hansokompromitacja.

Data: 2010-04-08 00:33:44
Autor: zbig
hansokompromitacja.
Specjalnie powstrzymałem się wczoraj od reakcji co do meritum opinii
naszego grupowego komika Hansa. Tak jak się spodziewałem, opinie o
wczorajszym przemówieniu Tuska są co najmniej dobre, nawet ze strony
zatwardziałego betonu opozycji, ot chciażby Putry, który jak dotąd nie
wypowiedział chyba żadnego zdania ,  w którym nie znalazł się jakiś
przytyk do rządu.
Na tym tle Hans wykazał się iście czekistowska czujnością i przywalił
jak zwykle a za największą kompromitację uznał zdanie , w którym Tusk
mówił o micie założycielskim wolnej Polski.
Po raz kolejny poległeś Hans w  walce z meandrami języka polskiego,
przytoczyłeś suchą słownikową definicję słowa mit i z tego wyciągnąłeś
wniosek o kompromitacji. Otóż panie językoznawco, rozumienie języka
nie polega li tylko na tępym podkładaniu pod wyrazy ich słownikowych
definicji ale również na umiejętnym odczytywaniu kontekstu, idiomach
itp., który wyrażeniom nadają nowy sens. Inaczej, wzorem prześmiewcy
Barańczaka, tłumaczylibyśmy "Honey, I'm home" jako  "Miodzie jestem
domem".
W końcu przejdę do łopaty, aby spróbwać wyjaśnić Hansowi , że Tusk
użył słowa mit najzupełniej poprawnie, zgodnie z duchem języka
polskiego. W zdaniu tym mit funkcjonuje w znaczeniu legendy, czegoś co
ma niezwykle pozytywne znaczenie dla mówiącego te słowa. Mówimy
wszakże o legendzie Powstania Warszawskiego czy legendzie legionów
Piłsudskiego i nikt chyba poza tobą Hans nie rozumie tego jako
nadawanie tym pojęciom znaczenia bajkowego, fantastycznego.
Z całego ważnego i mocnego przemówienia udało ci się wyłowić jedno
zdanie, którego ze względu na swoje zaślepienie i nieznajomość języka
po prostu nie zrozumiałeś.

Data: 2010-04-08 04:14:24
Autor: Hans Kloss
hansokompromitacja- marzenia pełowca
Żebyś się nawet skichał to ani ty ani tobie podobni nie będą w stanie
zapalikocić znaczenia słowa "mit". Mnie nie obchodzi co tuskodonek
powiedzieć CHCIAŁ tylko to co powiedział- a powiedział bzdurę. W
dodatku bzdurę która, obym się mylił, w przyszłości łatwo może być
użyta przeciw nam i naszym racjom.
A że jakimś tam ludkom drętwa mowa tuskodonka się podobała to mnie
niezbyt obchodzi.
Czy tak trudno było choćby (zostawmy na boku tę wpadkę z "mitem")
zareagować odpowiednio na przemówienie kagiebowca pucina który w
oczywisty sposób próbował ROZMYĆ odpowiedzialność za zbrodnie katyńska
obciążając ją jakichś nie wymienionych ani z nazwiska a ni z funkcji
ani z narodowości "enkawudzistów"????
Cytat: "Gdyby oceniać przemówienie byłego kagiebowca łagodnie, można
by powiedzieć, że było sztampowe i nie wnosiło absolutnie nic nowego
do sprawy. Gdyby oceniać je ostrzej, należałoby powiedzieć, że było
dość bezczelne.
Po pierwsze, Putin zastosował klasyczny zabieg rozmywania
odpowiedzialności. Mówił o tym, że w okolicy ginęli różni ludzie, a to
Rosjanie, a to Polacy, a to znowu Kozacy. Zabijali też różni,
właściwie nie wiadomo kto. Na pewno nie Rosjanie, tylko ewentualnie
jacyś enkawudziści bez narodowości, dla których nie liczyły się ani
religia, ani narodowość ofiar. Po drugie - to ostatnie stwierdzenie
jest szczególnie istotne, ponieważ jedną z ważnych cech zbrodni
ludobójstwa jest zastosowanie przez sprawców kryterium
narodowościowego właśnie. Putin zapobiegawczo odciął się od takiego
podejścia. Po trzecie - Putin podkreślił wyraźnie, że Federacja
Rosyjska określiła już swoje prawne stanowisko w sprawie zbrodni
katyńskiej i nie zamierza tego zmieniać. Jak można rozumieć, jest to
stanowisko wyrażone m.in. w rosyjskim piśmie do Europejskiego
Trybunału Praw Człowieka, będącym odpowiedzią na skargę potomków
pomordowanych. W piśmie tym zbrodnia katyńska jest określona jako
"zdarzenie".
Po czwarte - nie nastąpiło oczywiście nic, co choćby przypominałoby
przeprosiny w jakiejkolwiek formie.
Po piąte - Putin wyraźnie podkreślał, jak ważne jest "patrzenie w
przyszłość" i jak nieodpowiedzialni są ci, którzy domagają się jasnego
określenia winy i potępienia zbrodni."

