hamulce rolkowe - luzy i skutecznosc hamowania

Data: 2013-08-27 10:24:40
Autor: PeJot
hamulce rolkowe - luzy i skutecznosc hamowania
W dniu 2013-08-27 10:09, zbrochaty@gmail.com pisze:

Podczas jazdy nie jestem w stanie zablokowac tylnego kola na suchym asfalcie (rower wazy ok 20kg, natomiast ja 77kg).

Sprzedawca w sklepie zapewnial mnie ze luzy i slabsza skutecznosc hamowania to juz taki urok h. rolkowych.

Parę razy miałem z tym do czynienia ( Shimano i S-A ), ogólnie to jest nędza. A jak jeszcze klamki plastikowe (!!!) to jest nędza^2.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

hamulce rolkowe - luzy i skutecznosc hamowania