hasła smsowe mBank

Data: 2010-07-11 11:11:40
Autor: Damian Niusy
hasła smsowe mBank
Witam,

Aktualnie w mBanku używam listy haseł jednorazowych.
Czy po przejściu na hasła SMS jest możliwość powrotu do haseł jednorazowych?

--
Damian

Data: 2010-07-11 09:52:32
Autor: wz_1
hasła smsowe mBank
On 11 Lip, 11:11, "Damian Niusy" <bezznacze...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

A czy Wiecie że hasła SMS są OK ale tam gdzie można dostać SMS (np. w
roamingu),
a wyjeżdżając do Japonii, Korei Południowej na studia - gdzie
telefonia jest w innym systemie,
brak jest możliwości otrzymywania SMS - i pozostaje lista haseł
jednorazowych.
Tak więc SMS -tak,  ale nie dla wszystkich

Data: 2010-07-11 11:25:27
Autor: spiderpl
hasła smsowe mBank
W dniu 11-07-2010 11:11, Damian Niusy pisze:
Witam,

Aktualnie w mBanku używam listy haseł jednorazowych.
Czy po przejściu na hasła SMS jest możliwość powrotu do haseł
jednorazowych?

Tak ale po co wracać skoro hasła smsowe są bezpieczniejsze

Data: 2010-07-11 11:58:14
Autor: Damian Niusy
hasła smsowe mBank
Dzięki.

Poprzedni post miał iść na inną grupę ale skoro już tutaj poszło
to zapytam się jeszcze o coś.

Tak ale po co wracać skoro hasła smsowe są bezpieczniejsze

W celach testowych :)

A jeśli chodzi o bezpieczeństwo to nie widzę różnicy. To jest
raczej wygodniejsze i tańsze rozwiązanie dla banku. Mi tam hasła
jednorazowe nie przeszkadzają.

Aha jeszcze dwa pytanka.
Czy listy które posiadam aktywne i nieaktywne po zmianie na SMS
zostają w systemie czy są kasowane i potem trzeba zamówić nowe za
opłatą ?
Czy każdą zmianę numeru trzeba robić przez mlinke czy tylko
pierwsze dodanie numeru ?

--
Damian

Data: 2010-07-11 15:00:03
Autor: Piotr M
hasła smsowe mBank
Dnia 11-07-2010 o 11:58:14 Damian Niusy <bezznaczenia@poczta.onet.pl>  napisał(a):

Czy listy które posiadam aktywne i nieaktywne po zmianie na SMS
zostają w systemie czy są kasowane i potem trzeba zamówić nowe za
opłatą ?

U mnie lista haseł cały czas jest aktywna (chociaż nie wiem gdzie ją mam)  i mogę ją też usunąć. I mogę też zmienić potwierdzenia właśnie na tą listę  haseł. Pewnie gdybym ją wybrał to można by było sobie zmienić  potwierdzenia na sms.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-07-11 12:28:46
Autor: wuwuzela
ďż˝
Użytkownik spiderpl napisał:
W dniu 11-07-2010 11:11, Damian Niusy pisze:
Witam,

Aktualnie w mBanku u�ywam listy hase� jednorazowych.
Czy po przej�ciu na has�a SMS jest mo�liwo�� powrotu do hase�
jednorazowych?

Tak ale po co wraca� skoro has�a smsowe s� bezpieczniejsze

Dlaczego?

Data: 2010-07-11 15:12:56
Autor: J.F.
hasła smsowe mBank
On Sun, 11 Jul 2010 11:25:27 +0200,  spiderpl wrote:
[...]

Bezpieczniejsze wcale nie sa.
Chocby ukradna ci telefon i maja tez hasla.

Poza tym moze np nie mam ochoty po awarii telefonu zostac tez bez
dostepu do banku ..

J.

Data: 2010-07-11 13:28:13
Autor: Jakub Danecki
hasła smsowe mBank
J.F. wrote:
Bezpieczniejsze wcale nie sa.
Chocby ukradna ci telefon i maja tez hasla.