Niestety tusek zupełnie na te bezczelności nie zareagował, wyciągnął
tylko dawno przygotowaną kartkę (to przenośnia) i palnął oklepaną
mówkę, nie wnosząca zupełnie NIC nowego ani w sprawie katyńskiej
zbrodni ani wzajemnych stosunków polsko- rosyjskich. Dlaczego Katyń
jest tak ważny? Cytat:
"Bo jest żelaznym dowodem na to, że przez 2 lata trwania 2 w.ś. Kreml
i Berlin byli w ścisłym sojuszu, mającym na celu doszczętne
zniszczenie Polaków. To właśnie NKWD i Gestapo realizowali wspólny
cel. Co to będzie gdy dotrze to do zwykłego Rosjanina?!"
Dopóki Polską rządzą takie tuzy polityki jak pełodonek to spokojna
głowa- nie dotrze. Nie dotrze nawet do opinii publicznej naszych
sojuszników, w których wciąż dużo łatwiej można usłyszeć o polskich
obozach koncentracyjnych niż o współpracy sowieckiej Rosji z
hitlerowskimi Niemcami.
J-23

Data: 2010-04-08 04:30:57
Autor: zbig
On 8 Kwi, 13:14, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

Nawet nie będę próbował kichać, sprawa jest ewidentna i jeśli dalej
brniesz w zaparte to tylko dajesz dowód swojej arogancji albo
nieczystych intencji.Nie liczyłem zresztą wcale, ze stulisz uszy po
sobie i przyznasz się do oczywistego dla ucznia szkoły podstawowej
błędu. Chodziło mi raczej o uświadomienie innym grupowiczom z kim mają
do czynienia.

[...]

Twoje zdanie jest raczej odosobnione, co raczej powinno cię skłonić do
refleksji. Tusk wystąpił godnie i powiedział tyle, ile mógł i powinien
powiedzieć. Osobiście nie liczyłem na jakiś szczególny przełom jeśli
chodzi sprawę katyńską w naszych bilateralnych stosunkach. I takiego
przełomu oczywiście nie ma. Jest mały krok ku osiągnięciu celu a
pośpiech jest dobry przy łapaniu pcheł.

Data: 2010-04-08 13:25:27
Autor: u2
W dniu 2010-04-08 13:14, Hans Kloss pisze:
[...]

Ważniejsze jest to, że dawnych podręcznikach do historii w PRL pisano,
że zbrodni w Katyniu dokonali Niemcy, a sowieci nas tylko i wyłącznie
bronili :)

Data: 2010-04-08 13:49:15
Autor:
On Thu, 08 Apr 2010 13:25:27 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]

Ważniejsze jest to, że dawnych podręcznikach do historii w PRL pisano,
że zbrodni w Katyniu dokonali Niemcy, a sowieci nas tylko i wyłącznie

 wiec rozliczcie tych klamcow. dlaczego tego nie zrobiliscie ?
 obaj blizniacy byli przez 2 lata przy korycie. na co czekali?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-08 13:49:15
Autor:
hansokompromitacja- marzenia pełowca
On Thu, 8 Apr 2010 04:14:24 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

Żebyś się nawet skichał to ani ty ani tobie podobni nie będą w stanie
zapalikocić znaczenia słowa "mit". Mnie nie obchodzi co tuskodonek
powiedzieć CHCIAŁ tylko to co powiedział- a powiedział bzdurę. [...]

 nic nie rozumiesz "hans". w swoim  pieniackim zacietrzewieniu widzisz
 tylko swoj trzepak na podworku. walisz w swoj zakurzony dywan jak  opetany i oczekujesz, ze sasiedzi beda przychylnie patrzec na tumany
 kurzu pod ich oknami. jestes prostacko wulgarny. zamiast argumentow
 potrafisz jedynie bluzgac, wyzywac innych. tak zachowuje sie cham.
 jedynym ratunkiem dla ciebie jest lobotomia.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-08 05:11:12
Autor: Hans Kloss
On 8 Kwi, 13:49, "<heÂŽsk>" <WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:

 jedynym ratunkiem dla ciebie jest lobotomia.

