hans kloss

Data: 2014-02-22 16:48:10
Autor: masti
hans kloss
Dnia pięknego Sat, 22 Feb 2014 16:30:06 +0100 osobnik zwany hikikomorisan
napisał:

serio nie da sie, czy po prostu NIE CHCE SIE?

robi się to co przynosi oglądalność czyli kasę. A, że odbiorcy są beznadziejni to i produkty beznadziejne. --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-22 17:49:19
Autor: Franek Kalina
hans kloss
Dnia 2014-02-22 17:48, Użytkownik - masti  napisaÅ‚::
napisał:

serio nie da sie, czy po prostu NIE CHCE SIE?

robi się to co przynosi oglądalność czyli kasę. A, że odbiorcy są
beznadziejni to i produkty beznadziejne.

Złota myśl.

Data: 2014-02-22 18:13:46
Autor: hikikomorisan
hans kloss
napisał:

serio nie da sie, czy po prostu NIE CHCE SIE?

robi się to co przynosi oglądalność czyli kasę.

chwila.

tvp ma kase z abonamentu i dotacji.

--

Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej reklamy oraz polowa odmozdzajacych programow pseudo-rozrywkowych. Jesli TV publiczna zacznie dostarczac wartosciowe tresci to nie ma problemu z utrzymywaniem przydatnej spolecznie, edukacyjnie i rozrywkowo inicjatywy...

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma-sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

Data: 2014-02-22 17:21:36
Autor: masti
hans kloss

hikikomorisan napisał:

serio nie da sie, czy po prostu NIE CHCE SIE?

robi się to co przynosi oglądalność czyli kasę.

chwila.

tvp ma kase z abonamentu i dotacji.

nie. TVP zyje z reklam. Cała reszta z abonamentu i dotacji to dodatek.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-22 18:56:52
Autor: hikikomorisan
hans kloss

hikikomorisan napisał:

[...]

Czyli nalezy zrezygnowac z abonamentu i dotacji, bo niewiele wplyna na budzet.

Data: 2014-02-22 18:10:08
Autor: masti
hans kloss

hikikomorisan napisał:

[...]

oczywiście. Albo zostać przy samym abonamencie i doatcji i zupełnie zmienić profil stacji

--
mst <at> gazeta <.> pl

hans kloss