handel e-sklep

Data: 2011-06-20 20:51:04
Autor: emeryt
handel e-sklep
Witam

Dziękuję za odpowiedzi.
Gwoli wyjaśnienia, nie chodzi mi o filozofię
przyjmowania - jak to zrobić na jakie konto itd.
Oczywistym jest, że na jednym koncie nie mogę mieć
2 walut, dlatego też napisałem kont a nie konta.

Zasadniczo chodzi mi o to czy istnieje jakaś przeszkoda
abym jako polski sprzedawca przyjmował płatności w walucie
euro ale bez przewalutowania - dwa konta firmowe jedno PLN
drugie walutowe. Środki wpływają na walutowe, wypłacam euro
biegnę z tym do kantoru (pewnie będę potrzebował jakiś kwitek
o wymianie w kantorze - czy jakiegoś podatku tutaj nie zapłacę
za wymianę wynikającą z różnicy kursu NBP a kantorowego?),
wracam i wpłacam na konto złotówkowe. Koniec operacji.
Czy nie ma tu jakiegoś haczyka o to głównie mi chodzi.

Pozdrawiam
Emeryt

handel e-sklep