ha?a?liwy okap -co robi??

Data: 2011-02-08 20:20:20
Autor: Dziobak
ha?a?liwy okap -co robi??

Użytkownik "Maria" napisał

 Na 1-szym biegu  nie słychać TV

Jesli zbyt słabe głośki w TV , podłącz pod kino domowe..

i nie da się spokojnie rozmawiać!

Zalety otwartej kuchni  :>>

pozdrawiam

Dziobak

p.s. Nie wygrasz  :(

Data: 2011-02-08 20:32:17
Autor: Ikselka
ha?a?liwy okap -co robi??
Dnia Tue, 8 Feb 2011 20:20:20 +0100, Dziobak napisał(a):

Zalety otwartej kuchni  :>>

Najbardziej mi się podoba, kiedy właściciel otwartej kuchni kapuchę gotuje
i równocześnie przyjmuje gości... Nie da się wytrzymać, nawet przy
najlepszym okapie.

Data: 2011-02-08 23:00:04
Autor: Jan Werbinski
ha?a?liwy okap -co robi??
Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iaeqb0qrll9e$.c1gnn7yf2jsp.dlg40tude.net...
[...]

Mam otwartą. Smażyłem ryby - zero zapachu.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2011-02-08 20:45:18
Autor: Maria
ha?a?liwy okap -co robi??
 Na 1-szym biegu  nie słychać TV

Jesli zbyt słabe głośki w TV , podłącz pod kino domowe..

Nie żartuj! kina też nie słychać... Ostatnio mąż włącza często na 1-ynkę, to po kilkunastu mintach muszę wyłączyć, bo inaczej ból w uszach -po wyłączeniu ulga niesamowita :)

Data: 2011-02-08 21:25:48
Autor: Dziobak
ha?a?liwy okap -co robi??

Użytkownik "Maria"  napisał

Nie żartuj! kina też nie słychać...

Pozostaje Ci wersja ostateczna:

kup sobie kozę i trzymaj ją w domu miesiąc , conajmniej.

Jak po miesiącu pozbędziesz się kozy, nie będziesz zwracała uwagi na okap ;)

pozdrawiam

Dziobak

ha?a?liwy okap -co robi??