No tak, mBank nie ma opcji blokowania numeru telefonu. Wcale a wcale.

Poza tym moze np nie mam ochoty po awarii telefonu zostac tez bez
dostepu do banku ..

No tak, numeru telefonu zmienić się nie da, no skąd. No i oczywiście
wszystkie telefony mają karty SIM jednorazowe. Wsadasz i już nie wyjmiesz.

Jakub

Data: 2010-07-11 15:47:19
Autor: J.F.
hasła smsowe mBank
On Sun, 11 Jul 2010 13:28:13 +0000 (UTC),  Jakub Danecki wrote:
J.F. wrote:
Chocby ukradna ci telefon i maja tez hasla.
No tak, mBank nie ma opcji blokowania numeru telefonu. Wcale a wcale.

Wymaga zadzwonienia do banku. A telefonu juz nie masz :-)

Poza tym nowe technologie otwieraja nowe mozliwosci - skad wiesz ze
nie masz jakiegos szpiega w telefonie, ktory moze podgladac sms ?

[...]

Ale inny telefon wymaga pieniedzy. A pieniadze na koncie :-)

J.

Data: 2010-07-11 14:21:13
Autor: Jakub Danecki
hasła smsowe mBank
J.F. wrote:
Wymaga zadzwonienia do banku. A telefonu juz nie masz :-)

No tak, bo to był jedyny telefon na świecie.
Przypomnę, żeby zablokować skradziony tel u operatora... też trzeba
zadzwonić.

Poza tym nowe technologie otwieraja nowe mozliwosci - skad wiesz ze
nie masz jakiegos szpiega w telefonie, ktory moze podgladac sms ?

Bo wiem jakiego telefonu używam do SMSów i że albo nie można w nim
instalowć aplikacji (własny OS operatora) albo jest to system uznany za
bezpieczny, lub nieistotny jeszcze dla hackerów. No i nie jest to
telefonz systemem Windows XP :)

Ale inny telefon wymaga pieniedzy. A pieniadze na koncie :-)

No tak, bo ukradli ci poza telefonem także portfel, hasło do banku,
numer do banku i dostęp do internetu, numer klienta banku, a takze musk.

Jakub

Data: 2010-07-11 17:03:07
Autor: Piotr M
hasła smsowe mBank

J.F. wrote:
Chocby ukradna ci telefon i maja tez hasla.
No tak, mBank nie ma opcji blokowania numeru telefonu. Wcale a wcale..

Wymaga zadzwonienia do banku. A telefonu juz nie masz :-)

No straszne, katastrofa i gapa życiowa nie poradzi sobie w takim momencie.

Poza tym nowe technologie otwieraja nowe mozliwosci - skad wiesz ze
nie masz jakiegos szpiega w telefonie, ktory moze podgladac sms ?

Co z tego skoro sms jest jednorazowy do jednej transakcji która właśnie Ty  autoryzujesz. A niech sobie przechwytują, nawet Tobie mogę takiego smsa  wysłać. Przyda Ci się?

[...]

No tak, gapa życiowa sobie nie poradzi. Bo przecież utrata haseł  jednorazowych lub telefonu do odczytu smsów to już koniec świata i do  pieniędzy przecież się nie dostanie.

Takiej osobie radzę zlikwidować konto, bo sobie nie poradzi w niczym..

Data: 2010-07-11 19:17:41
Autor: J.F.
hasła smsowe mBank
On Sun, 11 Jul 2010 17:03:07 +0200,  Piotr M wrote:
[...]

Nie zawsze mozna liczyc na zyczliwych znajomych, a o automat TP coraz
trudniej .. a najpierw trzeba przeciez karte kupic :-)

[...]

A moze nie Ty autoryzujesz, tylko ja autoryzuje, i mi sie przyda ?
[...]

Ale jeszcze czas dostania sie liczy :-)

A propos - po zablokowaniu telefonu w mbanku .. jak sie autoryzuje
nastepny ? J.

