hdd dysk twardy jaki?

Data: 2009-10-28 22:28:51
Autor: Smok Eustachy
hdd dysk twardy jaki?

Witam!
Jakiej firmy dysk SATA najlepiej kupić obecnie? Mówili, Seagete pada, o jeszcze pada?
Dysk do kompa z ATA - jakąś fajna przejściówkę się dostanie?

http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2009-10-29 03:22:09
Autor: Krzysiek
hdd dysk twardy jaki?
On 28 PaĽ, 23:28, Smok Eustachy <S...@Eustachy.pl> wrote:
Witam!
Jakiej firmy dysk SATA najlepiej kupić obecnie? Mówili, Seagete pada, o
jeszcze pada?
Dysk do kompa z ATA - jak±¶ fajna przej¶ciówkę się dostanie?

od 8 lat używam segetów i żaden nie padł. 12-15 lat temu padały jak
wszystkie inne. Używam ich bo s± cieche, wydajne i względnie nie
drogie, ale i tak kupuje wersje serwerowe lub przemysłowe do laptopów.

Data: 2009-10-30 18:28:34
Autor: Tomaszek
hdd dysk twardy jaki?
Krzysiek pisze:
od 8 lat używam segetów i żaden nie padł. 12-15 lat temu padały jak
wszystkie inne. Używam ich bo s± cieche, wydajne i względnie nie
drogie, ale i tak kupuje wersje serwerowe lub przemysłowe do laptopów.

Tak, ja też używam Seagatów, ale w±tkotwórca ma rację - seria 11 to straszny szmelc.
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z ni± zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-10-31 21:22:38
Autor: Feromon
hdd dysk twardy jaki?

Użytkownik "Smok Eustachy" <Smok@Eustachy.pl> napisał w wiadomości news:pan.2009.10.28.22.29.52Eustachy.pl...

Witam!
Jakiej firmy dysk SATA najlepiej kupić obecnie? Mówili, Seagete pada, o
jeszcze pada?
Dysk do kompa z ATA - jakąś fajna przejściówkę się dostanie?

Dysk SATA z Seagate to bym polecał z końcówką numeru "NS", dyski z przeznaczeniem do serwerów
z większym czasem MTBF. Wadą jest cena większa o stówę przy dysku 500 GB.
Nie znaczy, że się nie psują. W firmie padł jeden po 3 miesiącach. Kopie zapasowe
należy robić jak najczęściej. Więc może dwie sztuki tańszych dysków???

Przejściówki, które miałem w ręku miały tragiczny transfer. Nie polecam.
SugerujÄ™ kartÄ™ PCI  z portami SATA.

Feromon

hdd dysk twardy jaki?