has³o SMS na nr SamiSwoi, Heyah, AVON, Biedronka, itp.

Data: 2010-01-22 10:28:53
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
has³o SMS na nr SamiSwoi, Heyah, AVON, Biedronka, itp.
jestem niezadowolonym u¿ytkownikiem prepaid Orange
i korzystaj±c z darmowego przenoszenia nr chcê zmieniæ operatora

niestety, na ten nr przychodz± has³a sms z wielu banków. Oczywi¶cie, migracja miêdzy Er±, Plus, Orange nie powoduje
¿adnych problemów bankowych, bo te sieci obs³uguj± has³a SMS

Zak³adam, ¿e Play jako du¿y operator te¿ nie sprawia k³opotu

A co z ma³ymi sieciami du¿ych operatorów? tzn. Heyah, 36.6,
SammiSwoi? A co z MNVO? typu Biedronka, Mobilking, itp.?
Czy na nr tych sieci przychodz± has³a SMS?

Proszê o wpisy typu: "mBank + Mobilking bez problemu"
albo "BZWBK + Heyah nie dzia³a" czy "Millenet+SamiSwoi raz dzia³a raz nie dzia³a, nie wiem czemu"

Mo¿e dziêki temu w±tkowi dowiemy sie, które ma³e sieci komórkowe s± "bankolubne" a które maj± "banko-wstrêt".

Data: 2010-01-22 09:46:49
Autor: lukasm
has³o SMS na nr SamiSwoi, Heyah, AVON, Biedronka, itp.

A dlaczego \"ma³e\" sieci mia³yby sprawiaæ jakikolwiek k³opot w tym zakresie? Przecie¿ to bank wysy³a smsa a nie sieæ komórkowa. Móg³by¶ mieæ ty ew. problem z wys³aniem smsa na który¶ z numerów specjalnych, chocia¿ w praktyce taki problem raczej nie wystêpuje - play, gdy startowa³, nie obs³ugiwa³ niektórych numerów specjalnych, ale to ju¿ historia. ¯eby zaspokoiæ Twoj± ciekawo¶æ podajê: mbank+play bez problemu, mbank+mbank mobile bez problemu, alior+play bez problemu, alior+mbank mobile bez problemu.
--
Wiadomo¶æ wys³ana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://msp.money.pl

Data: 2010-01-22 10:33:58
Autor: corner
has³o SMS na nr SamiSwoi, Heyah, AVON, Biedro nka, itp.

U¿ytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:39da.000003f9.4b596fd5newsgate.onet.pl...

Oczywi¶cie, migracja miêdzy Er±, Plus, Orange nie powoduje
¿adnych problemów bankowych, bo te sieci obs³uguj± has³a SMS

A co to w ogóle ma za znaczenie? Je¶li sieæ obs³uguje wiadomo¶ci sms, to nie bêdzie ¿adnych problemów. Czasami s± k³opoty z dodzwonieniem siê albo dotarciem smsa na numer przeniesiony. No ale tak to ju¿ dzia³a i raczej nie zale¿y od sieci.

Data: 2010-01-22 11:49:52
Autor: Valdi
has³o SMS na nr SamiSwoi, Heyah, AVON, Biedro nka, itp.
<zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl>

jestem niezadowolonym u¿ytkownikiem prepaid Orange

chyba nie ty jeden :)

i korzystaj±c z darmowego przenoszenia nr chcê zmieniæ
operatora

s³usznie, to ju¿ po³owa sukcesu :)

Oczywi¶cie, migracja miêdzy Er±, Plus, Orange nie powoduje
¿adnych problemów bankowych, bo te sieci obs³uguj± has³a SMS
Zak³adam, ¿e Play jako du¿y operator te¿ nie sprawia k³opotu

Nie nie sprawa

SammiSwoi? A co z MNVO? typu Biedronka, Mobilking, itp.?
Czy na nr tych sieci przychodz± has³a SMS?

Tak - sprawdzone organoleptycznie u znajomych, którzy z kilka miesiêcy temu
siedzieli ww. sieciach.
W chwili obecnej siedz± w PF i te¿ hase³ka dochodz± bez problemów.

Data: 2010-01-22 11:55:04
Autor: Dominik & Co
has³o SMS na nr SamiSwoi, Heyah , AVON, Biedronka, itp.
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl napisa³(a):

A co z ma³ymi sieciami du¿ych operatorów? tzn. Heyah, 36.6,
SammiSwoi? A co z MNVO? typu Biedronka, Mobilking, itp.?
Czy na nr tych sieci przychodz± has³a SMS?

mBank:
- na Play has³a przychodz± natychmiastowo, wcze¶niej na Erê te¿

- Carrefour Mova sprawia³a problemy: has³a przychodzi³y ze sporym
opó¼nieniem (do 5 minut), czasem pomaga³o ponowne
wys³anie- przychodzi³y wtedy dwa naraz.
To by³o kilka miesiêcy temu, jak jest teraz nie wiem,
nie korzystam ju¿ z Movy.