Data: 2010-07-11 19:26:55
Autor: Piotr M
hasła smsowe mBank
Dnia 11-07-2010 o 19:17:41 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

Jak ja nie autoryzuje to raczej zastanawiam się i dziwię skąd taki sms do  mnie przychodzi... Co by później, a właściwie od razu, miał być  przechwycony :) Ale co tu dużo mówić, komórka to jak portfel, tak samo się  jej pilnuje.

Tak z ponad 5 lat temu, to ze 2 rocznie gubiłem, ale wyrosłem (czyt.  przestałem tyle pić i w ogóle imprezować) :D

A propos - po zablokowaniu telefonu w mbanku .. jak sie autoryzuje
nastepny ?

Tak samo, telefonicznie, zmienia się numer też telefonicznie.

Data: 2010-07-12 01:09:43
Autor: J.F.
hasła smsowe mBank
On Sun, 11 Jul 2010 19:26:55 +0200,  Piotr M wrote:
[...]

Dziwisz sie, dziwisz, a w miedzyczasie kasa znika :-)

Albo i sie nie dziwisz, bo szpieg dobrze dziala i kasuje po sobie.
Potem sie tylko zdziwisz wysokoscia rachunku .. albo i nie ..

Ale co tu dużo mówić, komórka to jak portfel, tak samo się jej pilnuje.

Szczegolnie jak w niej karta platnicza, i hasla przychodza, i
skonfigurowany dostep do konta z haslem :-)

J.

Data: 2010-07-12 13:33:28
Autor: Jakub Danecki
hasła smsowe mBank
J.F. wrote:
Szczegolnie jak w niej karta platnicza, i hasla przychodza, i
skonfigurowany dostep do konta z haslem :-)

Trzeba być skrajnie nieodpowiedzialnym, żeby gdziekolwiek automatycznie
zapamiętywać hasło do konta bankowego.

Jakub

Data: 2010-07-12 16:16:25
Autor: Piotr M
hasła smsowe mBank
Dnia 12-07-2010 o 15:33:28 Jakub Danecki <jak_wytnijto@danecki.net>  napisał(a):

J.F. wrote:
Szczegolnie jak w niej karta platnicza, i hasla przychodza, i
skonfigurowany dostep do konta z haslem :-)

Trzeba być skrajnie nieodpowiedzialnym, żeby gdziekolwiek automatycznie
zapamiętywać hasło do konta bankowego.

A tam od razu skrajnie. Ja w Operze korzystam z menedżera haseł do mbanku.  Laptop mam zabezpieczony (przez bios hdd), a nawet gdyby (odpukać)  kradzież jakaś czy coś to i tak nic ktoś nie wskóra, bo musi mieć jeszcze  do pary właśnie moją komórkę, a poza tym przecież można w 5 min  telefonicznie zmienić hasło dostępu. Nie wiem jakie potencjalne zagrożenia  mogą być jeszcze.

Data: 2010-07-12 18:34:22
Autor: Jakub Danecki
hasła smsowe mBank
Piotr M wrote:
A tam od razu skrajnie. Ja w Operze korzystam z menedżera haseł do
mbanku.

Wszystko OK, ale pozostaje kwestia tego, że da się to odszyfrować. A
moze to zrobić jakich cholerny wirus albo inna cholera, która złapie plik
z hasłami i prześle go w "świat". Dlatego ja wolę tradycyjnie, z paluszka.

rgrds,
Jakub

Data: 2010-07-13 07:43:02
Autor: Dominik & Co
hasła smsowe mBank
Jakub Danecki rzecze:

Wszystko OK, ale pozostaje kwestia tego, że da się to odszyfrować. A

Da się (teoretycznie), ale dobry algorytm plus długie nietrywialne hasło=
laaaata zabawy.

moze to zrobić jakich cholerny wirus albo inna cholera, która złapie plik
z hasłami i prześle go w "świat". Dlatego ja wolę tradycyjnie, z paluszka.

