hazel - prośba o opinie

Data: 2011-06-30 10:11:17
Autor: Szara Masa
hazel - prośba o opinie
Witam, przymierzam się do zakupu telefonu - koniecznie dual sim - co myślicie o telefonie SE hazel - czy użytkowanie dual sim jest wygodne w tym telefonie?

i druga kwestia czy aplikacje wykorzystujące GPS muszą mieć połączenie z internetem, czy też da się ściągnąć wcześniej potrzebne mapy i nie płacić za transfer w trakcie podróży?

pozdrawiam,

Data: 2011-06-30 09:13:49
Autor: Waldek Godel
hazel - prośba o opinie
Dnia Thu, 30 Jun 2011 10:11:17 +0200, Szara Masa napisał(a):

Witam, przymierzam się do zakupu telefonu - koniecznie dual sim - co my¶licie o telefonie SE hazel - czy użytkowanie dual sim jest wygodne w tym telefonie?

To w końcu dual sim, czy Hazel? Bo trochę się gubię w tym chaosie..

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-06-30 11:38:39
Autor: Szara Masa
hazel - pro¶ba o opinie

[...]

racja - się zasugerowałem aukcj± na alledrogo:
http://allegro.pl/sony-ericsson-j20i-orange-i1671920366.html

koleżka dodał parametr dual sim do hazela...

Data: 2011-06-30 12:28:32
Autor: Szara Masa
hazel - prośba o opinie
dobry niedrogi telefon z dual sim i gps-em

no i ponawiam pytanie  - czy i do ktĂłrych aplikacji obsĹ‚ugujÄ…cych GPS-a nie trzeba mieć non stop poĹ‚Ä…czenia z internetem?

pozdrawiam.

Data: 2011-06-30 11:31:04
Autor: Waldek Godel
hazel - prośba o opinie
Dnia Thu, 30 Jun 2011 12:28:32 +0200, Szara Masa napisał(a):

no i ponawiam pytanie  - czy i do których aplikacji obsługuj±cych GPS-a nie trzeba mieć non stop poł±czenia z internetem?

Żadnych, bo GPS nie wymaga obsługi, działa sam z siebie, wysyłaj±c aktualn±
pozycję na port szeregowy.
Oprogramowanie nawigacyjne to co innego.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla

Data: 2011-06-30 14:34:02
Autor: Szara Masa
hazel - pro¶ba o opinie

no i ponawiam pytanie  - czy i do których aplikacji obsługuj±cych GPS-a
nie trzeba mieć non stop poł±czenia z internetem?

Pytanie było nieprecyzyjne - choć intencje zapewne zrozumiałe...

Więc może jakie¶ uwagi co do tego które oprogramowanie nawigacyjne nie potrzebuje dostępu do internetu?
pozdrawiam,

Data: 2011-06-30 14:21:13
Autor: Waldek Godel
hazel - pro¶ba o opinie
Dnia Thu, 30 Jun 2011 14:34:02 +0200, Szara Masa napisał(a):

Więc może jakie¶ uwagi co do tego które oprogramowanie nawigacyjne nie potrzebuje dostępu do internetu?

W zasadzie każde oprócz kilku rozwi±zań stricte online typu Naviexpert czy
Google Navigation.
Inna rzecz, że w zasadzie każda (chyba każda ZTCW) nawigacja w Javie jest
nawigacj± online.
Z pozostałych jeszcze Nokia Maps (dawniej OVI Maps, dawniej Nokia Maps) bez
załadowanych map Map Downloaderem jest nawigacj± online.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

Data: 2011-06-30 19:00:11
Autor: Irokez
hazel - pro¶ba o opinie
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomo¶ci news:pdqodkkoml39.dlglepper.institute.com...
[...]

Sygic, Igo, Garmin

--
Irokez

Data: 2011-06-30 18:19:37
Autor: Waldek Godel
hazel - pro¶ba o opinie
Dnia Thu, 30 Jun 2011 19:00:11 +0200, Irokez napisał(a):

Sygic, Igo, Garmin

Brawo, trzy nazwy już opanowałe¶. Co z tego wynika?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"geohot to troche narcyz i mitoman" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-07-02 12:18:21
Autor: TGor
hazel - pro¶ba o opinie
On 2011-06-30 19:19, Waldek Godel wrote:

Sygic, Igo, Garmin

Tak a propos: mam (2 w historii) pytanie ws nawigacji: kontakt przez blog czy facebook?
O ile to nie kłopot.

"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam ple¶ń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Data: 2011-07-02 13:09:33
Autor: Waldek Godel
hazel - pro¶ba o opinie
Dnia Sat, 02 Jul 2011 12:18:21 +0200, TGor napisał(a):

Tak a propos: mam (2 w historii) pytanie ws nawigacji: kontakt przez blog czy facebook?

odezwij się na FB, dam Ci numer GG albo MSN

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Thalia bije na glowe Yarisa wygod±" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-06-30 18:24:13
Autor: !sp
hazel - prośba o opinie

Użytkownik "Szara Masa" <dyziunio@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iuhj4o$nqr$1node2.news.atman.pl...
dobry niedrogi telefon z dual sim i gps-em

Niedrogi to ile?

Za duĹĽo na rynku nie ma telefonĂłw dual SIM z GPS
Prawie zero. Zobacz
GSmart G1317

Evolve Predator

Data: 2011-07-02 01:26:43
Autor: Janeo
hazel - pro¶ba o opinie
On 30 Cze, 12:28, Szara Masa <dyziu...@poczta.fm> wrote:
Z uwagi na to że hazel nie ma dual sim-a to może kto¶ poleci jaki¶
dobry niedrogi telefon z dual sim i gps-em
Do wziecia od Operatora zaden.
Sa Gigabyte, Philips, Acer. Jedyny klawiszowiec z tej paczki to
verykool R80, w ogole nie znam.  Co do ceny sie nie wypowiadam.

Data: 2011-06-30 18:34:02
Autor: !sp
hazel - prośba o opinie

Użytkownik "Szara Masa" <dyziunio@poczta.fm> napisał w wiadomości news:iuhb3d$fhc$1node2.news.atman.pl...
Witam, przymierzam się do zakupu telefonu - koniecznie dual sim - co myślicie o telefonie SE hazel - czy użytkowanie dual sim jest wygodne w tym telefonie?

Dual SIM to specyficzna funkcjonalność montowana w prostych telefonach
Poczytaj szczegóły, bo sie mozesz dać zaskoczyć. SonyEriccson nie ma Dual SIM

i druga kwestia czy aplikacje wykorzystujące GPS muszą mieć połączenie z internetem, czy też da się ściągnąć wcześniej potrzebne mapy i nie płacić za transfer w trakcie podróży?

Taniej jest wykupić jakiś abonament "internetowy" czy dostać 100MB w pakiecie i się nie przejmować
Jak rzadko jeździsz nawigacja w telefonie ma sens, pod warunkiem,ze jednocześnie nie chcesz gadać
Jak duĹĽo jeĹşdzisz kup osobna nawigacjÄ™ z licencjonowanÄ… automapÄ….
Darmowa, nawet niezła nawigacja, to Ovi Maps, ale musisz mieć telefon Nokia i to nie z tych najtańszych.

Data: 2011-07-01 03:06:16
Autor: adresss
hazel - prośba o opinie
chyba kilka samsungow jest z dual sim.

Nie mam zdania i opinii z uzytkowania.

Ale jest taki Samsung GX200 i moze jakies MyPhone'y??

--
ThinkXtra

hazel - prośba o opinie