Data: 2015-09-14 18:57:53 | |
Autor: pueblo | |
gwarancja seagate | |
Jeśli kupię dysk pochodzący z laptopa na gwarancji, to mam możliwość reklamowania go u Seageta w jakiś przystępny i niezbyt kosztowny sposób? Czy jedyna możliwość to reklamcja u producenta laptopa? Ktoś się orietnuje, jak to teraz wygląda?
|
|
Data: 2015-09-14 21:00:44 | |
Autor: Irokez | |
gwarancja seagate | |
W dniu 2015-09-14 o 20:57, pueblo pisze:
Jeśli kupię dysk pochodzący z laptopa na gwarancji, to mam możliwość Producent laptopa -- Irokez |
|
Data: 2015-09-14 19:11:04 | |
Autor: pueblo | |
gwarancja seagate | |
Witaj Irokez, 14 wrz 2015 w
news:55f7195d$0$8377$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś: W dniu 2015-09-14 o 20:57, pueblo pisze: Czyli brak gwaracji, skoro nie mam laptopa. |
|
Data: 2015-09-14 21:20:38 | |
Autor: GLaF | |
gwarancja seagate | |
Dnia 14 Sep 2015 19:11:04 GMT, pueblo napisał(a):
Witaj Irokez, 14 wrz 2015 w Nie zaszkodzi sprawdzić na tej stronie: http://support.seagate.com/customer/en-US/warranty_validation.jsp?form=0 -- GLaF |
|
Data: 2015-09-14 19:32:21 | |
Autor: pueblo | |
gwarancja seagate | |
Witaj GLaF, 14 wrz 2015 w
news:1l5il52v7hi3$.gv16rwlsgrkq$.dlg40tude.net napisałeś/aś: Dnia 14 Sep 2015 19:11:04 GMT, pueblo napisał(a):Dysku też jeszcze nie mam :) Może kupię. |
|