he he he he he he

Data: 2009-12-12 21:20:50
Autor: apr..
he he he he he he
właśnie wyszedłem z wanny niczym młody archimedes i tak mię najszło, że muszę się zapytać pana hehehe konstytucjonalistę winczorka o zgodność z konstytucją wysokości opłat za ubezpiecznie społeczne w krusie i zusie oraz pana lobby pigułę rpo kochanowskiego o abonament tiwi.
w poprzednim zdaniu wyraziłem swoje zapytanie do prof. hehehe winczorka a panu szczepionkę kochanowskiego uszczegułowię pytaniem, czy mając telewizor i czując obrzydzenie do tvp 1 i 2 i ich nie oglądanie z równoczesnym i bezgranicznym uwielbieniem tvn 24 i w ogóle tvn, jestem zobowiązany płacić abonament za posiadanie telewizora jedynie na tvp 1 i2 , czy to w/g pana jest uczciwe i sprawiedliwe, czy jest pan rzecznikiem praw obywatelskich czy praw rządu i tvp pis i sld ?
no starzy, odPOwiedźcie.
z tym tvn to oczywiście żart i taki skrót myślowy - dorn.

Data: 2009-12-12 23:08:24
Autor: Krzysiek
he he he he he he
Hallo,

" apr.." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hg11fi$mqn$1inews.gazeta.pl...
[...]

trzy razy sie Pan kapal??
Czy moze poslizgnal i wpadal z powrotem do wanny??

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-12-12 22:49:37
Autor: apr...
he he he he he he
Krzysiek <krzysiek_@arcor.de> napisał(a):
Hallo,

[...]

raz a dobrze, tylko mię się opera zacięła.

--

he he he he he he