[pyt] halas

Data: 2010-01-18 08:47:40
Autor: Prawusek
[pyt] halas
"nanotrapped" <nanotrapped@gmail.com> wrote in message
witam
mam pytanie - czy sa jakies przepisy regulujace halas. mieszkam w domu
wielorodzinnym w ktorym sasiad w ciagu dnia (nie sa to godziny ciszy
nocnej) puszcza bardzo glosno muzyke - proby interwencji nie
przytnosza rezultatu. z tego co sie dowiedzialam to policja co moze
najwyzej przyjsc i pouczyc osobe ktora zakloca spokoj. sprawa w sadzie
- podobno nie ma sensu.
dziekuje za informacje i pozdrawiam

Stopery. Halasem moze byc muzyka dochodzaca z malym poziomem  5W  np. przez
sciane, ale nie jest to powód do interwencji, co innego gdyby urzadzenie
dawalo np. 100W mocy sinusoidalnej... Przykladowo moje koncówki mocy to 2 x

[pyt] halas