Aaaa, no to  teraz już się wyjasniło jak się produkuje pełowców.. A ja
sie zastanawiałem dlaczego wszystkie pełobaranki takie nawzajem
podobne w swojej tępocie, fanatyzmie i zacietrzewieniu.
Ale niedoczekanie wasze, pełozombiaki po lobotomii, nie ze mną te
numery ;)
J-23

Data: 2010-04-08 14:55:35
Autor:
hansokompromitacja- marzenia pełowca
On Thu, 8 Apr 2010 05:11:12 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  jedynym ratunkiem dla ciebie jest lobotomia.
Aaaa, no to  teraz już się wyjasniło jak się produkuje pełowców.

 dowicp polega na tym, ze lobotomia jest ci potrzebna.
 poszukaj na googlach co to oznacza ;o)))

A ja sie zastanawiałem

 oooo, i jak przebiegal ten proces ? ;o)))

dlaczego wszystkie pełobaranki takie nawzajem
podobne w swojej tępocie, fanatyzmie i zacietrzewieniu.

  piszesz wlasnie o sobie. to ty ;o)))

Ale niedoczekanie wasze, pełozombiaki po lobotomii, nie ze mną te
numery ;)

 "hans", na prawde jestes takim gamoniem ?  niby wyksztalcony facet a bluzga jak menel.
 pomysl o tyn "hans". nie rob obciachu.

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-08 18:05:30
Autor: Pistacjusz
[...]

Uważam, ze Tusk użył słowa "mit" celowo, że nie była to żadna pomyłka.
Tusk jest co prawda mistrzem kłamstwa i obłudy ale bardzo waży słowa.
Mitem było przekonanie, że Katyń był odpowiedziałnością wyłącznie
Rosjan.
Ponieważ Katyń był elementem ścisłej współpracy Rosji i Niemiec a
bardzo prawdopodobne,
że ten "projekt" cieszył się też cichym wsparciem Wielkiej Brytanii..
W tym sensie przekonanie o wyłącznej odpowiedzialności Rosjan jest
mitem. Podobnie zresztą mitem jest wyłączna odpowiedzialność Niemiec
za mordowanie planowe inteligencji. W obu przypadkach odpowiedzialność
jest wspólna - Niemiec i Rosji. Kiedy sojusz się skończył mamy osobną
odpowiedzialność i wzajemne oskarżenia.
Jednak patrzenie na sprawę w ten sposób, że "to tylko Rosjanie" (a nie
sojusznicy) było dla nas wygodne ponieważ pozwoliło skoncentrować siły
na pozbyciu się hegemonii Rosji.
Bajką jest przekonanie, że Niemcy "nagle dowiedzieli się o Katyniu i
wstrząśnięci tragedią obwieścili ją światu" co u nas właśnie
funkcjonowało jako mit a Ty sam potwierdszasz zacytowanym wyżej
tekstem.
..

Data: 2010-04-08 18:47:51
Autor: cyc

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:d7a74089-2075-4905-b3cb-84dbf0a33ac9x12g2000yqx.googlegroups.com...
Żebyś się nawet skichał to ani ty ani tobie podobni nie będą w stanie
zapalikocić znaczenia słowa "mit".

Starym zwyczajem usilujesz bezczelnoscia i chamstwem zagluszyc prawde o sobie i swojej glupocie .
Hans !! i tak wszyscy wiedza co jestes warty !. Na nic zdadza se Twoje oslizle proby wybrniecia z sytuacji w ktorej wyszedles na kompletnego durnia ..

Reszty nawet nie czytalem bo i po co ? co taki jak TY moze napisac godnego uwagi ?

cyc

Data: 2010-04-08 12:01:05
Autor: Hans Kloss
hansokompromitacja- marzenia pełowca
On 8 Kwi, 18:47, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[..stek bredni]
Reszty nawet nie czytalem
cyc

Fakt że ty  przy twoim zaawansowanym upośledzeniu umysłowym w ogóle
czytać potrafisz i literki na klawiaturze wystukiwać zakrawa niemal na
cud. Powinni cię w cyrku pokazywać razem z tym orangutanem który
samodzielnie dodaje liczby w zakresie dwudziestu.
J-23

