hamulec tarczowy mechaniczny czy hydrauliczny?

Data: 2016-06-21 19:05:25
Autor: Piotr aka dracorp
hamulec tarczowy mechaniczny czy hydrauliczny?
Dnia Tue, 21 Jun 2016 20:44:44 +0200, Oje Ejo napisał(a):

Wiadomo, wiekszosc wskaze ze hydrauliczny lepszy, przynajmniej patrzac
po licznych forach. Ale tutaj wiecej ekspertow, znaczy ludzi myslacych z
wyobraznia wiec wypowiedzcie sie czy zawsze i wszedzie hydrauliczny? Tym
bardziej ze budzet ograniczony, poszukuje uzywki w cenie nieco ponad
stowki - jezeli hydrauliczny.

Chce zamienic hamulec V-brake tylni na tarczowy, poniewaz blotnik mam
tam tak wybrany ze blotem mi chlapie na ten hamulec V-brake...
Ja mam hydrauliki bo tak było oryginalnie. W drugim rowerze mechaniczne bo takie wolę. Wiadomo jakie będę miał jak mi padną hydrauliki.

To samo miałem w poprzednim góralu, hydrauliki zamienione na mechaniczne Avidy.

V-ki też są dobre, też mają swoje wady i zalety, jak chociażby waga.

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

hamulec tarczowy mechaniczny czy hydrauliczny?