Grupy dyskusyjne   »   pl.comp.pecet   »   gwarancja seagate

gwarancja seagate

Data: 2015-09-14 18:57:53
Autor: pueblo
gwarancja seagate
Jeśli kupię dysk pochodzący z laptopa na gwarancji, to mam możliwość reklamowania go u Seageta w jakiś przystępny i niezbyt kosztowny sposób? Czy jedyna możliwość to reklamcja u producenta laptopa? Ktoś się orietnuje, jak to teraz wygląda?

Data: 2015-09-14 21:00:44
Autor: Irokez
gwarancja seagate
W dniu 2015-09-14 o 20:57, pueblo pisze:
Jeśli kupię dysk pochodzący z laptopa na gwarancji, to mam możliwość
reklamowania go u Seageta w jakiś przystępny i niezbyt kosztowny sposób?
Czy jedyna możliwość to reklamcja u producenta laptopa? Ktoś się
orietnuje, jak to teraz wygląda?


Producent laptopa

--
Irokez

Data: 2015-09-14 19:11:04
Autor: pueblo
gwarancja seagate
Witaj Irokez, 14 wrz 2015 w
news:55f7195d$0$8377$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś:
W dniu 2015-09-14 o 20:57, pueblo pisze:
Jeśli kupię dysk pochodzący z laptopa na gwarancji, to mam
możliwość reklamowania go u Seageta w jakiś przystępny i niezbyt
kosztowny sposób? Czy jedyna możliwość to reklamcja u producenta
laptopa? Ktoś się orietnuje, jak to teraz wygląda?


Producent laptopa


Czyli brak gwaracji, skoro nie mam laptopa.

Data: 2015-09-14 21:20:38
Autor: GLaF
gwarancja seagate
Dnia 14 Sep 2015 19:11:04 GMT, pueblo napisał(a):

Witaj Irokez, 14 wrz 2015 w
news:55f7195d$0$8377$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś:
W dniu 2015-09-14 o 20:57, pueblo pisze:
Jeśli kupię dysk pochodzący z laptopa na gwarancji, to mam
możliwość reklamowania go u Seageta w jakiś przystępny i niezbyt
kosztowny sposób? Czy jedyna możliwość to reklamcja u producenta
laptopa? Ktoś się orietnuje, jak to teraz wygląda?


Producent laptopa


Czyli brak gwaracji, skoro nie mam laptopa.

Nie zaszkodzi sprawdzić na tej stronie:
http://support.seagate.com/customer/en-US/warranty_validation.jsp?form=0

--
GLaF

Data: 2015-09-14 19:32:21
Autor: pueblo
gwarancja seagate
Witaj GLaF, 14 wrz 2015 w
news:1l5il52v7hi3$.gv16rwlsgrkq$.dlg40tude.net napisałeś/aś:
Dnia 14 Sep 2015 19:11:04 GMT, pueblo napisał(a):

Witaj Irokez, 14 wrz 2015 w
news:55f7195d$0$8377$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś:
W dniu 2015-09-14 o 20:57, pueblo pisze:
Jeśli kupię dysk pochodzący z laptopa na gwarancji, to mam
możliwość reklamowania go u Seageta w jakiś przystępny i niezbyt
kosztowny sposób? Czy jedyna możliwość to reklamcja u producenta
laptopa? Ktoś się orietnuje, jak to teraz wygląda?


Producent laptopa


Czyli brak gwaracji, skoro nie mam laptopa.

Nie zaszkodzi sprawdzić na tej stronie:
http://support.seagate.com/customer/en-US/warranty_validation.jsp?for
m=0
Dysku też jeszcze nie mam :) Może kupię.

gwarancja seagate

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona