hak do GT

Data: 2009-08-23 11:24:42
Autor: mariuszmo
hak do GT
w  moich szpargałach poniewiera się w idealnym stanie hak do poprzedniej ramy GT, dla mnie bezwartościowy dla kogoś może być na wagę złota

http://mmmm20.wrzuta.pl/obraz/7hWCRE79u4I/abcd0001

jeśli komuś potrzebny to oddam za darmo Rzeszów lub za zwrot kosztów przesyłki

Data: 2009-08-24 12:42:56
Autor: dziki
hak do GT
Użytkownik "mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl> napisał w wiadomości news:h6r215$rfn$1atlantis.news.neostrada.pl...

http://mmmm20.wrzuta.pl/obraz/7hWCRE79u4I/abcd0001

jeśli komuś potrzebny to oddam za darmo Rzeszów lub za zwrot kosztów przesyłki

moglbys dac na siebie jakies namiary, ew. napisz na artur.dzida konto na gmailu. Musze sprawdzic, czy w zaskarze taki mam, bo mi sie polamal w ustroniu.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-08-24 19:37:36
Autor: mariuszmo
hak do GT

Użytkownik "dziki" <ten.adres@jest.nieprawdziwy> napisał w wiadomości news:h6tqr9$i2k$1news.dialog.net.pl...
[...]

tak to od mojego bylego ś+p zaskara AD 2002
pisz na mmmm20(małpa)wp.pl

hak do GT