Data: 2013-09-22 13:34:48 | |
Autor: PeJot | |
halas w napedzie | |
W dniu 2013-09-22 11:26, Wojtek pisze:
Podczas jazdy na środkowym blacie z przodu, wydobywa się delikatny Na *całej* kasecie ? -- P.Jankisz |
|
Data: 2013-09-22 13:58:28 | |
Autor: Wojtek | |
halas w napedzie | |
Użytkownik "PeJot" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l1mki1$50c$1@news.mm.pl...
Na *całej* kasecie ? Tak, niema znaczenia która koronka z tyłu. Dodam jeszcze, że podczas jazdy, zmiana naciągu linki śrubą baryłkową przy przedniej manetce nić nie zmienia. |
|
Data: 2013-09-22 14:21:43 | |
Autor: Czesław Wiśniak | |
halas w napedzie | |
Tak, niema znaczenia która koronka z tyłu. Jeśli jesteś pewny, że łańcuch nie ociera o prowadnicę to w takim razie słabo wsółpracuje ze środkowym blatem. Zobacz czy wszystkie zęby są proste, a jeśli nic nie widać gołym okiem to pojeździj, może się ułoży. |
|
Data: 2013-09-22 16:01:16 | |
Autor: PeJot | |
halas w napedzie | |
W dniu 2013-09-22 13:58, Wojtek pisze:
Użytkownik "PeJot" napisał w wiadomości grup To by wskazywało na zbyt szeroką koronkę. Ten element powinny być wykonany w odpowiednio ciasnych tolerancjach. Skoro łańcuch się nie kleszczy, nie przejmował bym się hałasem. -- P.Jankisz |
|
Data: 2013-09-22 17:56:00 | |
Autor: Wojtek | |
halas w napedzie | |
Użytkownik "PeJot" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l1mt4m$8jh$1@news.mm.pl...
To by wskazywało na zbyt szeroką koronkę. Ten element powinny być wykonany w odpowiednio ciasnych tolerancjach. Skoro łańcuch się nie kleszczy, nie przejmował bym się hałasem. Na środkowym blacie widać taką nakładkę (pierścień) coś jak tutaj: http://www.mtbnews.pl/content/view/1941/34/ wydaje mi się, że to przez to właśnie. |
|
Data: 2013-09-22 18:39:56 | |
Autor: Czesław Wiśniak | |
halas w napedzie | |
wydaje mi się, że to przez to właśnie. http://www.flowbikestore.com/image/data/Shimano/Platos/Plato%20Shimano%20Deore%20XT%20FC-M770%20Logo.jpg Jeśli ten wynalazek jest metalowy to może zgrzytać, ale do czasu :) |
|
Data: 2013-09-22 20:16:42 | |
Autor: PeJot | |
halas w napedzie | |
W dniu 2013-09-22 17:56, Wojtek pisze:
http://www.mtbnews.pl/content/view/1941/34/ " Shimano twierdzi także, że zmiana z 22 na 24 zęby zmniejsza naprężenie łańcucha, i w związku z tym tarcie przez niego wytwarzane o 10%, zwiększając nieco efektywność napędu." Obniżenie naprężenia 10 rzędowego łańcucha służy *także* temu by trudniej było go rozerwać. -- P.Jankisz |