gwarancja na maty Artiach

Data: 2009-10-13 11:14:43
Autor: Olin
gwarancja na maty Artiach
Dziewczęta i Chłopcy!

Poszukuję namiarów na polskiego dystrybutora mat samopompujących Artiach,
aby uzyskać informacje na temat warunków gwarancji.
Rzecz w tym, że w roku 2002 nabyłem w krakowskim Polarsporcie matę tej
wielce renomowanej firmy. Przy zakupie zostałem poinformowany, że produkt
objęty jest gwarancją dożywotnią - za wyjątkiem uszkodzeń mechanicznych - i
żebym sobie starannie schował paragon, bo w razie czego mogę przynieść matę
do nich i wtedy wyślą matę gdzie trzeba, żebym się nie musiał sam borykać z
dystrybutorem/producentem, co bardzo mnie ujęło i pozytywnie nastawiło do
tej placówki handlowej.
Pech chciał, że przyszło mi skorzystać z tej kuszącej oferty i kiedy
zjawiłem się z matą & paragonem na ul. Siennej, usłyszałem, iż Artiach nie
daje i nigdy nie dawał dożywotniej gwarancji, co jednak kłóci się z tym, co
zapamiętałem.
Znalazłem stronę producenta, który zdążył zmienić nazwę na Trangoworld,
http://www.trangoworld.com/ss09/index.asp
atoli przez tydzień nie zdołali odpowiedzieć na moją emalię i powoli tracę
nadzieję, iż kiedykolwiek to uczynią. Byłbym zatem wdzięczny, gdyby ktoś życzliwy pomógł rozstrzygnąć, czy to
moja pamięć szwankuje, czy jednak zostałem źle poinformowany.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Najlepiej ze wszystkich mają lekarze; ich sukcesy biegają po świecie, zaś
niepowodzenia zakopuje się w ziemi."
 Jacques Tati

gwarancja na maty Artiach