Data: 2010-07-14 11:24:17 | |
Autor: Zyga | |
hamulec - zacisk - gs500 | |
Powitać
Wczoraj zmieniałem klocki z przodu i oczom mym ukazał się taki oto nieciekawy obrazek: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/df96e872be93380b.html Co z tym zrobić? 1)Kupić zestaw naprawczy i naprawić. Koszt kompletu naprawczego 71zł w larssonie. http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NDQxMDQxNw==&bid=109855 Trudna ta regeneracja? Coś trzeba wiedzieć, jakieś nietypowe narzędzia posiadać? Nigdy nie robiłem więc wolę spytać. 2) Kupić używany zacisk na allegro za 50-70zł. Pytanie w jakim on będzie stanie. Odpowietrzanie (nowy płyn) w obu przypadkach. Przy okazji. Od początku mam tak: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/76673ccc426de51e.html Jak ten zacisk wygląda oryginalnie? Moto to podobno nie moto, czyli gs500 pzdr Zyga |
|
Data: 2010-07-14 03:02:57 | |
Autor: AZ | |
hamulec - zacisk - gs500 | |
On 14 Lip, 11:24, Zyga <zyga.d...@wp.pl> wrote:
Piękny. Nie wepchnąłeś czasem przy poprzedniej zmianie brudnych tłoczków w uszczelki? 1)Kupić zestaw naprawczy i naprawić. Koszt kompletu naprawczego 71zł wNa początek wypompowujesz (równomiernie) tłoczki przy zdjętym zacisku tak by dało się je w ogóle później wyjąć, odpinasz zacisk, wylewasz płyn, wyjmujesz tłoczki, myjesz wszystko dokładnie, jeżeli w rowkach uszczelek utleniło się alu to wyskrobujesz to, tłoczki czyścisz do połysku, smarujesz nowe uszczelki badziewiem które jest w zestawie, wkładasz tłoczki i to wszystko. 2) Kupić używany zacisk na allegro za 50-70zł. Pytanie w jakim on będzieTego nigdy nie wiadomo. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-07-14 13:27:35 | |
Autor: Zyga | |
hamulec - zacisk - gs500 | |
W dniu 2010-07-14 12:02, AZ pisze:
Piękny. Nie wepchnąłeś czasem przy poprzedniej zmianie brudnych Poprzednią zmianę robił serwis. Jak ja nie lubię serwisów :/ Na początek [ciach] i to wszystko. dzięki pzdr Zyga |
|
Data: 2010-07-14 14:05:19 | |
Autor: Tytus z fabryki | |
hamulec - zacisk - gs500 | |
Siemka
"Zyga"Poprzednią zmianę robił serwis. Jak ja nie lubię serwisów :/ Na początek [ciach] i to wszystko. dzięki I zrob jak mowi AZ- koles jezdzi KHI i takie tematy ogarnia przed wysciem do pracy :):):) -- Pozdrawiam Tytus z fabryki |
|
Data: 2010-07-14 06:12:13 | |
Autor: AZ | |
hamulec - zacisk - gs500 | |
On 14 Lip, 14:05, "Tytus z fabryki" <tyt...@gazeta.pl> wrote:
No niestety nie mam takiej pracy jak Ty, że mogę cały dzień grzebać sobie w moto ;-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-07-14 16:21:10 | |
Autor: Tytus z fabryki | |
hamulec - zacisk - gs500 | |
Siemka
*** "AZ" No niestety nie mam takiej pracy jak Ty, że mogę cały dzień grzebać sobie w moto ;-) Wlasnie dlatego napisalem ze drobne naprawy takie jak regeneracja hamulcow wykonujesz przed wyjsciem do pracy, te powazniejsze po pracy ew w weekendy... -- Pozdrawiam Tytus z fabryki |
|
Data: 2010-07-14 14:21:13 | |
Autor: Zyga | |
hamulec - zacisk - gs500 | |
W dniu 2010-07-14 12:02, AZ pisze:
smarujesz nowe uszczelki badziewiem które jest w zestawie, czyli zestaw naprawczy to uszczelki i smar? Uszczelki uszczelniające i przeciwkurzowe? A smar miedziowy? Smar mam, to może te uszczelki da się dobrać w sklepie z oringami czy innym jakimś? Wyszłoby kikla pln a nie ponad 70. Próbował ktoś? pzdr Zyga |
|
Data: 2010-07-14 06:05:56 | |
Autor: AZ | |
hamulec - zacisk - gs500 | |
On 14 Lip, 14:21, Zyga <zyga.d...@wp.pl> wrote:
W dniu 2010-07-14 12:02, AZ pisze:Dokładnie tak, ale smar miedziowy to w inne miejsce. Tu idzie syntetyczny odporny na wysokie temperatury i którego nie rusza chemia. Miedziowym smarujesz prowadnice po którym chodzi klocek oraz styk klocek-tłoczek. to może te uszczelki da sięPewnie że tak. Proponuje liroj merlin lub kastorama i dzial hydrauliczny a noz widelec w kranie idą takie same uszczelki. A tak na serio to chcesz się kurwa zabić? Przez głupie 70 PLN? Te uszczelniacze prawie się nie zużywają więc jak zrobisz to dobrze i nie będziesz przy zmianie klocków wciskał brudnych tłoczków to będą dłuuuugo jeździć. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-07-14 15:26:23 | |
Autor: Zyga | |
hamulec - zacisk - gs500 | |
W dniu 2010-07-14 15:05, AZ pisze:
A tak na serio to chcesz się kurwa zabić? Przez głupie 70 PLN? Te Nie chcę się zabić. Jedynie wiem że często jest tak że możesz coś kupić "jedyne, dedykowane, super hiper do twojego moto" a w rzeczywistości jest to to samo co w sklepie obok, tyle że 10razy droższe. Ile zapłacisz za łożysko do moto w sklepie moto a ile w sklepie z łożyskami za łożysko o takich samych parametrach? W przypadku zacisków widzę że tak nie jest. Spytałem, wiem, dziękuję. Nie ma co bić piany. pzdr Zyga |
|
Data: 2010-07-14 15:11:30 | |
Autor: Tmek | |
hamulec - zacisk - gs500 | |
Zyga wrote:
W dniu 2010-07-14 12:02, AZ pisze: Nie da sie bo to nie sa oringi tylko uszczelki o kwadratowym przekroju. Nie dziaduj przy hamulcach. Tmek |
|
Data: 2010-07-14 20:29:51 | |
Autor: marider | |
hamulec - zacisk - gs500 | |
AZ pisze:
1)Kupić zestaw naprawczy i naprawić. Koszt kompletu naprawczego 71zł wNa początek wypompowujesz (równomiernie) tłoczki przy zdjętym zacisku A jak tloczki wyjda/wypadna to nie siknie plynem i da sie je bez problemu wlozyc z powrotem tak zeby tych uszczelniaczy nie spieprzyc/przyciac? Sugestie i wskazowki mile widziane. Tymbardziej ze nie robilem jeszcze takich rzeczy oprocz wymiany klockow ale ostatnio sie nudze i czeka mnie wymiana pompy na Brembo, przewodow na Goodridge + tarcz na wave'y to moze bym i zaciski porzadnie przeserwisowal i nasmarowal (jesli cos sie zuzylo przez te 1500km od 0 ;) ). Pzdr PS: dzis se gniazdo zamontowalem i nawigacje podpialem ;] -- marider Wsciekla Rn20 + dodatki |
|
Data: 2010-07-14 12:07:56 | |
Autor: AZ | |
hamulec - zacisk - gs500 | |
On 14 Lip, 20:29, marider <marider_WYT...@go2.pl> wrote:
Nie no oczywiście, że płyn się wyleje ale tłoczki tak jak wyszły tak wejdą i nic się nie przytnie. Ale jeżeli masz te 1500km to daruj sobie rozbieranie tego bo po prostu nie ma najmniejszego sensu :-) -- Artur ZZR 1200 |
|