hdmi>euro

Data: 2013-03-12 22:27:44
Autor: ToMasz
hdmi>euro
witam

Do wróżki. telewizor plazma panasonic
Sygnał dostaje z hdmi. czy wtedy da się nagrać to co widać na ekranie przez euro?
Czy jest obowi±zkowa blokada? Wiem że mogę sobie sprawdzić, ale telewizor wbudowany, kable w ¶cianie. odkręćić, zdj±ć, pruć tapete zeby się przekonać że żaden nie potrafi - dziękuję. wolę zapytać.

ToMasz

Data: 2013-03-13 01:31:00
Autor: ja
hdmi>euro
W dniu 12.03.2013 22:27, ToMasz pisze:
Czy jest obowi±zkowa blokada? Wiem że mogę sobie sprawdzić, ale
telewizor wbudowany, kable w ¶cianie. odkręćić, zdj±ć, pruć tapete zeby
się przekonać że żaden nie potrafi - dziękuję. wolę zapytać.

I słusznie, robienia burdelu sobie oszczędziłe¶.

Data: 2013-03-13 10:04:29
Autor: Maciej Bebenek
hdmi>euro
ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:
witam

Do wróżki. telewizor plazma panasonic
Sygnał dostaje z hdmi. czy wtedy da się nagrać to co widać na ekranie przez euro?
Czy jest obowiązkowa blokada? Wiem że mogę sobie sprawdzić, ale telewizor
wbudowany, kable w ścianie. odkręćić, zdjąć, pruć tapete zeby się
przekonać że żaden nie potrafi - dziękuję. wolę zapytać.

Takie cuda czasem zdarzają się dla dźwięku, ale raczej nie dla obrazu.

Data: 2013-03-13 11:06:34
Autor: 4CX250
hdmi>euro
Użytkownik "ToMasz" <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:513f9dd0$0$1213$65785112news.neostrada.pl...

telewizor wbudowany, kable w ¶cianie. odkręćić, zdj±ć, pruć tapete zeby się przekonać że żaden nie potrafi - dziękuję. wolę zapytać.

Tak to jest jak się z telewizora zrobi trwały ołtarzyk :)

Marek

hdmi>euro