hdmi, dvi, projektor

Data: 2010-07-06 12:55:30
Autor: m
hdmi, dvi, projektor
witam,
zamierzam kupic projektor wyposazony w wejscie hdmi 1.3.
Posiadam karte nvidia ge force z serii 8 z wyjsciem dvi. Mam kabel
dvi->hdmi. Nie wiem jak z tymi wersjami hdmi jest. W karcie graficznej
mam dvi czy ta karta poradzi sobie z przesylaniem w standardzie hdmi
1.3?

Data: 2010-07-06 13:52:34
Autor: ApanasBudriszko
hdmi, dvi, projektor
W dniu 2010-07-06 12:55, m pisze:
[...]

HDMI 1.3 to standard, którego warunki spełnie wejście projektora ale nie oznacza to że nie możesz do niego podłączyć sprzętu z hdmi 1.2 - możesz ale nic ponad standard 1.2 nie uzyskasz na wejsciu projektora.

spokojnie połączysz

hdmi, dvi, projektor