Jak złapiesz coś w Windowsie, to i z paluszka może nie pomóc.
Hint: keylogger.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2010-07-14 11:07:40
Autor: J.F.
hasła smsowe mBank
Użytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net>
J.F. wrote:
Szczegolnie jak w niej karta platnicza, i hasla przychodza, i
skonfigurowany dostep do konta z haslem :-)
Trzeba być skrajnie nieodpowiedzialnym, żeby gdziekolwiek automatycznie
zapamiętywać hasło do konta bankowego.

A przyjmowanie niczym nie zabezpieczonych hasel na slabo chroniony telefon to tez skrajna nieodpowiedzialnosc ? :-)

J.

Data: 2010-07-14 13:53:16
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
hasła smsowe mBank
W dniu 2010-07-14 11:07, J.F. pisze:

A przyjmowanie niczym nie zabezpieczonych hasel na slabo chroniony
telefon to tez skrajna nieodpowiedzialnosc ? :-)

Niekoniecznie, to tylko jeden z elementów potwierdzenia wykonania operacji. A kontynuując Twój tok rozumowania. powinno sie ustawowo bankom zabronić korzystania z tokenów - w ogóle nie chronionych :-)

Data: 2010-07-14 14:14:40
Autor: Michal Jankowski
hasła smsowe mBank
"Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@telco.one.pl> writes:

Niekoniecznie, to tylko jeden z elementów potwierdzenia wykonania
operacji. A kontynuując Twój tok rozumowania. powinno sie ustawowo
bankom zabronić korzystania z tokenów - w ogóle nie chronionych :-)

Token do śp. ePKO był zabezpieczony pinem.

  MJ

Data: 2010-07-14 21:43:18
Autor: J.F.
hasła smsowe mBank
On Wed, 14 Jul 2010 13:53:16 +0200,  Maciej Bebenek (news.onet.pl)
[...]

Ustawowo jak ustawowo - ale warto zdawac sobie sprawe jakie to jest
zabezpieczenie. Ustawowo to dopiero przy projektowaniu dostepu do informacji
niejawnych. Np spadnie samolot w Rosji i jakie tajemnice przestaly byc
tajemnicami ? No i ktos z tego samolotu nie potrafil zabezpieczyc swojej karty
kredytowej ..

J.

Data: 2010-07-14 21:57:07
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
hasła smsowe mBank
W dniu 2010-07-14 21:43, J.F. pisze:

[...]

Ale nie wyczuwasz jednej spawy - to hasło jest tak naprawdę wysyłane na żądanie klienta i ważne jest tu i teraz.
Masz z reguły 3 elementy określające bezpieczeństwo:
identyfikator (najczęsciej nadaje bank)
hasło - określasz Ty
hasło SMS - losowo wygenerowane cyfry, ważne 2, może 5 minut

Tak jak w systemach dostępu w sieciach komórkowych Era generuje hasło złożone z 8 cyfr, a Play tylko z 4. Ale ponieważ ważność tego hasła to chyba 2 minuty, więc skuteczność jest duża.

I nie mów, że jest to mniej bezpieczny sposób niż koperta z hasłami. Strate komórki zauważyć możesz w miarę szybko, stratę jakiejś tam kartki? Przy dobrych układach i miesiąc.

Data: 2010-07-14 23:22:01
Autor: Piotr M
hasła smsowe mBank
Dnia 14-07-2010 o 21:57:07 Maciej Bebenek (news.onet.pl)  <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał(a):

I nie mów, że jest to mniej bezpieczny sposób niż koperta z hasłami.  Strate komórki zauważyć możesz w miarę szybko, stratę jakiejś tam  kartki? Przy dobrych układach i miesiąc.

Wydaje mi się, że ciężko tu porównać bezpieczeństwo haseł sms z hasłami na  kartce. Każdy może dać jakiś argument i ciężko się nie zgodzić. Kartkę  mozna zgubić razem z portfelem tak samo jak i komórkę itd itd. Myślę że po  prostu sms jest wygodniejszy, prostszy, nowocześniejszy z dosłownego  znaczenia jak i z marketingowego, może dla banków koszta mniejsze, itd. I  właśnie dlatego zostały wprowadzone :) do wyboru zresztą.

