[lekko ot] gwint wielokrotny? - gdzie?

Data: 2009-11-24 15:28:42
Autor: Bartek
[lekko ot] gwint wielokrotny? - gdzie?
witam,

gdzie występuje - konkretnie, w jakich miejscach, jakich maszynach gwint wielokrotny? ktoś coś podpowie?

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

Data: 2009-11-24 15:30:39
Autor: kogutek
[...]

W prasach balansowych. --

Data: 2009-11-24 08:33:20
Autor: JAM
gwint wielokrotny? - gdzie?
On Nov 24, 9:30 am, "kogutek" <kogute...@op.pl> wrote:
> [...]

> --
> Pozdrawiam, Bartek
> [SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

W prasach balansowych.

W lufach karabinowych.

JAM

Data: 2009-11-24 20:40:58
Autor: Bartek
gwint wielokrotny? - gdzie?
Użytkownik "JAM" <ja_1410@yahoo.com> napisał w wiadomości news:18933bff-2fa4-4ed9-a207-97cab9746d8eh2g2000vbd.googlegroups.com...
> [...]

> --
> Pozdrawiam, Bartek
> [SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

a w silnikach? pojazdach? są w ogóle takie miejsca?:)

Data: 2009-11-25 09:11:29
Autor: JAM
gwint wielokrotny? - gdzie?
On Nov 24, 2:40 pm, "Bartek" <heavy_USUNWIEL...@op.pl> wrote:
Użytkownik "JAM" <ja_1...@yahoo.com> napisał w wiadomościnews:18933bff-2fa4-4ed9-a207-97cab9746d8eh2g2000vbd.googlegroups.com...

> [...]

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

Niektore bendixy taki maja. Wystepuje tez na niektorych korkach wlewu
paliwa.

JAM
http://marchel.home.comcast.net/

Data: 2009-11-25 12:21:10
Autor: [Cichy]
gwint wielokrotny? - gdzie?
Chyba w rozrusznikach jest lub byl kiedys (ale glowy sobie obciac nie dam :)).

Pozdrawiam,
Cichy

Data: 2009-11-26 13:37:00
Autor: J.F.
gwint wielokrotny? - gdzie?
Użytkownik "Bartek" <heavy_USUNWIELKIE@op.pl> napisał w wiadomości news:hehc0b$8ft$1node1.news.atman.pl...
W lufach karabinowych.

a w silnikach? pojazdach? są w ogóle takie miejsca?:)

Do sprawdzenia naped pompy oleju i aparatu zaplonowego w starych silnikach - gdzie byly prostopadle do walu i krecone przekladnia slimakowa.

J.

Data: 2009-11-24 23:11:35
Autor: Irek N.
Bartek pisze:
witam,

gdzie występuje - konkretnie, w jakich miejscach, jakich maszynach gwint wielokrotny? ktoś coś podpowie?

A nie przypadkiem wielowchodowy?
Występuje przeważnie gdy potrzebny jest duży skok śruby przy dużych siłach osiowych.
__
Pzd.
Irek.N.

Data: 2009-11-25 18:48:15
Autor: MarcinJM
Bartek pisze:
witam,

gdzie występuje - konkretnie, w jakich miejscach, jakich maszynach gwint wielokrotny? ktoś coś podpowie?

Jedyne miejsce gdzie takowy moze byc* to wal korbowy od strony paskow w garbusie. Robi za odrzutnik oleju.
:)

*) nie jestem pewien, czy tam jest wielokrotny

MarcinJM

Data: 2009-11-25 23:16:28
Autor: ąćęłńóśżź
[lekko ot] gwint wielokrotny? - gdzie?
Niektóre wklęty (metalowe) do plastików miewają gwinty wielokrotne - większy skok, więc mniejsze ryzyko ukręcenia plastiku.
JaC

-- -- -