hard reset (htc hd2) - niebieskie ekrany, animacje pogody -brak.

Data: 2010-09-18 23:04:31
Autor: Waldek Godel
hard reset (htc hd2) - niebieskie ekrany, animacje pogody -brak.
Dnia Sat, 18 Sep 2010 21:55:20 +0000 (UTC), slawek75 napisał(a):

i właściwie wszystko mi działa: programy, te które chciałem mieć, bez zbędnych śmieci, zainstalowałem sobie od początku, kontakty i niektóre ustawienia przeniosłem poprzez activesync, tylko jednego mi brakuje.
otóż oryginalnie było niebieskie tło w niektórych aplikacjach, animacje pogody itd., a po hard resecie tego wszystkiego nie ma i nie wiem jak to przywrócić - pewnie jakieś specyficzne ustawienia dla Ery.
proszę o podpowiedzi co należy zrobić.

Jeżeli to było oryginalnie po wyjęciu z pudełka, to w zasadzie wciąz po
hardresecie powinno być, chyba, że zmieniałeś ROM na inny.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-18 22:12:51
Autor: slawek75
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):
Jeżeli to było oryginalnie po wyjęciu z pudełka, to w zasadzie wciąz po
hardresecie powinno być, chyba, że zmieniałeś ROM na inny.

było jak najbardziej oryginalne, do zmiany ROM'ów jeszcze nie doszedłem :)
a jednak po resecie jest trochę inaczej niż było po wyjęciu z pudełka.
S.

Data: 2010-09-18 23:19:43
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 18 Sep 2010 22:12:51 +0000 (UTC), slawek75 napisał(a):

było jak najbardziej oryginalne, do zmiany ROM'ów jeszcze nie doszedłem :)
a jednak po resecie jest trochę inaczej niż było po wyjęciu z pudełka.

No to są dwie możliwości - albo źle zrobiłeś hardreset, albo ktoś się bawił
twoim telefonem przed sprzedażą (co nie jest aż takie wykluczone, wiem, że
niektóre sieci sprzedawały z dograną polonizacją).

Ewentualnie przerwałeś mu instalację oprogramowania po hardresecie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-09-19 06:56:07
Autor: slawek75
hard reset (htc hd2) - niebieskie ekrany, animacje pogody -brak.
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):

Ewentualnie przerwałeś mu instalację oprogramowania po hardresecie.

instalacji na 100% nie przerwałem, doszedłem do ekranu, w którym napisane było, że telefon jest gotowy do użycia, czy jakoś tak.

nie wiem, czy jest taka możliwość, żeby reset wykonany z użyciem przycisków telefonu (wykonałem go jako pierwszy, tj. reset nr 1) różnił się od tego wykonanego z menu (reset nr 2)?
w każdym razie, po resecie nr 1 miałem problem, tak jak go opisałem w pierwszym poście, po resecie nr 2 telefon wygląda tak, jak po wyjęciu z pudełka.
dziękuję za zainteresowanie tematem.
S.

--

hard reset (htc hd2) - niebieskie ekrany, animacje pogody -brak.