handel e-sklep

Data: 2011-06-19 21:56:52
Autor: Ula
handel e-sklep
Użytkownik "emeryt" <emeryt_emerytowany@op.pl> napisał w wiadomości news:itlh9i$9dt$1news.onet.pl...
Witam

Sprawa dotyczy sklepu internetowego, który będzie
działał na terenie europy. Płatności w walutach - PLN i EUR.

Jedną z form płatności ma być PayPal.
Aby uniknąć przewalutowania po kursie bankowym, czy
jest jakiś haczyk w przyjmowaniu płatności w walucie
euro przez firmę działającą na terenie polski?

Czy mogę  przyjmować płatności zarówno w PLN
i EUR bez przewalutowania i podejmować pieniądze z kont
w zależności od waluty w jakiej wpłynęły?

Normalne płatności przelewem tak.
Paypala nie przeskoczysz. Tak czy owak
oprócz prowizji od wpłaty naliczą prowizję
od przewalutowania i wypłacą tylko w złotówkach.
Będą kroić nawet koszty przesyłki.

Urszula Urbanowicz - Fashion Corner
http://fashioncorner.pl

Data: 2011-06-20 08:05:13
Autor: Ariusz
handel e-sklep
W dniu 2011-06-19 21:56, Ula pisze:
[...]

A na dodatek ich kury są... nie wiem skąd ale sporo sporo odbiegają od średnich.

Ariusz

Data: 2011-06-20 08:28:32
Autor: Maruda
handel e-sklep
W dniu 2011-06-20 08:05, Ariusz pisze:

A na dodatek ich kury są... nie wiem skąd ale sporo sporo odbiegają od
średnich.

Znoszą złote jajka? MSPANC

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-06-20 10:45:32
Autor: Ariusz
handel e-sklep
W dniu 2011-06-20 08:28, Maruda pisze:
W dniu 2011-06-20 08:05, Ariusz pisze:

A na dodatek ich kury są... nie wiem skąd ale sporo sporo odbiegają od
średnich.

Znoszą złote jajka? MSPANC

:)

Miało być KURSY (kursy walut) - no ale fakt złote jajka mają na tym biznesie :)

Ariusz

handel e-sklep