halo wars pl mythic map pack?

Data: 2009-02-27 17:15:50
Autor: puchat3k
halo wars pl mythic map pack?
yo, yo!

kupilem sobie halo wars le i zastanawiam sie jak zrobic, zeby miec mythic map
pack do halo 3?
mam bardzo silne wrazenie, ze znowu zostalem wyruchany przez polskich
dystrybutorow (podobnie jak w przypadku gow2 i flashback map pack).
prosze o potwierdzenie moich obaw badz pomoc w uruchomieniu mythic map pack.
:-)
dzieki

--
Pozdrawiam,               ' _  /     /   /  _  _   _  _  /  '
            / (/ /( (/ ()  /( (/ //) (- (  /( /            _/

Data: 2009-02-27 10:52:16
Autor: komoneko
halo wars pl mythic map pack?
On 27 Lut, 17:15, puchat3k <jakub.kame...@gmail.com> wrote:
[...]

Ten pack o ile pamiętam ma być dostępny od 3-go marca (?) więc na
razie nie można go pobrać.

ChillZ

Data: 2009-02-27 21:59:33
Autor: puchat3k
halo wars pl mythic map pack?
On 27.02.2009, komoneko@gmail.com <komoneko@gmail.com> wrote:
[...]

no ale nawet jesli to chyba potrzebny jest jakis kod w pudelku...

--
Pozdrawiam,               ' _  /     /   /  _  _   _  _  /  '
            / (/ /( (/ ()  /( (/ //) (- (  /( /            _/

Data: 2009-02-27 23:32:04
Autor: buraxta
halo wars pl mythic map pack?
puchat3k wrote:
no ale nawet jesli to chyba potrzebny jest jakis kod w pudelku...

Wychodzi, że nasi rodzimi dystrybutorzy to niezłe jebaki :)

--
|=> GG: 421503
|=> buraxta@gmail.com

Data: 2009-03-02 13:26:57
Autor: komoneko
halo wars pl mythic map pack?
On 27 Lut, 23:32, buraxta <bura...@gmail.com> wrote:
puchat3k wrote:
> no ale nawet jesli to chyba potrzebny jest jakis kod w pudelku...

Wychodzi, że nasi rodzimi dystrybutorzy to niezłe jebaki :)

No i mogę potwierdzić - w polskiej limitowanej edycji HW NIE MA KODU
na mapy Mythic. W sumie sie nie zdziwiłem ale imho to naprawdę
buractwo ze strony MS.

ChillZ

Data: 2009-03-03 08:38:25
Autor: Dape
halo wars pl mythic map pack?
puchat3k wrote:
[...]

No a po co ma być skoro u nas nie ma LIVE ? Tylko by denerwowalo, ze masz kod a nie mozesz sobie pobrac :)

--
http://gamerstv.pl -> telewizja graczy

halo wars pl mythic map pack?