hebelki w fazerku

Data: 2010-10-28 09:43:47
Autor: woohoo
hebelki w fazerku
W dniu 2010-10-28 01:20, PawelK vel Pablo pisze:
Może ktoś wpadnie na jakiś pomysł,
wyczyściłem oba przednie zaciski i wymieniłem płyn hamulcowy na nowy
(Ferrodo DOT 4)

Odpowietrzyłeś dokładnie?

--
wo_Ohoo!

Data: 2010-10-28 13:18:15
Autor: PawelK vel Pablo
hebelki w fazerku
Dnia 301 roku bieżącego, woohoo zeznał(a) jak następuje:

W dniu 2010-10-28 01:20, PawelK vel Pablo pisze:
> Może ktoś wpadnie na jakiś pomysł,
> wyczyściłem oba przednie zaciski i wymieniłem płyn hamulcowy na nowy
> (Ferrodo DOT 4)

Odpowietrzyłeś dokładnie?

pewnie. Zapowietrzone nie są, bo hamulec nie "rośnie".
Zresztą zabrałem się za czyszczenie zacisków, bo wcześniej tak było, i
ta robota po prostu nie pomogła.

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2010-10-28 11:57:19
Autor: AZ
hebelki w fazerku
On 2010-10-28, PawelK vel Pablo <e-mail@w.stopce> wrote:

Odpowietrzyłeś dokładnie?

pewnie. Zapowietrzone nie są, bo hamulec nie "rośnie".
Zresztą zabrałem się za czyszczenie zacisków, bo wcześniej tak było, i
ta robota po prostu nie pomogła.

Za prawidlowy luz tarcza-klocki odpowiadaja min. uszczelki tloczkow. Przyjrzyj sie czy po nacisnieciu klamki i puszczeniu klocki/tloczki nie
wracaja za daleko.

--
Artur
ZZR 1200