Data: 2009-07-24 14:28:52 | |
Autor: Mario46 | |
hayabusa dziwny klekot | |
witam mam pytanko odnośnie dziwnego klekotu pod prawym deklem, dzieje
się tak na zimnym silniku po wcisnięciu sprzegła ów ten metaliczny stuk się uwydatnia , po wrzuceniu biegu ginie na jałowym znów się pojawia, po rozgrzaniu silnika ginie ... co to może być proszę o pomoc |
|
Data: 2009-07-25 14:56:03 | |
Autor: Kuczu | |
hayabusa dziwny klekot | |
Mario46 pisze:
witam mam pytanko odnośnie dziwnego klekotu pod prawym deklem, dzieje Kosz sprzeglowy halasuje -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-27 12:29:51 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
hayabusa dziwny klekot | |
Mario46 pisze:
witam mam pytanko odnośnie dziwnego klekotu pod prawym deklem, dziejeJa wiem, ze glupie ;) ale.. stan oleju jest? Bo oprocz zaczynajacego halasowac od zuzycia kosza (pi x oko po 60kkm) Buza halasuje jak nie ma oleju :) -- pozdr Rogal DRZ400E http://www.rogal.riders.pl |
|
Data: 2009-07-27 13:10:13 | |
Autor: Mario46 | |
hayabusa dziwny klekot | |
On 27 Lip, 11:29, Grzegorz Rogala <ala...@vp.pl> wrote:
Mario46 pisze:> witam mam pytanko odnośnie dziwnego klekotu pod prawym deklem, dzieje stan oleju idealny wymieniany jakies 2,5 tys temu podobno hayce k8 potrafią się zluzować śruby czy to od antyhopingu czy od sprzęgła nie wiem tak usłyszałem raczej bez zdjecia dekla nic nie wydumamy umawiam się do mechaniora niech luknie swoim okiem pzdr |
|
Data: 2009-07-27 22:37:41 | |
Autor: (pj) | |
hayabusa dziwny klekot | |
Mario46 pisze:
to by świadczyło o "przewadze" poprzedniej wersji - bez anty-hopa jak sprawdzisz, to daj znać, pls... -- pozdr pj gsx1300r FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-07-28 10:46:02 | |
Autor: kocyk | |
hayabusa dziwny klekot | |
(pj) wrote:
Mario46 pisze: Nie, o przewadze 14;) jak sprawdzisz, to daj znać, pls... Czyli juz wiemy co chcesz kupic, hehe. K.14. |
|
Data: 2009-07-28 10:57:25 | |
Autor: Kuczu | |
hayabusa dziwny klekot | |
kocyk pisze:
Nie, o przewadze 14;) Takiego ? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2007-Kawasaki-Ninja-ZX-14-ZX14-CUSTOM-300-BIG-WHEEL-KI_W0QQitemZ290332078903 -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-28 11:05:39 | |
Autor: kocyk | |
hayabusa dziwny klekot | |
Kuczu wrote:
kocyk pisze: Dzizas. Nie, tego nie. K.14. |
|
Data: 2009-07-28 11:13:31 | |
Autor: Kuczu | |
hayabusa dziwny klekot | |
kocyk pisze:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2007-Kawasaki-Ninja-ZX-14-ZX14-CUSTOM-300-BIG-WHEEL-KI_W0QQitemZ290332078903 No to moze Buse, to zony tego goscia od ZX14 :) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2006-Suzuki-Hayabusa-1300-limited-240-KIT-fully-custom_W0QQitemZ300330935708 -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-28 11:34:02 | |
Autor: kocyk | |
hayabusa dziwny klekot | |
Kuczu wrote:
kocyk pisze: Kurde, im sie naprawde wydaje, ze to fajnie wyglada. K.14. |
|
Data: 2009-07-28 11:39:27 | |
Autor: Kuczu | |
hayabusa dziwny klekot | |
kocyk pisze:
Kurde, im sie naprawde wydaje, ze to fajnie wyglada. Mi sie podobie :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-28 12:01:03 | |
Autor: kocyk | |
hayabusa dziwny klekot | |
Kuczu wrote:
kocyk pisze: A kiera nie za niska?;) K.14. |
|
Data: 2009-07-28 16:50:16 | |
Autor: (pj) | |
hayabusa dziwny klekot | |
kocyk pisze:
(pj) wrote: gówno wiecie! :-P p.s. z Kawy to ciekawa była jedynie 12-tka, 14 - to przerost formy nad mierną treścią -- pozdr pj gsx1300r FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-07-28 18:43:45 | |