Data: 2010-04-09 09:56:42
Autor: cyc

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:6834f608-d045-4246-9972-9fb1b47d37d88g2000yqz.googlegroups.com...
On 8 Kwi, 18:47, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Wzniosles sie na swoje "intelektualne" wyzyny !..Szkoda , ze moze byc tylko gorzej .

cyc

Data: 2010-04-08 13:02:57
Autor: matusm
hansokompromitacja.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:dfa1fe8c-92cb-4d59-81e1-625fe1b9837aq15g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Sluszna uwaga    !!!!!!!!!,,,,,,,,,,,,
na dwuznacznosc  albo przynajniej brak umiejetnosci poprawnego formulowania
wypowiedzi co swiadczy o kompletnej ignoracji i dyletanctwie godna  stylu premiera
PRL dwa i pol co  tylko odzwierciedla  stan faktyczny  rzadow ze,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-08 04:18:57
Autor: zbig
hansokompromitacja.
On 8 Kwi, 13:02, "matusm" <mat...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Ty pałkarski matole. Nie potrafiłeś, co widać powyżej, sformułować
nawet jednego poprawnego zdania oznajmującego i ty masz czelność
zarzucać komuś ignorancję?
To jasne jak słońce, że kawały o milicjantach i ich bezdennej głupocie
nie były bezpodstawne.

Data: 2010-04-08 13:23:54
Autor: u2
hansokompromitacja.
W dniu 2010-04-08 13:18, zbig pisze:
To jasne jak słońce, że kawały o milicjantach i ich bezdennej głupocie
nie były bezpodstawne.

Jako były milicyjant wiesz to najlepiej :)

Data: 2010-04-08 04:33:16
Autor: zbig
hansokompromitacja.
On 8 Kwi, 13:23, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-04-08 13:18, zbig pisze:

> To jasne jak słońce, że kawały o milicjantach i ich bezdennej głupocie
> nie były bezpodstawne.

Jako były milicyjant wiesz to najlepiej :)

Kiepski żart, ale nie będę się pastwił nad tobą. Jako stosunkowo
świeża osoba na grupie możesz nie wiedzieć, że byłym milicjantem jest
właśnie kolega matusm.

Data: 2010-04-08 13:40:00
Autor: matusm
hansokompromitacja.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:572cc5eb-506a-41c6-b3f7-0e39e55f2e90s9g2000yqa.googlegroups.com...
On 8 Kwi, 13:23, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Kiepski żart, ale nie będę się pastwił nad tobą. Jako stosunkowo
świeża osoba na grupie możesz nie wiedzieć, że byłym milicjantem jest

Psa nie masz a mnie tutaj kolega  chcesz nazywac????Pamietaj ze odmowilem wstapienia do SB,to nie jestemzadnym Twoim kolega

chociaz  ciagle,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-08 04:52:31
Autor: zbig
hansokompromitacja.
On 8 Kwi, 13:40, "matusm" <mat...@poczta.onet.pl> wrote:

Psa nie masz a mnie tutaj kolega  chcesz nazywac????Pamietaj ze odmowilem
wstapienia do SB,to nie jestemzadnym Twoim kolega

Znów źle odczytałeś moje  intencje. Nazwanie kolega nie oznacza, ze
dopuściłem cie do kompanii. Ot, tak mi się wypsnęło. A może być tow.
matusm?
A ta odmowa wstąpienia do SB to był jakiś heroizm? U mnie odmowa
współpracy z SB nieomal nie zakończyła się wyrzuceniem ze studiów.

Data: 2010-04-08 13:56:20
Autor: matusm
hansokompromitacja.

[...]

No to doszlismy do jakiejs konkluzji ,,,,,,,,,,,,,,,

ani w przeszlosci ani teraz nie  chce sie nad Toba pastwic

Masz fory chociaz nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-08 13:31:29
Autor: matusm
hansokompromitacja.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5db46486-d063-4ad9-ae13-6b692a83b81c11g2000yqr.googlegroups.com...
[...]

Przyjalem impertynencje zamiast argumentow z nalezytym zrozumieniem dla topornosci rozmowcy ale  czego to sie  spodziewac gdy nadal,,,,,,,,,,,,

Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-08 04:39:13
Autor: zbig
hansokompromitacja.
On 8 Kwi, 13:31, "matusm" <mat...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:5db46486-d063-4ad9-ae13-6b692a83b81c11g2000yqr.googlegroups.com...
> [...]

