gwarancja, terminy, odsetki

Data: 2012-01-14 14:36:58
Autor: hania
gwarancja, terminy, odsetki
jaki czas ma sprzedawca towaru który został odesłany w ramach gwarancji na naprawę, wymianę, b±dĽ zwrot pieniędzy?
w KC znalazłam tylko termin "w odpowiednim czasie", więc dobrze by było żeby kto¶ podał chociaż podstawę prawn±,
co w sytuacji gdy sprzedawca nie chce zwrócić towaru ani pieniędzy, pozwać go o kwotę plus odsetki?
jaka¶ ustawa przewiduje takie odsetki karne?
dziękuję.

Data: 2012-01-14 08:02:56
Autor: witek
gwarancja, terminy, odsetki
On 1/14/2012 7:36 AM, hania wrote:
jaki czas ma sprzedawca towaru który został odesłany w ramach gwarancji
na naprawę, wymianę, b±dĽ zwrot pieniędzy?

nieoraniczony, rozs±dny.
scislego terminu nie ma i nie bedzie.

Data: 2012-01-14 14:45:49
Autor: Liwiusz
gwarancja, terminy, odsetki
W dniu 2012-01-14 14:36, hania pisze:
[...]

Wszystko mas opisane w warunkach gwarancji, żadna ustawa się do tego nie miesza (zakładam, że jest to relacja firma-konsument).

--
Liwiusz

Data: 2012-01-14 15:12:44
Autor: qwerty
gwarancja, terminy, odsetki
Użytkownik "hania"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4f118413$0$1220$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Gwarancja jest dobrowolna i może zawierać, że obejmuje tylko brunetów o wzro¶cie 1,75 w pi±tki 13-go.

Data: 2012-01-14 14:35:45
Autor: januszek
gwarancja, terminy, odsetki
qwerty napisa?(a):

Gwarancja jest dobrowolna i może zawierać, że obejmuje tylko brunetów o wzroście 1,75 w piątki 13-go.

Nie do końca. Dobrowolność musi się mieścić w ramach obowiązującego prawa.

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"