hamulce rolkowe - luzy i skutecznosc hamowania

Data: 2013-08-27 02:17:57
Autor: gomspam
hamulce rolkowe - luzy i skutecznosc hamowania
W dniu wtorek, 27 sierpnia 2013 10:09:22 UTC+2 użytkownik zbro...@gmail.com napisał:
Gdy rower stoi i mam zacisniete klamki to jest spory wyczuwalny luz na kolach.

To akurat normalny objaw.

Podczas jazdy nie jestem w stanie zablokowac tylnego kola na suchym asfalcie
(rower wazy ok 20kg, natomiast ja 77kg).

Co prawda mój rower i ja jesteśmy lżejsi (14/75), ale tył blokuje się bez problemu. Ale może to urok samego roweru, w holendrach tył udaje mi się zablokować jedynie kontrą.

A dzwoniące radiatory hamulców Cię nie denerwują? :-)

--
gom

hamulce rolkowe - luzy i skutecznosc hamowania