halogen w p³ycie KG (sufit) + we³na mineralna = wo da

Data: 2009-12-19 10:41:29
Autor: tombaz
halogen w p³ycie KG (sufit) + we³na mineralna = wo da
Jak w temacie. W ³azience mam 3 halogeny zamontowane w suficie. Nad
p³yt± KG jest folia paraprzepuszczana i we³na mineralna i strych,
który te¿ jest ocieplony. W mieszkaniu jest wentylacja wymuszona.
Opeawki halogenów s± metalowe i nie przylegaj± ¶ci¶le do sufitu, przez
co przez otwory zasysane jest powietrze ze strychu. Podejrzewam ¿e
wilgoæ w okolicy jednego z otworów jest spowodowana skraplaniem siê
pary na zimnej oprawce. By³em na strychu, aby sprawdziæ sposób
ocieplenia otworów. Problematyczny otwór ob³o¿y³em dodatkow± porcj±
we³ny, ale nic to nie da³o. Jest coraz gorzej. W tej chwili woda
zaczyna kapaæ na pod³ogê. Plama jest ¶rednicy 15 cm i siê powiêksza.
Staram siê nie gasiæ ¶wiat³a, aby ciep³o wydzielane z oprawki trochê
osusza³o zaciek.
Czy jest jaki¶ sposób na uszczelnienie oprawki halogena? Jaki¶
silikon, którym mo¿na j± przykleiæ do sufitu? Czy w ogóle stosuje siê
takie rozwi±zania? Oryginalne sprê¿ynki jako¶ nie spe³niaj± swojego
zadania.

Data: 2009-12-20 08:50:26
Autor: Kris
halogen w p³ycie KG (sufit) + we³na mineralna = woda

U¿ytkownik "tombaz" <tombaz@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:eb4320c0-9d86-40c3-8c38->5de069d963a6@j19g2000yqk.googlegroups.com...
Jak w temacie. W ³azience mam 3 halogeny zamontowane w suficie. Nad
p³yt± KG jest folia paraprzepuszczana

Paroszczelna chyba

> [...]
silikon, którym mo¿na j± przykleiæ do sufitu? Czy w ogóle stosuje siê
takie rozwi±zania? Oryginalne sprê¿ynki jako¶ nie spe³niaj± swojego
Na halogen od góry k³adziesz doniczke ceramiczna i wszystko otulasz szczelnie we³n±.
I problem powinien znikn±æ.

Kris

Data: 2009-12-20 04:58:35
Autor: tombaz
On Dec 20, 8:50 am, "Kris" <kszysztofcWY...@wp.pl> wrote:
>U ytkownik "tombaz" <tom...@gazeta.pl> napisa w wiadomo ci
>Jak w temacie. W azience mam 3 halogeny zamontowane w suficie. Nad
>p yt KG jest folia paraprzepuszczana

Paroszczelna chyba

> [...]
>pary na zimnej oprawce. By em na strychu, aby sprawdzi spos b
>ocieplenia otwor w. Problematyczny otw r ob o y em dodatkow porcj
>we ny, ale nic to nie da o. Jest coraz gorzej. W tej chwili woda
>zaczyna kapa na pod og . Plama jest rednicy 15 cm i si powi ksza.
>Staram si nie gasi wiat a, aby ciep o wydzielane z oprawki troch
>osusza o zaciek.
>Czy jest jaki spos b na uszczelnienie oprawki halogena? Jaki
>silikon, kt rym mo na j przyklei do sufitu? Czy w og le stosuje si
>takie rozwi zania? Oryginalne spr ynki jako nie spe niaj swojego

Na halogen od g ry k adziesz doniczke ceramiczna i wszystko otulasz
szczelnie we n .
I problem powinien znikn .
Hm, sprobuje tego jak wyeliminuje inne powody. Sasiad mia³ tez problem
z zaciekami i okazalo sie ze folia, ktora developer dal pod dachowke
(nie znam szczegolow) ma za duze otwory i snieg jest tam nawiewany i
pozniej sie roztapia powodujac zalewanie sufitow.

Kris

Data: 2009-12-21 19:30:26
Autor: Andrzej S.
tombaz pisze:
[...]

Z tym nawiewaniem bywaja tez zbiegi okolicznosci. Powód¼ w pokoju,
bieganie z miskami,... A to jakos tak wia³o, ze góra sniegu
pojawila sie nad pokojem.

Minelo 28 lat i nigdy wiecej to sie nie powtórzylo.

pozdro
--
A S

halogen w p³ycie KG (sufit) + we³na mineralna = wo da