Autor: kocyk | |
hayabusa dziwny klekot | |
(pj) wrote:
kocyk pisze: Powiedzial wlascicel busy, ktora jest taka sama, tylko troche gorsza:P K.14. Jeee, bedzie flejm! |
|
Data: 2009-07-28 19:06:14 | |
Autor: (pj) | |
hayabusa dziwny klekot | |
kocyk pisze:
(pj) wrote: No prosze Cie! Nowa busa jest o tyle gorsza ze brzydsza gdzie niegdzie, ale nie traci wiele z ducha tego _kultowego_ motocykla. Przesiadasz sie ze starej, na nowa buze, i _nic_ sie nie zmienia. Wszystko tam gdzie bylo. Nowa ma anty-hopa - który sprawdziłem, że nawet działa, i dlatego zaciekawilo mnie że może to (?) być źródłem jakiś-tam stuków - i tyle... A jak sie ma 14. do 12. kawy? Nijak! - przecież to kompletnie _róźne_ motocykle! Przesiadz sie z 12-tki na 14. Wszystko gdzie indziej, inaczej - o czyms to swiadczy, nie?! Szkoda, że kawa się poddała buzie i szukając odpowiedzi marketingowej wymyśliła, takie to-to... No może GT (czy jak to sie tam nazywa?) ma jakiś sens..? 12-tka byla fajna, miala w sobie cos, jaja, jakis "zab" - 14-tka to popluczyny analiz derechtorow od marketingu, ot co! :-P Ntb. gdzies w jakims magazynie (nie chce mi sie guglac) ok. 14% respondentow uznalo (co bylo no. 1) ze buza jest najbardziej uniwersalnym motocyklem jaki _kiedykolwiek_ wyprodukowano. I to prawda jest, o ile sie do takiego moto dojrzalo. Jeee, bedzie flejm! Proszęuprzejmię ;-) -- pozdr pj gsx1300r FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-07-28 19:16:58 | |
Autor: kocyk | |
hayabusa dziwny klekot | |
(pj) wrote:
kocyk pisze: No, nadal jest za daleko do kiery, a hample drewniane, hehe Nowa ma anty-hopa - który sprawdziłem, że nawet działa, i dlatego zaciekawilo mnie że może to (?) być źródłem jakiś-tam stuków - i tyle... 14 tez ma, i o dziwo nie stuka. A jak sie ma 14. do 12. kawy? Nijak! - przecież to kompletnie _róźne_ motocykle! Przesiadz sie z 12-tki na 14. Wszystko gdzie indziej, inaczej - o czyms to swiadczy, nie?! No, ze 14 to 14, a nie nastepca 12. Podobnie, jak 10 nie jest nastepca 9. Szkoda, że kawa się poddała buzie i szukając odpowiedzi marketingowej wymyśliła, takie to-to... No może GT (czy jak to sie tam nazywa?) ma jakiś sens..? Eee, to-to objezdza buse, takie bylo zalozenie i tak sie stalo. IMO to akurat minus, ale fakt jest faktem. 12-tka byla fajna, miala w sobie cos, jaja, jakis "zab" - 14-tka to popluczyny analiz derechtorow od marketingu, ot co! :-P 12 byla brzydka i krotka. To nie byla klasa busy/xxa. Ntb. gdzies w jakims magazynie (nie chce mi sie guglac) ok. 14% respondentow uznalo (co bylo no. 1) ze buza jest najbardziej uniwersalnym motocyklem jaki _kiedykolwiek_ wyprodukowano. I to prawda jest, o ile sie do takiego moto dojrzalo. W zyciu motocykl zaprojektowany do jazdy 300 nie bedzie najbardziej uniwersalny. ZADEN. Dowod - wez dowolny, a ja biore fjr albo starego kilofazera. I zjedziemy z asfaltu, na jakies 50km, hehe. A potem pojedziemy na winkle. A potem do miasta w korki. Jeee, bedzie flejm! Dajesz, narazie moge sie zgodzic z tym, ze busa to legenda, z racji wieku. Parowozy to tez legenda;] K.14. |
|
Data: 2009-07-28 20:05:23 | |
Autor: (pj) | |
hayabusa dziwny klekot | |
kocyk pisze:
(pj) wrote: no może dla kurdupla - to faktycznie za daleko, albo jak sie nie umi/chce jezdzic z lokciami na kolanach, jeno w pozycji srajacego na bacznosc ksiegowego... :-P
tej, jeszcze nie stwierdzilim, ze to anty-hop stuka w nowej buzie...
i tak szukajom i nic na dluzej niz pare lat znajsc nie umiom...