Data: 2010-07-15 00:03:03
Autor: J.F.
hasła smsowe mBank
On Wed, 14 Jul 2010 21:57:07 +0200,  Maciej Bebenek (news.onet.pl)
[...]

Tym niemniej wystarczy jakos podejrzec identyfikator, zdobyc haslo, i
ukrasc komorke/token/kartke i zegnaj bezpieczenstwo.

I nie mów, że jest to mniej bezpieczny sposób niż koperta z hasłami.

Bede sie musial powtorzyc - kartka nie wymaga zasilania, nie przestaje
byc czytelna po krotkim pobycie w wodzie, nie zainstaluje sie na niej
trojana :-)

J.

Data: 2010-07-15 00:25:50
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
hasła smsowe mBank
W dniu 2010-07-15 00:03, J.F. pisze:

[...]

Korzystam na okrągło i z haseł SMS, i z kartki i z tokena. Kartka już parę razy raczyła zniknąć. Tokena ze sobą nie noszę - z powodu, że się gubi - i w związku z tym, przy wyjazdach bywają problemy. Dla SMS-ów numer ID jest do wyciagnięcia, ale hasło już tylko przy pomocy trojana. Więc preferuję to ostatnie rozwiązanie.

CHociaż tym trojanem na kartce papieru dałeś mi do myślenia...
:-)

Data: 2010-07-12 00:08:53
Autor: ToMasz
hasła smsowe mBank
J.F. wrote:
[...]

z całym szacunkiem, ale kolega popisał sie brakiem rozumu. Załóżmy ze
robie przelew, dostaje hasło jednorazowe SMS i _mam_ szpiega który to
hasło pozna. Co mu to da?

Jeśli ktoś Wam sie "włamie do komputera", a dokładniej Wy mu to
umożliwicie korzystając z Windowsa, to moze uzyskać hasło+login. jeśli
bezie miał 100% pewność ze korzystacie z haseł jednorazowych na
papierze, to tylko czekać na fizyczne włamanie do mieszkania.... i po
kasie na koncie.

ToMasz

Data: 2010-07-12 01:05:55
Autor: J.F.
hasła smsowe mBank
On Mon, 12 Jul 2010 00:08:53 +0200,  ToMasz wrote:
J.F. pisze:
[...]

A skad wiesz ze to ty robisz ten przelew, a nie on ?
[...]

Wymaga innych umiejetnosci. Za to jak sie wlamie w komputer, to mozna sprawdzic czy telefon nie
jest podlaczony, i przejac SMS :-)

J.

Data: 2010-07-11 15:29:39
Autor: Kotlet mielony
hasła smsowe mBank
Poza tym moze np nie mam ochoty po awarii telefonu zostac tez bez
dostepu do banku ..

a po zgubieniu / zniszczeniu kartki nie zostaniesz?

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/

Data: 2010-07-11 15:43:39
Autor: J.F.
hasła smsowe mBank
On Sun, 11 Jul 2010 15:29:39 +0200,  Kotlet mielony wrote:
Poza tym moze np nie mam ochoty po awarii telefonu zostac tez bez
dostepu do banku ..

a po zgubieniu / zniszczeniu kartki nie zostaniesz?

Ale wtedy zadzwonie do banku :-)

Poza tym kartka nie peka przy upadku na podloge, zachowuje czytelnosc
po krotkim zamoczeniu, nie wymaga ladowania co trzy dni, i nie wzbudza
zainteresowania zlodziei.

Ja po prostu nie mam ochoty skupic wszystkiego w telefonie ..

J.

Data: 2010-07-11 14:22:54
Autor: Jakub Danecki
hasła smsowe mBank
J.F. wrote:
Poza tym kartka nie peka przy upadku na podloge, zachowuje czytelnosc
po krotkim zamoczeniu, nie wymaga ladowania co trzy dni, i nie wzbudza
zainteresowania zlodziei.

I zawsze masz ją ze sobą, a jak zapomnisz, to masz rozwiązanie zapasowe?
No właśnie. Wolę jednak telefon, łatwiej przygotować rozwiązanie
alternatywne w przypadku nieposiadania ze sobą :)

Ja po prostu nie mam ochoty skupic wszystkiego w telefonie ..

