handel e-sklep

Data: 2011-06-19 21:27:19
Autor: qwerty
handel e-sklep
Użytkownik "emeryt"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:itlh9i$9dt$1@news.onet.pl...
Czy mogÄ™  przyjmować pÅ‚atnoÅ›ci zarówno w PLN
i EUR bez przewalutowania i podejmować pieniądze z kont
w zależności od waluty w jakiej wpłynęły?

Jak to sobie wyobrażasz?
Masz na koncie 2000zł i 40 €?
Załóż sobie 2 konta - na złotówki i €.

Data: 2011-06-19 14:25:38
Autor: witek
handel e-sklep
On 6/19/2011 2:27 PM, qwerty wrote:
Użytkownik "emeryt" napisał w wiadomości grup
> [...]
Czy mogę przyjmować płatności zarówno w PLN
i EUR bez przewalutowania i podejmować pieniądze z kont
w zależności od waluty w jakiej wpłynęły?

Jak to sobie wyobrażasz?
Masz na koncie 2000zł i 40 €?
Załóż sobie 2 konta - na złotówki i €.

no wlasnie tak jak napisales.
paypal ma oddzielne konto dla kazdej waluty.

Data: 2011-06-19 21:39:30
Autor: qwerty
handel e-sklep
Użytkownik "witek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:itlimd$413$6@inews.gazeta.pl...
no wlasnie tak jak napisales.
paypal ma oddzielne konto dla kazdej waluty.

Każdy bank pozwala założenie konta w złotówkach i obcej walucie. Nie można mieć dwóch walut na jednym koncie bez przewalutowania.

Data: 2011-06-20 20:54:52
Autor: Tomasz Chmielewski
handel e-sklep
On 19.06.2011 21:25, witek wrote:
[...]

Z tym, ze wyplaca juz chyba tylko w walucie danego kraju.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org

Data: 2011-07-06 01:54:28
Autor: molla
handel e-sklep
Witam, no w³a¶nie mam podobny problem co autor w±tku, rozpoczê³am
wspó³pracê z zagranicznym serwisem sprzeda¿owym i transakcje s±
obs³ugiwane przez Paypal, który wprowadzi³ ostatnio aktualizacjê umów
prawnych podniós³ kwotê za obligatoryjne przewalutowanie na walutê
lokalna czyli z³otówki (zmiany maj± wej¶æ od wrze¶nia)
Mam pytanie, czy to jaki¶ pomys³ za³o¿yæ sobie konto w banku w kraju w
strefie euro? czy polski przedsiêbiorca dzia³aj±c g³ównie na terenie
Polski, ale sprzedaj±cy swoje produkty zagranicê mo¿e mieæ zagraniczne
konto (pomijaj±c kwestie kosztów przelewów z konta zagranicznego na
polskie konto)

Z tym, ze wyp³aca ju¿ chyba tylko w walucie danego kraju.

handel e-sklep