gwarancja na aku centra futura

Data: 2012-02-10 14:20:39
Autor: PH
gwarancja na aku centra futura

Użytkownik "uciu" <guseva(sssss)@interia.pl> napisał w wiadomości news:jh16rj$6kh$1inews.gazeta.pl...
Przerabiał ktoś podobny temat bo nie wiem czy jest sens coś działać:

akumulator centra futra, kupiny w marcu zeszłego roku
jak jade autem dziennie rano, czasem przeciąga rozrusznik (- kilkanaście stopni) ale auto odpali
ale jak auto postoi ze dwa dni (dłużej nie stało na razie) akumulator siada i trzeba odpalac na kable

Uznają to jako wada/awaria w ramach gwarancji? Bo nie wiem czy w ogole szukac gwarancji i paragonu:)

jedź do sklepu i zapytaj. u mnie gość mierzył przyrządem, stwierdził że jedna cela walnięta i uznał gwarancję

Przerabiał ktoś gwaracje z Centry - dają aku zastępcze?

zależy od sklepu - ja dostałem

Ile trwa itp?

2-3 dni

Czy to raczej zalezy to od widzimisie sklepu?

tak

pzdr

Piotr

gwarancja na aku centra futura