A ja na jednej, małej, gównianej karteczce.

Jakub

Data: 2010-07-12 01:02:55
Autor: J.F.
hasła smsowe mBank
On Sun, 11 Jul 2010 14:22:54 +0000 (UTC),  Jakub Danecki wrote:
J.F. wrote:
[...]

Kartke mozesz sobie w telefon przepisac, a telefonu na kartke nie :-P

Ja po prostu nie mam ochoty skupic wszystkiego w telefonie ..
A ja na jednej, małej, gównianej karteczce.

Musi byc mala, zeby sie w portfelu miescila :-)

J.

Data: 2010-07-12 09:08:40
Autor: basteku
hasła smsowe mBank
W dniu 2010-07-12 01:02, J.F. pisze:
On Sun, 11 Jul 2010 14:22:54 +0000 (UTC),  Jakub Danecki wrote:
Kartke mozesz sobie w telefon przepisac, a telefonu na kartke nie :-P

hmmm .. z tego co pamietam to takie hasla chyba sie "odkrywa" podczas autoryzacji :) .. wiec jezeli je przepisujesz do tel. to masz wszystkie odkryte i ... no to sie wtedy boj o swoja kase ... na pewno jest to bezpieczne :)))

Pozdr.
bastek

Data: 2010-07-12 09:17:22
Autor: Liwiusz
hasła smsowe mBank
basteku pisze:

hmmm .. z tego co pamietam to takie hasla chyba sie "odkrywa" podczas

   To raczej z innego banku pamiętasz.

--
Liwiusz

Data: 2010-07-12 00:12:28
Autor: ToMasz
hasÂła smsowe mBank
J.F. pisze:
(...)
Poza tym kartka nie peka przy upadku na podloge, zachowuje czytelnosc
po krotkim zamoczeniu, nie wymaga ladowania co trzy dni, i nie wzbudza
zainteresowania zlodziei.
karta sim teĹź nie, wiec argumenty masz jak dzieciak w piaskownicy.

Ja po prostu nie mam ochoty skupic wszystkiego w telefonie ..

My też. stąd 2 niezbędne składniki - komputer+komórka. U Ciebie
komputer+kartka. masz ją zawsze ze sobą (dla bezpieczeństwa?)

ToMasz

Data: 2010-07-13 15:29:21
Autor: Kotlet mielony
hasła smsowe mBank

Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:9eij36l4ah6a5paqrkoer1t6ln2j3lf9dd4ax.com...
[...]

albo wezmiesz od reki duplikat karty sim .

Data: 2010-07-13 22:59:51
Autor: J.F.
has?a smsowe mBank
On Tue, 13 Jul 2010 15:29:21 +0200,  Kotlet mielony wrote:
[...]

Niestety, ale duplikat to tak do tygodnia moze trwac ..

J.

Data: 2010-07-13 23:09:17
Autor: Andrzej Libiszewski
has?a smsowe mBank
Dnia Tue, 13 Jul 2010 22:59:51 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

Gdzie tak długo to trwa?

Data: 2010-07-13 23:34:20
Autor: J.F.
has?a smsowe mBank
On Tue, 13 Jul 2010 23:09:17 +0200,  Andrzej Libiszewski wrote:
Dnia Tue, 13 Jul 2010 22:59:51 +0200, J.F. napisał(a):
albo wezmiesz od reki duplikat karty sim.

Niestety, ale duplikat to tak do tygodnia moze trwac ..

Gdzie tak długo to trwa?

Jak sie ma pecha to w Idei.

Albo i wszedzie, jak trafisz w dlugi weekend.

J.

Data: 2010-07-14 09:01:41
Autor: Piotr M
has?a smsowe mBank
Dnia 13-07-2010 o 23:34:20 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

[...]

5 lat i jeszcze nie wydali?

Albo i wszedzie, jak trafisz w dlugi weekend.

Duplikat karty? Od ręki.

