gwarancja na aku centra futura

Data: 2012-02-10 07:56:54
Autor: Vlad The Ripper
gwarancja na aku centra futura
akumulator centra futra, kupiny w marcu zeszłego roku
jak jade autem dziennie rano, czasem przeciąga rozrusznik (- kilkanaście stopni) ale auto odpali
ale jak auto postoi ze dwa dni (dłużej nie stało na razie) akumulator siada i trzeba odpalac na kable

Uznają to jako wada/awaria w ramach gwarancji? Bo nie wiem czy w ogole szukac gwarancji i paragonu:)
Przerabiał ktoś gwaracje z Centry - dają aku zastępcze? Ile trwa itp?
Czy to raczej zalezy to od widzimisie sklepu?

Mam podobnie, tyle, że akumulator kupiony w grudniu 2009, a podobno gwarancja 3 lata. Jak odpala to odpala, ale po 2 dniach na mrozie, już nie da rady odpalić silnika bez pożyczenia prądu. Poprzednie 2 zimy działał na większych mrozach i bez klękania. Napięcie na akumulatorze zaraz po jeździe było 12,55V - mało troszkę. Zastanawiam się czy warto bujać się z tą reklamacja, czy jakoś dociągnąć do końca zimy, a kupić na spokojnie drugi akumulator przed kolejną?
Mieli rację ci, którzy pisali, że centra to badziew.

gwarancja na aku centra futura