hansokompromitacja.

Data: 2010-04-08 13:02:57
Autor: matusm
hansokompromitacja.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:dfa1fe8c-92cb-4d59-81e1-625fe1b9837aq15g2000yqj.googlegroups.com...
Specjalnie powstrzymałem się wczoraj od reakcji co do meritum opinii
naszego grupowego komika Hansa. Tak jak się spodziewałem, opinie o
wczorajszym przemówieniu Tuska są co najmniej dobre, nawet ze strony
zatwardziałego betonu opozycji, ot chciażby Putry, który jak dotąd nie
wypowiedział chyba żadnego zdania ,  w którym nie znalazł się jakiś
przytyk do rządu.
Na tym tle Hans wykazał się iście czekistowska czujnością i przywalił
jak zwykle a za największą kompromitację uznał zdanie , w którym Tusk
mówił o micie założycielskim wolnej Polski.
Po raz kolejny poległeś Hans w  walce z meandrami języka polskiego,
przytoczyłeś suchą słownikową definicję słowa mit i z tego wyciągnąłeś
wniosek o kompromitacji. Otóż panie językoznawco, rozumienie języka
nie polega li tylko na tępym podkładaniu pod wyrazy ich słownikowych
definicji ale również na umiejętnym odczytywaniu kontekstu, idiomach
itp., który wyrażeniom nadają nowy sens. Inaczej, wzorem prześmiewcy
Barańczaka, tłumaczylibyśmy "Honey, I'm home" jako  "Miodzie jestem
domem".
W końcu przejdę do łopaty, aby spróbwać wyjaśnić Hansowi , że Tusk
użył słowa mit najzupełniej poprawnie, zgodnie z duchem języka
polskiego. W zdaniu tym mit funkcjonuje w znaczeniu legendy, czegoś co
ma niezwykle pozytywne znaczenie dla mówiącego te słowa. Mówimy
wszakże o legendzie Powstania Warszawskiego czy legendzie legionów
Piłsudskiego i nikt chyba poza tobą Hans nie rozumie tego jako
nadawanie tym pojęciom znaczenia bajkowego, fantastycznego.
Z całego ważnego i mocnego przemówienia udało ci się wyłowić jedno
zdanie, którego ze względu na swoje zaślepienie i nieznajomość języka
po prostu nie zrozumiałeś.

Sluszna uwaga    !!!!!!!!!,,,,,,,,,,,,
na dwuznacznosc  albo przynajniej brak umiejetnosci poprawnego formulowania
wypowiedzi co swiadczy o kompletnej ignoracji i dyletanctwie godna  stylu premiera
PRL dwa i pol co  tylko odzwierciedla  stan faktyczny  rzadow ze,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-08 04:18:57
Autor: zbig
hansokompromitacja.
On 8 Kwi, 13:02, "matusm" <mat...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Ty pałkarski matole. Nie potrafiłeś, co widać powyżej, sformułować
nawet jednego poprawnego zdania oznajmującego i ty masz czelność
zarzucać komuś ignorancję?
To jasne jak słońce, że kawały o milicjantach i ich bezdennej głupocie
nie były bezpodstawne.

Data: 2010-04-08 13:23:54
Autor: u2
hansokompromitacja.
W dniu 2010-04-08 13:18, zbig pisze:
To jasne jak słońce, że kawały o milicjantach i ich bezdennej głupocie
nie były bezpodstawne.

Jako były milicyjant wiesz to najlepiej :)

Data: 2010-04-08 04:33:16
Autor: zbig
hansokompromitacja.
On 8 Kwi, 13:23, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-04-08 13:18, zbig pisze:

> To jasne jak słońce, że kawały o milicjantach i ich bezdennej głupocie
> nie były bezpodstawne.

Jako były milicyjant wiesz to najlepiej :)

Kiepski żart, ale nie będę się pastwił nad tobą. Jako stosunkowo
świeża osoba na grupie możesz nie wiedzieć, że byłym milicjantem jest
właśnie kolega matusm.

Data: 2010-04-08 13:40:00
Autor: matusm
hansokompromitacja.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:572cc5eb-506a-41c6-b3f7-0e39e55f2e90s9g2000yqa.googlegroups.com...
On 8 Kwi, 13:23, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Kiepski żart, ale nie będę się pastwił nad tobą. Jako stosunkowo
świeża osoba na grupie możesz nie wiedzieć, że byłym milicjantem jest

Psa nie masz a mnie tutaj kolega  chcesz nazywac????Pamietaj ze odmowilem wstapienia do SB,to nie jestemzadnym Twoim kolega

chociaz  ciagle,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-08 04:52:31
Autor: zbig
hansokompromitacja.
On 8 Kwi, 13:40, "matusm" <mat...@poczta.onet.pl> wrote:

Psa nie masz a mnie tutaj kolega  chcesz nazywac????Pamietaj ze odmowilem
wstapienia do SB,to nie jestemzadnym Twoim kolega

Znów źle odczytałeś moje  intencje. Nazwanie kolega nie oznacza, ze
dopuściłem cie do kompanii. Ot, tak mi się wypsnęło. A może być tow.
matusm?
A ta odmowa wstąpienia do SB to był jakiś heroizm? U mnie odmowa
współpracy z SB nieomal nie zakończyła się wyrzuceniem ze studiów.

