handel w czasie rzeczywistym

Data: 2009-11-19 02:48:02
Autor: Investmen
handel w czasie rzeczywistym
Witam serdecznie :)
Od jakiegoś czasu bawię sie w platforme handlowania towarami on-line
Nigdy nie chwale dnia przed zachodem słońca ,więc gdy coś najpierw
powiem sam to dobrze sprawdze.
Chciałbym pokazać Ci coś ciekawego,jezeli intereujesz sie
giełdą,jesteś osobą kreatywną i przedsiębiorczą,zapoznaj sie z handlem
surowców,walut,i indexow,w czasie rzeczywistym.
Myślę,ze to doskonały pomysł na biznes gdybys miał jakies pytania z
chęcią odpowiem
http://www.tinyurl.pl?hE8jPdvy
Na sam poczatek dostaniesz 50zł na start
Gdy wplaciłem swoje pierwsze 200zł dzisiaj juz mam 740 :)
Polecam to zdecydowanie lepsze niz stawianie w bet-at-home :)

Data: 2009-11-19 12:06:29
Autor: DJ\(Dominik\)
handel w czasie rzeczywistym
Pójdziesz do piekła :)