gwarancja na aku centra futura

Data: 2012-02-10 09:54:06
Autor: tor
gwarancja na aku centra futura
Centra zeszła na psy. Miałem 2 futury i dwie padły , tak z momentu na moment. Jedna w środku lata. Dojechałem do domu i po 5 min jak chciałem odpalić , nawet kontrolki nie zaświecily. Cele dostały zwarcia, czy coś w tym stylu. Aktualnie mam w jednym aucie aku Topla. Niedrogi i bardzo wytrzymały. Jest w aucie, które jest odpalane raz na miesiąc albo rzadziej i działa bez kłopotu. W drugim aucie po padzie aku, kupiłem najtańszy marketowy i już od 6 miesięcy nie moge na niego narzekać. Taka ciekowsta, to ten z marketu to Exide, tylko z inna nakleją, a tańszy o połowę :) . Ogólnie to poszedłem śladem kumpla, który aku kupuje najtańszy jaki znajdzie, bo przynajmniej mu nie żal jak padnie. A padają mu te baterie wyjątkowo rzadko, bo raz na 4-5 lat :)

gwarancja na aku centra futura