hansokompromitacja- marzenia pe³owca

Data: 2010-04-08 04:14:24
Autor: Hans Kloss
hansokompromitacja- marzenia pe³owca
¯eby¶ siê nawet skicha³ to ani ty ani tobie podobni nie bêd± w stanie
zapalikociæ znaczenia s³owa "mit". Mnie nie obchodzi co tuskodonek
powiedzieæ CHCIA£ tylko to co powiedzia³- a powiedzia³ bzdurê. W
dodatku bzdurê która, obym siê myli³, w przysz³o¶ci ³atwo mo¿e byæ
u¿yta przeciw nam i naszym racjom.
A ¿e jakim¶ tam ludkom drêtwa mowa tuskodonka siê podoba³a to mnie
niezbyt obchodzi.
Czy tak trudno by³o choæby (zostawmy na boku tê wpadkê z "mitem")
zareagowaæ odpowiednio na przemówienie kagiebowca pucina który w
oczywisty sposób próbowa³ ROZMYÆ odpowiedzialno¶æ za zbrodnie katyñska
obci±¿aj±c j± jakich¶ nie wymienionych ani z nazwiska a ni z funkcji
ani z narodowo¶ci "enkawudzistów"????
Cytat: "Gdyby oceniaæ przemówienie by³ego kagiebowca ³agodnie, mo¿na
by powiedzieæ, ¿e by³o sztampowe i nie wnosi³o absolutnie nic nowego
do sprawy. Gdyby oceniaæ je ostrzej, nale¿a³oby powiedzieæ, ¿e by³o
do¶æ bezczelne.
Po pierwsze, Putin zastosowa³ klasyczny zabieg rozmywania
odpowiedzialno¶ci. Mówi³ o tym, ¿e w okolicy ginêli ró¿ni ludzie, a to
Rosjanie, a to Polacy, a to znowu Kozacy. Zabijali te¿ ró¿ni,
w³a¶ciwie nie wiadomo kto. Na pewno nie Rosjanie, tylko ewentualnie
jacy¶ enkawudzi¶ci bez narodowo¶ci, dla których nie liczy³y siê ani
religia, ani narodowo¶æ ofiar. Po drugie - to ostatnie stwierdzenie
jest szczególnie istotne, poniewa¿ jedn± z wa¿nych cech zbrodni
ludobójstwa jest zastosowanie przez sprawców kryterium
narodowo¶ciowego w³a¶nie. Putin zapobiegawczo odci±³ siê od takiego
podej¶cia. Po trzecie - Putin podkre¶li³ wyra¼nie, ¿e Federacja
Rosyjska okre¶li³a ju¿ swoje prawne stanowisko w sprawie zbrodni
katyñskiej i nie zamierza tego zmieniaæ. Jak mo¿na rozumieæ, jest to
stanowisko wyra¿one m.in. w rosyjskim pi¶mie do Europejskiego
Trybuna³u Praw Cz³owieka, bêd±cym odpowiedzi± na skargê potomków
pomordowanych. W pi¶mie tym zbrodnia katyñska jest okre¶lona jako
"zdarzenie".
Po czwarte - nie nast±pi³o oczywi¶cie nic, co choæby przypomina³oby
przeprosiny w jakiejkolwiek formie.
Po pi±te - Putin wyra¼nie podkre¶la³, jak wa¿ne jest "patrzenie w
przysz³o¶æ" i jak nieodpowiedzialni s± ci, którzy domagaj± siê jasnego
okre¶lenia winy i potêpienia zbrodni."

Niestety tusek zupe³nie na te bezczelno¶ci nie zareagowa³, wyci±gn±³
tylko dawno przygotowan± kartkê (to przeno¶nia) i paln±³ oklepan±
mówkê, nie wnosz±ca zupe³nie NIC nowego ani w sprawie katyñskiej
zbrodni ani wzajemnych stosunków polsko- rosyjskich. Dlaczego Katyñ
jest tak wa¿ny? Cytat:
"Bo jest ¿elaznym dowodem na to, ¿e przez 2 lata trwania 2 w.¶. Kreml
i Berlin byli w ¶cis³ym sojuszu, maj±cym na celu doszczêtne
zniszczenie Polaków. To w³a¶nie NKWD i Gestapo realizowali wspólny
cel. Co to bêdzie gdy dotrze to do zwyk³ego Rosjanina?!"
Dopóki Polsk± rz±dz± takie tuzy polityki jak pe³odonek to spokojna
g³owa- nie dotrze. Nie dotrze nawet do opinii publicznej naszych
sojuszników, w których wci±¿ du¿o ³atwiej mo¿na us³yszeæ o polskich
obozach koncentracyjnych ni¿ o wspó³pracy sowieckiej Rosji z
hitlerowskimi Niemcami.
J-23