Przyjalem impertynencje zamiast argumentow z nalezytym zrozumieniem dla
topornosci rozmowcy ale  czego to sie  spodziewac gdy nadal,,,,,,,,,,,,

Do zupełnie zasłużonych impertynencji dołozyłem argumenty ale jak
widać jesteś trudnym przypadkiem  i nie udało ci się ich z tego
prostego tekstu wyłowić.

Data: 2010-04-08 13:50:41
Autor: matusm
hansokompromitacja.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c75c614f-e8d8-439a-8e90-066f21e4201bz3g2000yqz.googlegroups.com...
> [...]

Do zupełnie zasłużonych impertynencji dołozyłem argumenty ale jak
widać jesteś trudnym przypadkiem  i nie udało ci się ich z tego

Jezeli chodzi o interpunkcje to nie uzywam zadnego "Ofice" ale bede mial na uwadze chociaz raz przeczytac posta przed  wyslaniem .Z drugiej strony to przeciez nie musze starac sie douczac matolow.Bo niby z jakiej racji??????O kulturze nie  wspomne ,,,,"trudna temat"

dlatego ze nadal?????.........................
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-08 05:00:48
Autor: zbig
hansokompromitacja.
On 8 Kwi, 13:50, "matusm" <mat...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Nigdy nie wytykam nikomu literówek i błędnej interpunkcji. Ty matusm
zarzuciłeś premierowi ignorancję w dziedzinie formułowania myśli w
swoim nieporadnym i niepoprawnym składniowo zdaniu. Tu nie ma mowy o
żadnej interpunkcji ale o elementarnej przyzwoitości i pokorze i nie
czynieniu komuś innemu zarzutów w dziedzinie, w której posiada się
żadnych umiejętności.

Data: 2010-04-08 14:09:22
Autor: matusm
hansokompromitacja.
"

[...]

Milo mi,,,,,,,,,,,,,,,,,
Nigdy tak o sobie nie myslalem aby sie przyrownywac do Premiera RP

Jeszcze raz dziekuje  ale  chyba Szanowny troche przesadza ,nie jestem
megalomanem ani typem    "Barbie"
ps.pieluchy zmieniles dziecku????

Z mieszanymi wyrazami szacunku ,,,,,,w sytuacji niezmiennej zawieruchy rzadow,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-08 15:54:11
Autor: cirrus
hansokompromitacja.
[...]

Że też ci się chce prowadzić polemikę z imbecylami typu Hansa i matusma.

--
stevep

Data: 2010-04-08 18:16:38
Autor: matusm
hansokompromitacja.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hpkkb9$sdj$1news.vectranet.pl...
[...]

Co ORMOwiec potrafisz tylko kablowac????

Nic  sie nie  zmienilo bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-09 15:25:41
Autor: cirrus
hansokompromitacja.
Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpkvgp$q88$1news.onet.pl...
[...]

Nie trzeba nawet uzasadniać, imbecyl nic innego nie potrafi.

--
stevep

Data: 2010-04-08 18:43:37
Autor: cyc
hansokompromitacja.

[...]

matsum !! i trzeba Ci bylo dowiedziec sie prawdy o sobie i to w tak szczerej bezposredniej riposcie ?

cyc

Data: 2010-04-08 14:07:41
Autor: Mariusz Merta
czemu sie tak pienisz ? sam twierdziłeś, że w Kat yniu żadnego ludobójstwa nie było
czy naprawdę uważasz, że słowo mit jest właściwym
słowem użytym we właściwym miejscu i czasie ?
moim zdaniem nie...
i chyba o to chodzi...
a co ty chcesz udowodnić, że tusk wielkim mówcą jest ?
moim zdaniem nie jest, powiedział to co powiedział
i wyszło to nienajlepiej...
może mniej mitomanii na przyszłość a więcej kamieni węgielnych....
może czas na "Kefas" ale nie wykonaniu tego człowieka...
Mariusz Merta

P.S.
swego czasu zaciekle broniłeś bandytyzmu w Warszawie
agencji ochroniarskiej odebrano koncesję...
wiesz o tym, czy udajesz, że wszystko jest ok.
mme

Data: 2010-04-09 02:41:16
Autor: zbig
On 8 Kwi, 23:07, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:
[...]

