecydowanej większości ludzi próbują reklamować akumulator
sprawny lub uszkodzony z własnej winy (nie koniecznie świadomie) to
już osobna kwestia. Polecam Centrę/Exide, przebieg reklamacji zwykle
gorzej wygląda choćby z Bosch'em.

Data: 2012-02-11 13:28:29
Autor: J.F.
Dnia Sat, 11 Feb 2012 13:15:36 +0100, Irokez napisał(a):
Hasło popierajmy polskich pracodawców - hmm. przy takim komunistycznym podejściu jakie wobec mnie zaserwował sprzedawca przeszło mi.

To chyba kapitalistyczne podejscie prosto z zachodu, ale popieram -
popierac polskich producentow, ale tylko tych popierajacych polskich
klientow :-)

Z drugiej strony ... pamietacie te babcie z USA ze swoim starym samochodem ? J.

gwarancja na aku centra futura