Data: 2010-04-08 04:30:57
Autor: zbig
On 8 Kwi, 13:14, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

Nawet nie bêdê próbowa³ kichaæ, sprawa jest ewidentna i je¶li dalej
brniesz w zaparte to tylko dajesz dowód swojej arogancji albo
nieczystych intencji.Nie liczy³em zreszt± wcale, ze stulisz uszy po
sobie i przyznasz siê do oczywistego dla ucznia szko³y podstawowej
b³êdu. Chodzi³o mi raczej o u¶wiadomienie innym grupowiczom z kim maj±
do czynienia.

[...]

Twoje zdanie jest raczej odosobnione, co raczej powinno ciê sk³oniæ do
refleksji. Tusk wyst±pi³ godnie i powiedzia³ tyle, ile móg³ i powinien
powiedzieæ. Osobi¶cie nie liczy³em na jaki¶ szczególny prze³om je¶li
chodzi sprawê katyñsk± w naszych bilateralnych stosunkach. I takiego
prze³omu oczywi¶cie nie ma. Jest ma³y krok ku osi±gniêciu celu a
po¶piech jest dobry przy ³apaniu pche³.

Data: 2010-04-08 13:25:27
Autor: u2
W dniu 2010-04-08 13:14, Hans Kloss pisze:
[...]

Wa¿niejsze jest to, ¿e dawnych podrêcznikach do historii w PRL pisano,
¿e zbrodni w Katyniu dokonali Niemcy, a sowieci nas tylko i wy³±cznie
bronili :)

Data: 2010-04-08 13:49:15
Autor:
On Thu, 08 Apr 2010 13:25:27 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]

Wa¿niejsze jest to, ¿e dawnych podrêcznikach do historii w PRL pisano,
¿e zbrodni w Katyniu dokonali Niemcy, a sowieci nas tylko i wy³±cznie

 wiec rozliczcie tych klamcow. dlaczego tego nie zrobiliscie ?
 obaj blizniacy byli przez 2 lata przy korycie. na co czekali?

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-08 13:49:15
Autor:
hansokompromitacja- marzenia pe³owca
On Thu, 8 Apr 2010 04:14:24 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

¯eby¶ siê nawet skicha³ to ani ty ani tobie podobni nie bêd± w stanie
zapalikociæ znaczenia s³owa "mit". Mnie nie obchodzi co tuskodonek
powiedzieæ CHCIA£ tylko to co powiedzia³- a powiedzia³ bzdurê. [...]

 nic nie rozumiesz "hans". w swoim  pieniackim zacietrzewieniu widzisz
 tylko swoj trzepak na podworku. walisz w swoj zakurzony dywan jak  opetany i oczekujesz, ze sasiedzi beda przychylnie patrzec na tumany
 kurzu pod ich oknami. jestes prostacko wulgarny. zamiast argumentow
 potrafisz jedynie bluzgac, wyzywac innych. tak zachowuje sie cham.
 jedynym ratunkiem dla ciebie jest lobotomia.

Data: 2010-04-08 05:11:12
Autor: Hans Kloss
On 8 Kwi, 13:49, "<he®sk>" <WC15 bigbred...@interia.pl> wrote:

 jedynym ratunkiem dla ciebie jest lobotomia.

Aaaa, no to  teraz ju¿ siê wyjasni³o jak siê produkuje pe³owców.. A ja
sie zastanawia³em dlaczego wszystkie pe³obaranki takie nawzajem
podobne w swojej têpocie, fanatyzmie i zacietrzewieniu.
Ale niedoczekanie wasze, pe³ozombiaki po lobotomii, nie ze mn± te
numery ;)
J-23

Data: 2010-04-08 14:55:35
Autor:
hansokompromitacja- marzenia pe³owca
On Thu, 8 Apr 2010 05:11:12 -0700 (PDT), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  jedynym ratunkiem dla ciebie jest lobotomia.
Aaaa, no to  teraz ju¿ siê wyjasni³o jak siê produkuje pe³owców.

