hayabusa dziwny klekot

Data: 2009-07-31 19:26:03
Autor: MG
hayabusa dziwny klekot
witam mam pytanko odnośnie dziwnego klekotu pod prawym deklem, dzieje
się tak na zimnym silniku po wcisnięciu sprzegła ów ten metaliczny
stuk się uwydatnia , po wrzuceniu biegu ginie na jałowym znów się
pojawia, po  rozgrzaniu  silnika ginie ... co to może być proszę o
pomoc

Normalna sprawa w starej Hayce...
U mnie walilo od wyjazdu z salonu (przebieg 0km) do czasu sprzedazy (przebieg prawie 50.000km)
Jezeli to nowa to nie wiem. Nie kupilem bo mi rzeczywiscie ta pozycja "dla goryli" przeszkadzala a rece przez 6 lat sie do moto nie dostosowaly.
Tuning drewnianych hampli tez nic nie dal...

MG
KTM Enduro

--

hayabusa dziwny klekot