--
Dominik (& k±pany)
"Wszyscy chc± naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabraæ." (S.J. Lec)

Data: 2010-01-24 20:54:43
Autor: Mentos
has³o SMS na nr SamiSwoi, Heyah, AVON, Biedro nka, itp.
U¿ytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:39da.000003f9.4b596fd5@newsgate.onet.pl...
jestem niezadowolonym u¿ytkownikiem prepaid Orange

A mo¿esz rozwin±æ dlaczego ?
W³a¶nie chcia³bym jeden numer przenie¶æ do Nowego Orange GO

--
Pozdrawiam:
MENTOS

Data: 2010-01-24 22:45:46
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
has³o SMS na nr SamiSwoi, Heyah, AVON, Biedronka, itp.
A mo¿esz rozwin±æ dlaczego ?
W³a¶nie chcia³bym jeden numer przenie¶æ do Nowego Orange GO

nieprzyzoicie wysokie stawki za minute rozmowy

brak sensownych pakietów na nr stacjonarne, np. za 3-5 gr w dzieñ w tygodniu

wymuszanie wysokiej kwoty do³adowañ bo inaczej cena rozmowy jeszcze wy¿sza

wymuszanie nowego do³adowania szanta¿em ¿e ukradn± poprzednio zap³acona kase

5z³ wyd³u¿a w orange o 2 dni w play o 365 dni

spam sms-owy

ale najbardziej mnie wq... nieumiejêtno¶æ obs³ugi mms. To nie s± nawet neandertalczyki, to s± orangutany.
Mia³em taktak w erze, otrzymywa³em mms i ogl±da³em zdjêcie na ekranie komórki
Orangutany zamiast zdjêcia pokazuj± mi sms odsy³ajacy mnie na ich strone www!

Z uwagi na powy¿sze migracje z ery do orange uznaje za pomy³ke i szukam dalej.

Chwilowo zacumujê w play mobile.
rozmowy z 1osoba 0z³ zamiast 7z³ orange czy 10z³ w simplusie
podstawowa stawka 29gr (w praktyce do ery orange plus, bo
stacjonarne i play obs³u¿e pakietami po 5gr/min)

Oczywi¶cie nie ¶lubujê spólce P4 ani mi³o¶ci ani tym bardziej wierno¶ci :P
ale przeciwnie, obiecujê ¿e j± opuszczê przy pierwszej korzystnej okazji.

Data: 2010-01-25 09:21:25
Autor: corner
[OT] has³o SMS na nr SamiSwoi, Heyah, AVON, Biedronka, itp.

U¿ytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5fb7.000000cd.4b5cbf8anewsgate.onet.pl...

nieprzyzoicie wysokie stawki za minute rozmowy

29 gr/minutê w standardzie. Zno¶nie.

brak sensownych pakietów na nr stacjonarne, np. za 3-5 gr w dzieñ w tygodniu

W Orange POP - pakiet 10 gr/min. Mo¿e nie super, ale da siê prze¿yæ.

wymuszanie wysokiej kwoty do³adowañ bo inaczej cena rozmowy jeszcze wy¿sza

Do wyboru s± dwie oferty - Nowe Orange GO, w którym nie ma pakietów, a po do³adowaniu za 100 z³ ni¿sze stawki s± w cenniku. Orange POP, gdzie cenê za minutê rozmowy obni¿a siê kupuj±c pakiety.

wymuszanie nowego do³adowania szanta¿em ¿e ukradn± poprzednio zap³acona kase

5z³ wyd³u¿a w orange o 2 dni w play o 365 dni

Zale¿y jak kto¶ korzysta z telefonu.

spam sms-owy

Mo¿na wy³±czyæ.

[...]

Masz b³êdnie ustawienia MMS w telefonie albo niew³±czon± us³ugê MMS.

Z uwagi na powy¿sze migracje z ery do orange uznaje za pomy³ke i szukam dalej.

Chwilowo zacumujê w play mobile.
rozmowy z 1osoba 0z³ zamiast 7z³ orange czy 10z³ w simplusie

W Nowym Orange Go po do³adowaniu - bezp³atnie.

Data: 2010-01-25 14:04:19
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
[OT] has³o SMS na nr SamiSwoi, Heyah, AVON, Biedronka, itp.
Zale¿y jak kto¶ korzysta z telefonu.

no w³a¶nie, dla mnie Play lepszy od Orange

--

has³o SMS na nr SamiSwoi, Heyah, AVON, Biedronka, itp.