 dowicp polega na tym, ze lobotomia jest ci potrzebna.
 poszukaj na googlach co to oznacza ;o)))

A ja sie zastanawia³em

 oooo, i jak przebiegal ten proces ? ;o)))

dlaczego wszystkie pe³obaranki takie nawzajem
podobne w swojej têpocie, fanatyzmie i zacietrzewieniu.

  piszesz wlasnie o sobie. to ty ;o)))

Ale niedoczekanie wasze, pe³ozombiaki po lobotomii, nie ze mn± te
numery ;)

 "hans", na prawde jestes takim gamoniem ?  niby wyksztalcony facet a bluzga jak menel.
 pomysl o tyn "hans". nie rob obciachu.

Data: 2010-04-08 18:05:30
Autor: Pistacjusz
[...]

Uwa¿am, ze Tusk u¿y³ s³owa "mit" celowo, ¿e nie by³a to ¿adna pomy³ka.
Tusk jest co prawda mistrzem k³amstwa i ob³udy ale bardzo wa¿y s³owa.
Mitem by³o przekonanie, ¿e Katyñ by³ odpowiedzia³no¶ci± wy³±cznie
Rosjan.
Poniewa¿ Katyñ by³ elementem ¶cis³ej wspó³pracy Rosji i Niemiec a
bardzo prawdopodobne,
¿e ten "projekt" cieszy³ siê te¿ cichym wsparciem Wielkiej Brytanii..
W tym sensie przekonanie o wy³±cznej odpowiedzialno¶ci Rosjan jest
mitem. Podobnie zreszt± mitem jest wy³±czna odpowiedzialno¶æ Niemiec
za mordowanie planowe inteligencji. W obu przypadkach odpowiedzialno¶æ
jest wspólna - Niemiec i Rosji. Kiedy sojusz siê skoñczy³ mamy osobn±
odpowiedzialno¶æ i wzajemne oskar¿enia.
Jednak patrzenie na sprawê w ten sposób, ¿e "to tylko Rosjanie" (a nie
sojusznicy) by³o dla nas wygodne poniewa¿ pozwoli³o skoncentrowaæ si³y
na pozbyciu siê hegemonii Rosji.
Bajk± jest przekonanie, ¿e Niemcy "nagle dowiedzieli siê o Katyniu i
wstrz±¶niêci tragedi± obwie¶cili j± ¶wiatu" co u nas w³a¶nie
funkcjonowa³o jako mit a Ty sam potwierdszasz zacytowanym wy¿ej
tekstem.
..

Data: 2010-04-08 18:47:51
Autor: cyc
hansokompromitacja- marzenia pe³owca

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:d7a74089-2075-4905-b3cb-84dbf0a33ac9x12g2000yqx.googlegroups.com...
¯eby¶ siê nawet skicha³ to ani ty ani tobie podobni nie bêd± w stanie
zapalikociæ znaczenia s³owa "mit".

Starym zwyczajem usilujesz bezczelnoscia i chamstwem zagluszyc prawde o sobie i swojej glupocie .
Hans !! i tak wszyscy wiedza co jestes warty !. Na nic zdadza se Twoje oslizle proby wybrniecia z sytuacji w ktorej wyszedles na kompletnego durnia ..

Reszty nawet nie czytalem bo i po co ? co taki jak TY moze napisac godnego uwagi ?

cyc

Data: 2010-04-08 12:01:05
Autor: Hans Kloss
hansokompromitacja- marzenia pe³owca
On 8 Kwi, 18:47, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[..stek bredni]
Reszty nawet nie czytalem
cyc

Fakt ¿e ty  przy twoim zaawansowanym upo¶ledzeniu umys³owym w ogóle
czytaæ potrafisz i literki na klawiaturze wystukiwaæ zakrawa niemal na
cud. Powinni ciê w cyrku pokazywaæ razem z tym orangutanem który
samodzielnie dodaje liczby w zakresie dwudziestu.
J-23

Data: 2010-04-09 09:56:42
Autor: cyc
hansokompromitacja- marzenia pe³owca

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:6834f608-d045-4246-9972-9fb1b47d37d88g2000yqz.googlegroups.com...
On 8 Kwi, 18:47, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Wzniosles sie na swoje "intelektualne" wyzyny !..Szkoda , ze moze byc tylko gorzej .

cyc

hansokompromitacja- marzenia pe³owca