handel wiatrem

Data: 2010-02-09 21:10:40
Autor: hatoma
handel wiatrem
Debiut Atlantis Energy na NewConnect, ale na razie bez transakcji
PAP - Biznes
9 Lut 2010, 13:25

09.02. Warszawa (PAP) - Akcje Atlantis Energy zadebiutowały we wtorek na rynku NewConnect, ale do godziny 13.05 nie zawarto jeszcze żadnej transakcji akcjami tej spółki.
Do obrotu na rynku NewConnect trafiło 10,5 mln akcji serii A i B.

Z emisji akcji serii B spółka pozyskała 1,6 mln zł.

Atlantis Energy została założona w 2009 roku. Spółka zajmuje się produkcją i sprzedażą energii elektrycznej z odnawialnych źródeł energii (energia wiatru). Od 2013 roku spółka chce świadczyć usługi przygotowania i sprzedaży projektów energetycznych.

Ponad 30 proc. akcji Atlantis Energy ma giełdowy Atlantis

Data: 2010-02-09 21:14:04
Autor: hatoma
handel wiatrem
handel wiatrem , hmm gzieś to już widziałem , bodajże holandia i rynek cebulek tulipanów:)))))))))brawoooooooooooooooo
pochwalic , dobre pomysły zawsze znajdą naś- ladowców:) i idiotów którzy to kupią
pozdr

Data: 2010-02-09 21:16:56
Autor: hatoma
handel wiatrem
tak dla przypomnienia :)atlas estate na pierwszym notowaniu wzrosł do 100ZLOTYCH  Z PARU GROSZY I wrocił w otchłań niebytu

Data: 2010-02-09 21:51:51
Autor: marfi
handel wiatrem
Użytkownik <hatoma@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:095f.00000138.4b71c2b8newsgate.onet.pl...
tak dla przypomnienia :)atlas estate na pierwszym notowaniu wzrosł do
100ZLOTYCH  Z PARU GROSZY I wrocił w otchłań niebytu

Jutro kurs odniesienia dla wiatrów wyniesie 0,45... czyli otwarcie nastąpi w najbliższy czwartek (kurs odniesienia ~5,13)

--
marfi

Data: 2010-02-09 21:20:05
Autor: ViRuS
handel wiatrem

Użytkownik <hatoma@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:095f.00000136.4b71c20cnewsgate.onet.pl...
[...]

Na Nymexie bodajze handeluje się kontraktami na pogode. Mnie juz nic nie zdziwi :]
o! tutaj :
http://www.cmegroup.com/trading/weather/

Pozdr,L.

Data: 2010-02-09 21:25:53
Autor: hatoma
handel wiatrem
mylisz dwie sprawy kolego .....celowo?:)))))))))

kontrkty treminowe na pogode .....to kontrakty terminowe czyli zakład o pewien stan w przyszłości:)

Data: 2010-02-09 21:42:16
Autor: Zbyszek
handel wiatrem
Dnia 09-02-2010 o 21:25:53 <hatoma@poczta.onet.pl> napisał(a):

mylisz dwie sprawy kolego .....celowo?:)))))))))

kontrkty treminowe na pogode .....to kontrakty terminowe czyli zakład o  pewien
stan w przyszłości:)

ale na nich można tylko zarobić, bo meteorolodzy są nieomylni?

--
Pozdrawiam,
Z., czekający na -20 st C w lutym - prognoza w tv

Data: 2010-02-10 08:56:12
Autor: Miroo
handel wiatrem
Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości news:op.u7vnsqxiokz3rlzbyszek-pc.zn...
[...]

Właśnie mnie uświadomiliście, czemu prognozy tak często się nie sprawdzają :)
Meteorolodzy (i "grupa trzymająca meteorologów") też chcą zarobić.

Miroo

handel wiatrem