gwarancja na aku centra futura

Data: 2012-02-09 23:02:27
Autor: Irokez
gwarancja na aku centra futura
Użytkownik "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl> napisał w wiadomości news:jh16rj$6kh$1inews.gazeta.pl...
Przerabiał ktoś podobny temat bo nie wiem czy jest sens coś działać:
akumulator centra futra, kupiny w marcu zeszłego roku
jak jade autem dziennie rano, czasem przeciąga rozrusznik (- kilkanaście stopni) ale auto odpali
ale jak auto postoi ze dwa dni (dłużej nie stało na razie) akumulator
siada  i trzeba odpalac na kable
Uznają to jako wada/awaria w ramach gwarancji? Bo nie wiem czy w ogole szukac gwarancji i paragonu:)
Przerabiał ktoś gwaracje z Centry - dają aku zastępcze? Ile trwa itp?
Czy to raczej zalezy to od widzimisie sklepu?

Mi pan w sklepie powiedział, że uszkodziłem i że jest "opad masy" a ja mu że w 3 tygodnie??
Po 1,5 miesiąca udało się dostać nowy. Przez ten czas miałem swój stary Bosch 7 letni któremu nic nie opadło tylko staruszek już i zimą dał ciała na mrozie (centra praktycznie na koniec zimy kupiona).
W każdym razie więcej nie kupię Centry.

Ty mówisz rok... nie no, jak mówią francuzi marneszanse.
masa opadła, odbiła się od dna i wyskoczyła przez zielone oczko. Próbuj, ale nastaw się na zakup nowego ale innego.Za dużo o Futurze w necie złego jest.
Ja mam teraz Vartę silver już 1,5 roku i ma się dobrze

Pozdro

--
Irokez

gwarancja na aku centra futura