a ty sie jarasz jak malolat danymi z prospektow, katalog-boju?
sam jestes brzydki i krotki, chodzi o zadziornosc, lekkosc wygladu - tak wiem... Ty pewnie lubisz kloce - kup se "piekne" K100
no tak, miliardy much musza sie mylic... Dowod - wez dowolny, a ja biore fjr albo starego kilofazera. I zjedziemy z asfaltu, na jakies 50km, hehe. A potem pojedziemy na winkle. A potem do miasta w korki. potwierdzasz przykladami - fjr i fazer1k zmuszaja do pozycji opisanej wyzej - 12-tka i buza, do bardziej "sportowej" - inne bajki - juz chce widziec te jazde na kolanie w fjr... ;-) BTW: a po co zjezdzac z asfaltu? Do tego sa enduro
jak sie przez 10 lat _nic_ nie zmienia, to znaczy ze bylo dobrze zaprojektowane, i juz... zobaczymy co pozostanie z tego twojego k.14. po 10-ciu latach ;-) K.14. -- pozdr pj gsx1300r FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-07-28 21:03:56 | |
Autor: kocyk | |
hayabusa dziwny klekot | |
(pj) wrote:
> kocyk pisze: >> (pj) wrote: >>> No prosze Cie! Nowa busa jest o tyle gorsza ze brzydsza gdzie niegdzie, ale nie traci wiele z ducha tego _kultowego_ motocykla. Przesiadasz sie ze starej, na nowa buze, i _nic_ sie nie zmienia. Wszystko tam gdzie bylo. >> >> No, nadal jest za daleko do kiery, a hample drewniane, hehe > > no może dla kurdupla - to faktycznie za daleko, albo jak sie nie umi/chce jezdzic z lokciami na kolanach, jeno w pozycji srajacego na bacznosc ksiegowego... :-P Ludzie maja cos takiego jak proporcje, busa z odlegloscia od manetek jest dla goryli, hehe >>> Nowa ma anty-hopa - który sprawdziłem, że nawet działa, i dlatego zaciekawilo mnie że może to (?) być źródłem jakiś-tam stuków - i tyle... >> >> 14 tez ma, i o dziwo nie stuka. > > tej, jeszcze nie stwierdzilim, ze to anty-hop stuka w nowej buzie... Stwierdzilim stwierdzilim:) >>> A jak sie ma 14. do 12. kawy? Nijak! - przecież to kompletnie _róźne_ motocykle! Przesiadz sie z 12-tki na 14. Wszystko gdzie indziej, inaczej - o czyms to swiadczy, nie?! >> >> No, ze 14 to 14, a nie nastepca 12. Podobnie, jak 10 nie jest nastepca 9. > > i tak szukajom i nic na dluzej niz pare lat znajsc nie umiom... Znalezli, 9 byla udana, to ja przestali produkowac;] >>> Szkoda, że kawa się poddała buzie i szukając odpowiedzi marketingowej wymyśliła, takie to-to... No może GT (czy jak to sie tam nazywa?) ma jakiś sens..? >> >> Eee, to-to objezdza buse, takie bylo zalozenie i tak sie stalo. IMO to akurat minus, ale fakt jest faktem. > > a ty sie jarasz jak malolat danymi z prospektow, katalog-boju? Nie, z katalogow nie, z dragstripow:) Zbudowali motocykl w jednym celu - skutecznie. A nie zauwazyles ze dla mnie to minus? >>> 12-tka byla fajna, miala w sobie cos, jaja, jakis "zab" - 14-tka to popluczyny analiz derechtorow od marketingu, ot co! :-P >> >> 12 byla brzydka i krotka. To nie byla klasa busy/xxa. > > sam jestes brzydki i krotki, chodzi o zadziornosc, lekkosc wygladu - tak wiem... Ty pewnie lubisz kloce - kup se "piekne" K100 Tak, busa ma lekkosc wygladu zajebista. Zoltek wycial model z gliny, i zadzwonil, ze zostawia w biurze na parapecie gotowy, maja zrobic owiewki wedlug niego. Potem pojechal na urlop. W weekend bylo cieplo, w poniedzialek inny zoltek wzial z parapetu roztopiona forme i przygotowal formy do wtryskarek wg nich. A potem bylo juz za pozno;) >> W zyciu motocykl zaprojektowany do jazdy 300 nie bedzie najbardziej uniwersalny. ZADEN. > > no tak, miliardy much musza sie mylic... Zaproponowalem test, wchodzisz?:) Spoko, wiem