headshok i b³otnik?

Data: 2009-05-26 22:56:54
Autor: Jam £asica
headshok i b³otnik?
Witajcie

Czy kto¶ montowa³ przedni b³otnik pod headshoka?
Jakie¶ pomys³y, sugestie?

Pozdrawiam
Rafa³

Data: 2009-05-26 22:24:03
Autor: M_X
headshok i b³otnik?
Czy kto¶ montowa³ przedni b³otnik pod headshoka?
Jakie¶ pomys³y, sugestie?

 2 zipy i po sprawie, zdjêcia znalezione w necie:
http://tinyurl.com/qjojtf
http://tinyurl.com/q4687h

 POZDRAV
                   M_X

Data: 2009-05-26 22:32:14
Autor: M_X
headshok i b³otnik?
SKS stosuje takie mocowanie:
http://tinyurl.com/p3hhsa

 POZDRAV
                  M_X

Data: 2009-05-27 09:12:05
Autor: Wojtek
headshok i b³otnik?
Jam £asica pisze:
Witajcie

Czy kto¶ montowa³ przedni b³otnik pod headshoka?
Jakie¶ pomys³y, sugestie?

b³otnik pod rurê doln±

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadaj±c prywatnie

Data: 2009-05-27 04:56:08
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
headshok i b³otnik?
On 27 May, 08:12, Wojtek <osobi...@pota.onet.pl> wrote:
Jam £asica pisze:

> Witajcie

> Czy kto¶ montowa³ przedni b³otnik pod headshoka?
> Jakie¶ pomys³y, sugestie?

b³otnik pod rurê doln±

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadaj±c prywatnie

Uzywalem kiedys blotnika zdaje sie Topeaka ktory mial plastik o
obwodzie nieco mniejszym niz dziura pod widelcem i srube rozporowa
dzieki czemu sie tam trzymal. Bardzo dobry patent.

Data: 2009-05-28 23:53:31
Autor: Jam £asica
headshok i b³otnik?

Uzywalem kiedys blotnika zdaje sie Topeaka ktory mial plastik o
obwodzie nieco mniejszym niz dziura pod widelcem i srube rozporowa
dzieki czemu sie tam trzymal. Bardzo dobry patent.

Super, tylko ¿e nie pasuje przeciez do HeadShoka. Dlatego pytam o pomys³y. B³otnik na ramê odpada.

Data: 2009-05-29 09:30:35
Autor: Wojtek
headshok i b³otnik?
Jam £asica pisze:

Super, tylko ¿e nie pasuje przeciez do HeadShoka. Dlatego pytam o pomys³y. B³otnik na ramê odpada.

Przecie¿ tylko b³otnik na ramê! Nie wiem jak tam u Ciebie ale u mnie prze¶wit pomiêdzy opon± a zaworkiem jest tak ma³y, ¿e próba pakowania tam czego¶ jeszcze jest bez sensu...

Data: 2009-05-29 10:23:10
Autor: Jam £asica
headshok i b³otnik?

[...]

To chyba zale¿y od wielko¶ci opony. U mnie jest sporo miejsca. Na ramê nie chcê bo wystarczy lekko skrêciæ i ju¿ nie mam po¿±danego efektu. Z b³otnikami zazwyczaj nie je¿d¿ê, bo prawdziwy mtb ich nie ma. Czasem wracaj±c z pracy jak widzê ¿e deszcz mnie z³apie to chcê mieæ jakis szybki patent na to.

Pozdrawiam

Data: 2009-05-29 13:52:03
Autor: Wojtek
headshok i b³otnik?
Jam £asica pisze:

[...]

Spróbuj z czym¶ takim dopinanym od ty³u do widelca:

http://www.velo.com.pl/www/produkt/?m=15&pk=%&id=795

I daj znaæ na grupie, czy pasuje ;)

Data: 2009-05-30 10:11:05
Autor: Jam £asica
headshok i b³otnik?

[...]

Nie spróbowa³em, ale ju¿ mówiê ¿e nie pasuje bo to pod ko³a 28" :)

headshok i b³otnik?