hak- brak wpisu w DR

Data: 2015-07-30 12:02:03
Autor: J.F.
hak- brak wpisu w DR
Użytkownik "dddddddd"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mpb7r7$76n$1@dont-email.me...
mam dwa pytania:
1) czy wpis do dowodu rejestracyjnego "hak" dokona dowolny WK czy jedynie ten z danego rejonu (nie przerejestrowałem na siebie auta i auto zameldowane jest 300km ode mnie)

Tylko wlasciwy, i tylko na wniosek wlasciciela.
Wlascicicielem niby jestes, ale ten wniosek pewnie sie skonczy wymiana dowodu ...

2) czy jeżeli będę jeździł bez wpisu hak, ale z ważnym badaniem technicznym ze stacji diagnostycznej to dostanę jakiś mandat?

Kto tam policjantow wie, ale ryzykujesz wiecej.
Lepiej wpisac.

J.

hak- brak wpisu w DR