ze nie, 14 tez bym nie wszedl:) >> Dowod - wez dowolny, a ja biore fjr albo starego kilofazera. I zjedziemy z asfaltu, na jakies 50km, hehe. A potem pojedziemy na winkle. A potem do miasta w korki. > > potwierdzasz przykladami - fjr i fazer1k zmuszaja do pozycji opisanej wyzej Nie, one maja pozycje umozliwiajaca uniwersalnosc. Busa i 14 - nie. > 12-tka i buza, do bardziej "sportowej" - inne bajki - juz chce widziec te jazde na kolanie w fjr... ;-) Nie jest tak zle, a jakbys nie zauwazyl mamy klase horneta w mmp. Wlasnie z taka kierownica - i jakos daja rade. Duzo latwiej fazerem zejsc na kolano, niz busa jezdzic w korkach czy poza asfaltem. > BTW: a po co zjezdzac z asfaltu? Do tego sa enduro Roznie. Bo sa szutrowe dojazdowki. Bo sa roboty drogowe i zwijaja asfalt. Bo nie ma mostu i trzeba objechac lasem. Wszystko to autentyczne przypadki, a 14 na szutrze to sie prawie zabilem, jak wpadlem na roboty z predkoscia 2/3 efjoterowej dla takich warunkow;] Reasumujac, dajmy spokoj z uniwersalnoscia takich drynd, to musieli amerykanie wymyslic. Ale oni jezdza 90mph, i to po rownym jak stol. >>>> Jeee, bedzie flejm! >>> >>> Proszęuprzejmię ;-) >> >> Dajesz, narazie moge sie zgodzic z tym, ze busa to legenda, z racji wieku. Parowozy to tez legenda;] > > jak sie przez 10 lat _nic_ nie zmienia, to znaczy ze bylo dobrze zaprojektowane, i juz... To znaczy, ze projekt kosztowal tyle, ze musi najpierw na siebie zarobic;] > zobaczymy co pozostanie z tego twojego k.14. po 10-ciu latach ;-) Dzialajacy antyhopping, hehe. A na powaznie, gtrem szkopska policja zrobila 100kkm w 80 pare dni, i nic sie nie stalo. Tez sie zdziwiliem:) Wychodzi na to, ze legendy sa nic nie warte, i ta jaka to busa wspaniala, i ta jakie te kawasaki zle;] K.14. |
|
Data: 2009-07-28 21:25:00 | |
Autor: (pj) | |
hayabusa dziwny klekot | |
kocyk pisze:
[...] Reasumujac, dajmy spokoj ta jest! Twoje zdrowie! :-) -- pozdr pj gsx1300r FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-07-31 09:37:27 | |
Autor: BartekGSXF | |
hayabusa dziwny klekot | |
Użytkownik "(pj)" <jd15c27@gmail.com> napisał w wiadomości news:h4njae$i04$1inews.gazeta.pl... kocyk pisze:do dupy ten flejm!! Stare precle i nie umieja flejmowac, zeby Wam wypadly ?? pozdr Bartek Ave1,8 EL |
|
Data: 2009-07-31 19:53:39 | |
Autor: Kuczu | |
hayabusa dziwny klekot | |
kocyk pisze:
Tak, busa ma lekkosc wygladu zajebista. Zoltek wycial model z gliny, i zadzwonil, ze zostawia w biurze na parapecie gotowy, maja zrobic owiewki wedlug niego. Potem pojechal na urlop. W weekend bylo cieplo, w poniedzialek inny zoltek wzial z parapetu roztopiona forme i przygotowal formy do wtryskarek wg nich. Alez Kocu. Twoja teoria jest z dupy. Glina sie od ciepla nie rozpuszcza tylko twardnieje :) Co nie zmienia faktu iz Busa jest ladna wcale. A ta krzywda ktora zrobili nowej buzie w postaci kierunkowskazow tylnych wymaga wrecz perfidnej zemsty. O wydechach nie wspominam wylacznie z grzecznosci :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-31 19:26:03 | |
Autor: MG | |
hayabusa dziwny klekot | |
witam mam pytanko odnośnie dziwnego klekotu pod prawym deklem, dzieje Normalna sprawa w starej Hayce... U mnie walilo od wyjazdu z salonu (przebieg 0km) do czasu sprzedazy (przebieg prawie 50.000km) Jezeli to nowa to nie wiem. Nie kupilem bo mi rzeczywiscie ta pozycja "dla goryli" przeszkadzala a rece przez 6 lat sie do moto nie dostosowaly. Tuning drewnianych hampli tez nic nie dal... MG KTM Enduro -- |