Tusk jest doskonałym mówcą i przyznają to nawet jego przeciwnicy
polityczni. Swoje uzasadnienie absolutnej poprawności użycia słowa mit
wyłożyłem dość precyzyjnie i nie mam w zasadzie nic do dodania. Nie
rozumiem twoich wątpliwości. Uważam, że wynikają one z niechęci do
mówiącego te słowa a nie z rzetelnej ich analizy.

swego czasu zaciekle broniłeś bandytyzmu w Warszawie
agencji ochroniarskiej odebrano koncesję...
Ogrzewasz stare kotlety. O ile mnie pamięć nie myli nie broniłem
agencji a jedynie prawa do egzekucji wyroku. Nie znam się na
szczegółach technicznych akcji eksmisji. Z tego co można przeczytać
agencja nie miała uprawnień do eksmisji kupców, tym powinna zająć się
policja.  Nie ma żadnych wątpliwości, ze kupcy powinni się w świetle
wyroku usunąć z KDT.

Data: 2010-04-09 16:25:03
Autor: Mariusz Merta
On 9 Kwi, 10:41, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

agencja nie miała uprawnień do eksmisji kupców, tym powinna zająć się
policja.  Nie ma żadnych wątpliwości, ze kupcy powinni się w świetle

Zbyszek ty chyba nie rozumiesz tzw. ducha prawa...
przykład, prosze bardzo, o napadzie stulecia
w UK słyszałeś, filmy, książki etc.
jedynie szef zwiał, bo to jest człowiek baaaaardzo inteligentny
brytyjskie służby baaaardzoooo chciały go dorwać...
i...został porwany...kiedy okret JKM mości przybił do
jednej z wysp, koloni jej królewskiej mości zresztą
sąd tejże wyspy nakazał wypuszczenie tego człowieka
podkreśląc, że wymiar sprawiedliwości musi przestrzegać prawa
przy jego egzekwowaniu a nie je łamać w celu wyegzewowania prawa...
ni odgrzewam ktletów tylko przypominam, czy agencja ochroniarska
miała
prawo użyć siły ? wygląda na to, że nie...
gdzie była policja ? jak na razie to jedyna instytucja upoważniona do
użycia siły...
zresztą...po co ja ci to tłumaczę ?
Mariusz Merta

Data: 2010-04-10 10:28:48
Autor: zbig
On 10 Kwi, 01:25, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:

> [...]

prawo użyć siły ? wygląda na to, że nie...
gdzie była policja ? jak na razie to jedyna instytucja upoważniona do

Nie widze sprzeczności między twoją a moja wypowiedzia, wiec
rzyczywiście nie ma potrzeby tłumaczenia

Data: 2010-04-08 14:59:37
Autor: Piotr
hansokompromitacja.

[...]

To tusk miał wczoraj "przemowienie"? :-)
A ile trwało? ;-)
Piotr

Data: 2010-04-08 06:18:15
Autor: zbig
hansokompromitacja.
On 8 Kwi, 14:59, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:dfa1fe8c-92cb-4d59-81e1-625fe1b9837aq15g2000yqj.googlegroups.com...

 Tak jak się spodziewałem, opinie o
wczorajszym przemówieniu Tuska są co najmniej dobre...

To tusk miał wczoraj "przemowienie"? :-)
A ile trwało? ;-)
Piotr

Tak piszą o tym w internecie. To chyba było.

Data: 2010-04-08 16:23:21
Autor: Piotr
hansokompromitacja.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:23a27d43-e899-41c9-b1a2-293a98067a89w42g2000yqm.googlegroups.com...

To tusk miał wczoraj "przemowienie"? :-)
A ile trwało? ;-)
Piotr

Tak piszą o tym w internecie. To chyba było.

Aaa też przeczytałem, że faktycznie się z jakimś enkawudzistą przegadywał na okoliczność zbrodni innych enkawudzistów...
Nawet nie wiedziałem, że mają wew tym enkawude taką liberalizację...
Piotr

Data: 2010-04-08 18:42:28
Autor: cyc
hansokompromitacja.

[...]

Nie wymagaj zbyt wiele od czlowieka , choc to okreslenie  jest tu mocno naciagniete , bo niewiele ludzi cechuje tak mocno zakorzeniona , genetyczna wrecz , nienawisc do wszystkiego co nie jest zgodne z jego pogladami .
Waski umysl , waskie perspektywy i jeszcze wezsze intelektualne mozliwosci .....jak to  hansow bywa !.

cyc

Data: 2010-04-10 05:35:54
Autor: MH
hansokompromitacja.

[...]

Chyba raczej to drugie.. Popełnili kiedyś błąd życiowy i teraz mają zlecenie
pokazania , że chodzą po tym padole większe durnie niż ich szef.

I to by było na tyle ...

MH

--

hansokompromitacja.