hamulce szczekowe

Data: 2014-08-01 18:49:38
Autor: Titus Atomicus
hamulce szczekowe
Witam,
Czy hamulce szczekowe dostepne na rynku sa w wersjach dla gornego i dolnego prowadzenia linki?
Bo chce zamontowac tylny w holendrze-damce i wolalbym miec linke poprowadzona od dolu, bez idiotycznych lukow.
W tym co kupilem, niestety nie da sie odwocic mocowania na hamulcu.
--
TA

Data: 2014-08-02 04:06:32
Autor: Wojciech Penar
hamulce szczekowe
W dniu 01.08.2014 o 18:49, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Gdzieś po garażu wala mi się tylny hamulec do "Jubilata 2" z przerzutkami (nówka sztuka, od prawie 20 lat przekładana z kąta w kąt) - mocowany jak hamulce szosowe, z dolnym podejściem linki. Do tego stylowa klamka by PRL i linka... w białym pancerzu. Pewnie da się uwspółcześnić, a przynajmniej przełożyć pancerz i linkę.
Jak nie znajdziesz nic sensowniejszego, daj znać, poszukam :)

Wygląda z grubsza tak: http://blog.bosorowerem.pl/wp-content/uploads/2013/11/77204447_2_644x461_hamulec-rowerowy-szczekowy-romet-przedni-kompletny-zdjecia.jpg
ale ma zamienione mocowanie linki z przelotką (nitowane).

Data: 2014-08-02 04:11:34
Autor: Wojciech Penar
hamulce szczekowe
Data: 2014-08-02 15:53:32
Autor: Titus Atomicus
hamulce szczekowe
In article <lrhhcm$1dh$1@node2.news.atman.pl>,
 Wojciech Penar <wheart@none.pl> wrote:

W ramach uzupełnienia - nówka sztuka do BMXa:
http://www.cyklotur.com/czesci/hamulce-rowerowe/hamulce-szczekowe/p,hamulec-sz
czekowy-tylny-bmx-984-a-czarny-tektro,373624.html

Ojej, drozyzn straszna. No i (skoro to do BMXa) to nie wiadomo czy obejmie blotnik.
No ale jest potwierdzene ze cos takiego sie produkuje.
Dzieki.
--
TA

Data: 2014-08-02 16:00:16
Autor: Titus Atomicus
hamulce szczekowe
In article <lrhh45$uq9$1@node1.news.atman.pl>,
> [...]

Jak nie znajdziesz nic sensowniejszego, daj znać, poszukam :)

A skad jestes?
I czy ten blog ponizej (http://blog.bosorowerem.pl) to twoj?
--
TA

Data: 2014-08-02 22:07:50
Autor: Wojciech Penar
hamulce szczekowe
W dniu 02.08.2014 o 16:00, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

QTH Wrocław, a blog nie mój - wożę się góralem Meridy,
aktualnie zwykle z fotelikiem i przyczepką :)

Pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2014-08-02 23:23:34
Autor: Titus Atomicus
hamulce szczekowe
In article <lrjgem$udo$1@node1.news.atman.pl>,
 Wojciech Penar <wheart@none.pl> wrote:

W dniu 02.08.2014 o 16:00, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

> I czy ten blog ponizej (http://blog.bosorowerem.pl) to twoj?

QTH Wrocław,
Ojej, daleko. A mozesz odzwac sie priv, na Tytus_Atomicus w poczcie onetu?

a blog nie mój - wożę się góralem Meridy,
aktualnie zwykle z fotelikiem i przyczepką :)
Aha. A blog dosc ekscentryczny.
--
TA

hamulce szczekowe