|
Data: 2015-09-14 21:00:44 |
Autor: Irokez |
gwarancja seagate |
W dniu 2015-09-14 o 20:57, pueblo pisze:
Jeśli kupię dysk pochodzący z laptopa na gwarancji, to mam możliwość
reklamowania go u Seageta w jakiś przystępny i niezbyt kosztowny sposób?
Czy jedyna możliwość to reklamcja u producenta laptopa? Ktoś się
orietnuje, jak to teraz wygląda?
Producent laptopa
--
Irokez
|
|
|
Data: 2015-09-14 19:11:04 |
Autor: pueblo |
gwarancja seagate |
Witaj Irokez, 14 wrz 2015 w
news:55f7195d$0$8377$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś:
W dniu 2015-09-14 o 20:57, pueblo pisze:
Jeśli kupię dysk pochodzący z laptopa na gwarancji, to mam
możliwość reklamowania go u Seageta w jakiś przystępny i niezbyt
kosztowny sposób? Czy jedyna możliwość to reklamcja u producenta
laptopa? Ktoś się orietnuje, jak to teraz wygląda?
Producent laptopa
Czyli brak gwaracji, skoro nie mam laptopa.
|
|
|
Data: 2015-09-14 21:20:38 |
Autor: GLaF |
gwarancja seagate |
Dnia 14 Sep 2015 19:11:04 GMT, pueblo napisał(a):
Witaj Irokez, 14 wrz 2015 w
news:55f7195d$0$8377$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś:
W dniu 2015-09-14 o 20:57, pueblo pisze:
Jeśli kupię dysk pochodzący z laptopa na gwarancji, to mam
możliwość reklamowania go u Seageta w jakiś przystępny i niezbyt
kosztowny sposób? Czy jedyna możliwość to reklamcja u producenta
laptopa? Ktoś się orietnuje, jak to teraz wygląda?
Producent laptopa
Czyli brak gwaracji, skoro nie mam laptopa.
Nie zaszkodzi sprawdzić na tej stronie:
http://support.seagate.com/customer/en-US/warranty_validation.jsp?form=0
--
GLaF
|
|
|
Data: 2015-09-14 19:32:21 |
Autor: pueblo |
gwarancja seagate |
Witaj GLaF, 14 wrz 2015 w
news:1l5il52v7hi3$.gv16rwlsgrkq$.dlg40tude.net napisałeś/aś:
Dnia 14 Sep 2015 19:11:04 GMT, pueblo napisał(a):
Witaj Irokez, 14 wrz 2015 w
news:55f7195d$0$8377$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś:
W dniu 2015-09-14 o 20:57, pueblo pisze:
Jeśli kupię dysk pochodzący z laptopa na gwarancji, to mam
możliwość reklamowania go u Seageta w jakiś przystępny i niezbyt
kosztowny sposób? Czy jedyna możliwość to reklamcja u producenta
laptopa? Ktoś się orietnuje, jak to teraz wygląda?
Producent laptopa
Czyli brak gwaracji, skoro nie mam laptopa.
Nie zaszkodzi sprawdzić na tej stronie:
http://support.seagate.com/customer/en-US/warranty_validation.jsp?for
m=0
Dysku też jeszcze nie mam :) Może kupię.
|
|