hangarowanie ULM w okolicach Poznania?

Data: 2009-07-27 17:18:26
Autor: kika73
hangarowanie ULM w okolicach Poznania?
Witam, mam pytanko, jak w temacie...
Czy ktoś z szanownego Towarzystwa orientuje się gdzie i za ile w okolicach
Poznania można przechować małego ULMa?

Data: 2009-07-28 12:31:23
Autor: Jerzy
hangarowanie ULM w okolicach Poznania?
Szkoda ,że k/Poznania  - u nas jest miejsce
--

jurm@is.net.pl
jurm@poczta.onet.pl

Data: 2009-07-30 10:05:45
Autor: marcom
On 27 Lip, 17:18, "kika73" <szuminskiWYTNI...@onet.eu> wrote:
Witam,
mam pytanko, jak w temacie...
Czy ktoś z szanownego Towarzystwa orientuje się gdzie i za ile w okolicach
Poznania można przechować małego ULMa?

Witam
A próbowałeś skontaktować się z właścicielem Aerostartu w Żernikach?
Informacje są o nich w guglu.

Data: 2009-07-31 18:53:33
Autor: kika73
> [...]

> --

Witam
A próbowałeś skontaktować się z właścicielem Aerostartu w Żernikach?

Dzieki, dzieki...
Juz jestem po rozmowach wyglada to obiecujaco...

hangarowanie ULM w okolicach Poznania?