haki rowery, wieszanie za ko³o

Data: 2010-02-11 17:09:41
Autor: Pawel Ratajczak
haki rowery, wieszanie za ko³o
W dniu 2010-02-11 16:03, mariusz pisze:
Czy istnieje ryzyko ¿e tak przechowywany rower po d³u¿szym wiszeniu za
ko³o bêdzie mia³ to ko³o odkszta³cone czyli z ko³a zrobi siê elipsa ?

Ja kupilem zwykle haki wygiete z drutu o srednicy okolo 7-8mm w
Praktikerze w Poznaniu, cena okolo 5zl za sztuke, wiec an pewno w
"zwyczajnym" sklepie mozna dostac taki towar jeszcze taniej. Ja na jaki
zalozylem jeszcze pianke izolacyjna od rur i mam pewnosci, ze nic sie
nie porysze ;D
Podsumowujac wkrecilem po dwa haki w sufit na kolki 10 wiec nie ma jakis
wielkich naprezen.

Hak wygladal tak:
      /\
      \\
      \\
      \\
     / /
    / /     _
    \ \    / /
     \ \__/ /
      \____/

Nie wiem jak to sie zachowa jesli wkrecisz takie ustrojstwa w sciane,
moze tak jak sugeruje kolega KML.

Swoja droga, chyba wieksze sily dzialaja na kolo jak sie na nim jedzie
niz jak wisi.

Pozdrawiam serdecznie,
Pawel

Data: 2010-02-11 17:22:49
Autor: kml
haki rowery, wieszanie za ko³o
U¿ytkownik "Pawel Ratajczak" <10swen@pratajczak.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hl1a48$1p9h$1news2.ipartners.pl...

Swoja droga, chyba wieksze sily dzialaja na kolo jak sie na nim jedzie
niz jak wisi.

Ja tylko raz musia³em zacisk skontrowaæ bo sie poluzowa³, ale to chyba by³o tak przy okazji ;)

kml
Last update 9/1/2010 Beskidy 2009/2010.

Data: 2010-02-11 20:56:35
Autor: piecia aka dracorp
haki rowery, wieszanie za ko³o

U mnie się zrobiła straszna elipsa i teraz na rowerze muszę anglezować :)
A tak na poważnie to czemu miało by się coś uszkodzić? U mnie już kilka lat tak rowery wiszę i nic im nie jest.

--
piecia aka dracorp

haki rowery, wieszanie za ko³o