h2o ultra mop

Data: 2009-12-19 17:21:30
Autor: Negatyw
h2o ultra mop
Witam
Jesteśmy z żoną konkretnie zainteresowani zakupem takiego mopa. Zastanawiamy się
czym różnią się modele za 199zł od "oryginału":
http://www.allegro.pl/item857283876_jest_tylko_jeden_oryginalny_h2o_mop_ultra.html

Rozpiętość cenowa spora:
http://www.allegro.pl/listing/search.php?sg=0&order=p&string=h2o+ultra+mop

Czy tylko ceną czy CZYMŚ jeszcze?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2009-12-19 20:58:21
Autor: Jarek P.
h2o ultra mop
Negatyw <negatyw001@tlen.pl> wrote:
[...]

Tym, że "oryginał" jest reklamowany w TV Markecie. I cenę ma tym samym tv-marketową.

J.

Data: 2009-12-19 22:02:27
Autor: Negatyw
h2o ultra mop

Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hgjb8n$cpf$1@inews.gazeta.pl...

I cenę ma tym samym tv-marketową.

Też tak myślałem. Zatem ta cała nagonka na nie-oryginały h2o mopa to wielka fikcja...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2009-12-20 08:28:44
Autor: G.
h2o ultra mop

Nie kupuj w tv markecie to samo kupisz normalnie w sklepie i taniej, przynajmniej połowę ceny (przynajmniej tak miałam z kombiwarem w tv 599zł w sklepie 223zł lub 239 zł coś koło tego.)

Pozdrawiam
G.

Data: 2009-12-20 13:19:42
Autor: Negatyw
h2o ultra mop

Użytkownik "G." <gucioline@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hgkkc1$rs0$1@nemesis.news.neostrada.pl...

w tv 599zł w sklepie 223zł lub 239 zł coś koło tego.)

Nie przepłacę, jasna sprawa :)
Ci z mopami za 199zł wysyłają towar dopiero po 15 stycznia 2010. Cwaniaki pewnie zbierają zamówienia i jak im się uzbiera - jedno zamówienie
i po sprawie. A do tego czasu siankiem na koncie można poobracać. Sprytny pomysł na biznes...

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

h2o ultra mop