Data: 2010-04-08 13:56:20
Autor: matusm
hansokompromitacja.

[...]

No to doszlismy do jakiejs konkluzji ,,,,,,,,,,,,,,,

ani w przeszlosci ani teraz nie  chce sie nad Toba pastwic

Masz fory chociaz nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-08 13:31:29
Autor: matusm
hansokompromitacja.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5db46486-d063-4ad9-ae13-6b692a83b81c11g2000yqr.googlegroups.com...
[...]

Przyjalem impertynencje zamiast argumentow z nalezytym zrozumieniem dla topornosci rozmowcy ale  czego to sie  spodziewac gdy nadal,,,,,,,,,,,,

Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-08 04:39:13
Autor: zbig
hansokompromitacja.
On 8 Kwi, 13:31, "matusm" <mat...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:5db46486-d063-4ad9-ae13-6b692a83b81c11g2000yqr.googlegroups.com...
> [...]

Przyjalem impertynencje zamiast argumentow z nalezytym zrozumieniem dla
topornosci rozmowcy ale  czego to sie  spodziewac gdy nadal,,,,,,,,,,,,

Do zupełnie zasłużonych impertynencji dołozyłem argumenty ale jak
widać jesteś trudnym przypadkiem  i nie udało ci się ich z tego
prostego tekstu wyłowić.

Data: 2010-04-08 13:50:41
Autor: matusm
hansokompromitacja.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c75c614f-e8d8-439a-8e90-066f21e4201bz3g2000yqz.googlegroups.com...
> [...]

Do zupełnie zasłużonych impertynencji dołozyłem argumenty ale jak
widać jesteś trudnym przypadkiem  i nie udało ci się ich z tego

Jezeli chodzi o interpunkcje to nie uzywam zadnego "Ofice" ale bede mial na uwadze chociaz raz przeczytac posta przed  wyslaniem .Z drugiej strony to przeciez nie musze starac sie douczac matolow.Bo niby z jakiej racji??????O kulturze nie  wspomne ,,,,"trudna temat"

dlatego ze nadal?????.........................
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-08 05:00:48
Autor: zbig
hansokompromitacja.
On 8 Kwi, 13:50, "matusm" <mat...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Nigdy nie wytykam nikomu literówek i błędnej interpunkcji. Ty matusm
zarzuciłeś premierowi ignorancję w dziedzinie formułowania myśli w
swoim nieporadnym i niepoprawnym składniowo zdaniu. Tu nie ma mowy o
żadnej interpunkcji ale o elementarnej przyzwoitości i pokorze i nie
czynieniu komuś innemu zarzutów w dziedzinie, w której posiada się
żadnych umiejętności.

Data: 2010-04-08 14:09:22
Autor: matusm
hansokompromitacja.
"

[...]

Milo mi,,,,,,,,,,,,,,,,,
Nigdy tak o sobie nie myslalem aby sie przyrownywac do Premiera RP

Jeszcze raz dziekuje  ale  chyba Szanowny troche przesadza ,nie jestem
megalomanem ani typem    "Barbie"
ps.pieluchy zmieniles dziecku????

Z mieszanymi wyrazami szacunku ,,,,,,w sytuacji niezmiennej zawieruchy rzadow,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-08 15:54:11
Autor: cirrus
hansokompromitacja.
[...]

Że też ci się chce prowadzić polemikę z imbecylami typu Hansa i matusma.

--
stevep

Data: 2010-04-08 18:16:38
Autor: matusm
hansokompromitacja.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hpkkb9$sdj$1news.vectranet.pl...
[...]

Co ORMOwiec potrafisz tylko kablowac????

Nic  sie nie  zmienilo bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-04-09 15:25:41
Autor: cirrus
hansokompromitacja.
Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hpkvgp$q88$1news.onet.pl...
[...]

Nie trzeba nawet uzasadniać, imbecyl nic innego nie potrafi.

--
stevep

Data: 2010-04-08 18:43:37
Autor: cyc
hansokompromitacja.

[...]

matsum !! i trzeba Ci bylo dowiedziec sie prawdy o sobie i to w tak szczerej bezposredniej riposcie ?

cyc

hansokompromitacja.