Data: 2010-07-14 11:10:24
Autor: J.F.
has?a smsowe mBank
Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał
[...]

Wydali od reki, ale uruchomili po tygodniu.
Myslisz ze nowa nazwa zobowiazuje i juz sie nauczyli szybciej uruchamiac ? :-)

Albo i wszedzie, jak trafisz w dlugi weekend.
Duplikat karty? Od ręki.

Od reki w najblizszy dzien roboczy ..

J.

Data: 2010-07-14 11:42:35
Autor: Piotr M
has?a smsowe mBank
Dnia 14-07-2010 o 11:10:24 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

Albo i wszedzie, jak trafisz w dlugi weekend.
Duplikat karty? Od ręki.

Od reki w najblizszy dzien roboczy ..

W Erze (TT) i Playu (abonament) zrobili mi to od ręki.

Data: 2010-07-14 12:02:05
Autor: Animka
has?a smsowe mBank
W dniu 2010-07-14 11:42, Piotr M pisze:
[...]

Ile zapłaciłeś?

--
animka

Data: 2010-07-14 23:23:47
Autor: Animka
has?a smsowe mBank
W dniu 2010-07-14 23:10, Piotr M pisze:

Ile zapłaciłeś?

Free

To ja w takim razie pójdę do Orange po duplikat. Przyda się do drugiego telefonu.

--
animka

Data: 2010-07-14 23:28:32
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
has?a smsowe mBank
W dniu 2010-07-14 23:23, Animka pisze:
[...]

Raczej do pierwszego telefonu :-) Dotychczasowa karta przestaje działać.

Data: 2010-07-14 23:31:36
Autor: Animka
has?a smsowe mBank
W dniu 2010-07-14 23:28, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
[...]

O matko! Ja zrozumiałam, że można mieć dwie!

--
animka

Data: 2010-07-14 23:33:21
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
has?a smsowe mBank
W dniu 2010-07-14 23:31, Animka pisze:
[...]

Można mieć i 20, ale tylko ostatnio wydana jest aktywna.

Data: 2010-07-14 23:51:54
Autor: Piotr M
has?a smsowe mBank
Dnia 14-07-2010 o 23:33:21 Maciej Bebenek (news.onet.pl)  <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał(a):

[...]

No właśnie był tu wcześniej jakiś temat, że by była taka usługa wygodna i  nieraz potrzebna.

A przy okazji sprostuje, że teraz tak na 100% nie jestem już pewien, czy  ten duplikat Era i Play wydają free. Tak mi się pamięta, ale nie chcę  wprowadzić w błąd.

Data: 2010-07-15 00:08:26
Autor: Animka
has?a smsowe mBank
W dniu 2010-07-14 23:33, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

Można mieć i 20, ale tylko ostatnio wydana jest aktywna.

No tak :-(

--
animka

Data: 2010-07-14 21:39:09
Autor: J.F.
has?a smsowe mBank
On Wed, 14 Jul 2010 11:42:35 +0200,  Piotr M wrote:
[...]

I przyszedles np w niedziele o godzinie 02:00

J.

Data: 2010-07-11 16:00:01
Autor: osiek
hasła smsowe mBank
Damian Niusy pisze:
Witam,

Aktualnie w mBanku używam listy haseł jednorazowych.
Czy po przejściu na hasła SMS jest możliwość powrotu do haseł jednorazowych?

a tak w ogóle to jaki to ma związek z tematyką te grupy?

Data: 2010-07-11 22:19:21
Autor: Janeo
hasła smsowe mBank
[...]
Tak. Pytałem ich o to. Jest taka możliwość w każdym momencie, ale
trzeba to na powrót uaktywnić samemu na stronie www, albo
telefonicznie.

Data: 2010-07-12 21:43:31
Autor: Damian Niusy
hasła smsowe mBank
Tak. Pytałem ich o to. Jest taka możliwość w każdym momencie, ale
trzeba to na powrót uaktywnić samemu na stronie www, albo
telefonicznie.

OK. Dzięki

Damian

hasła smsowe mBank